נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה ציוד חזרה לבית ספר?

עם עליות המחירים האחרונות וכל הזעקה על המחירים לצרכן המומצע בישראל כל אחד מאיתנו מבין שהקיץ מביא איתו עליות נוספות. האטרקציות בחופשה, הבגדים החדשים, הנסיעות בקיץ וכמובן ציוד החזרה לבית ספר. נדמה שכל שנה מחדש מתרוקן הילקוט ואיתו הארנק- אם השנה אתם מחפשים שינוי חיובי כדי שתכירו את אטרקציה: ציוד בית ספר מהיבואן לצרכן.

 

הקדמה-

ציוד לבית ספר לרוב נוטה להצטבר בעגלה ובמחיר- לכל שנה צריך ילקוט חדש, קלמר נוצץ, סט שלם של עטים, מרקרים, טושים, עפרונות, מחברות, קלסרים ועוד ועוד ועוד. אטרקציה מהיבואן לצרכן הוא אתר מוזל שמציע בתוכו את כל מה שקשור לבית הספר- למכירה ביחידים ובסיטונאות. באתר תוכלו למצוא כל מה שתצטרכו מקלמרים של מותגים ועד לעטי פיילוט, הכל במחיר מוזל ונגיש לצרכן. המחירים נוחים ואפילו עליהם קיימות עוד הנחות בפינת הסייל.

ציוד לבית הספר

אז כמה עולה ציוד לבית הספר?

לפני שנדבר על המחירים כדאי להבין קצת על מה מדובר, כל תלמיד מאבד לאורך השנה עטים ועפרונות, מסיים כמה מרקרים ומתבגר מידי לקלמר הספיידרמן שהיה מדהים בשנה שעברה. הילדים שלנו מתבגרים ואיתם משתנה גם התוכן שהם צורכים והטעם שלהם בציוד בית הספר. לכן כמעט בכל קיץ נמצא את עצמנו קונים את כל הציוד מחדש.

המחירים יכולים להתאסף למאות שקלים כשילקוט ממוצע עולה בין 100-300 וכל קלמר עולה 100 שקלים לפחות. עגלה ממוצעת עם כל הציוד תעלה לרוב קרוב ל1,000 שקלים כל שנה. גם הורים חסכניים יותר שלא קונים בכל שנה את כל הציוד מחדש עדיין יגיעו ככל הנראה לעגלה של כמה מאות שקלים.

 

מה משתנה בציוד?

ככל שהילדים שלנו מתבגרים הטרנדים משתנים וכל ילד רוצה להרגיש שייך ומקובל- לכן הוא כנראה ירוץ אחרי הקלמר הטרנדי האחרון או המרקר הכי מפורסם בטיקטוק. הצורך עצמו בציוד לא משתנה יותר מידי והמחשבון נשאר אותו מחשבון- מה שמתשתנה הוא המיתוג הנחשב למוצר. לדוגמא בעולם הקלמרים ניתן לראות הבדל בין הקלמרים הכי נפוצים בגן לבין הקלמרים הכי נפוצים ביסודי ובתיכון.

בגנים נראה הרבה קלמרים של סדרות וגיבורי על כמו ברבי או ספיידרמן ובתיכון לרוב נראה קלמרי אדידס קלאסיים בצבעים שונים. הדרך הטובה ביותר להבטיח שהציוד ישאר מגניב בעיני הילד לשנים היא לקנות ציוד לימודי יחסית נטרלי שישאר באופנה לכמה שנים הקרובות.

 

לסיכום-

ציוד החזרה לבית הספר אינו זול, ועם עליות המחירים האחרונות כולנו מחפשים לאן לפנות. בחנויות הרגילות ילקוט פשוט יכול לעלות מאות שקלים וקלמר בודד בסביבות ה70-100 שקלים. באתר אטרקציה נוכל למצוא מוצרים הישר מהיבואן לצרכן והמחירים בהתאם, עם קלמרי אדידס בפחות מ50 שקלים ותיקי בית ספר ב20 שקלים בלבד! בקניית הציוד הקרובה בואו לאטרקציה.

ציוד לבית הספר