נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה צלם מקצועי לברית?

אתם עומדים לקבל בן נוסף למשפחה ממש בקרוב מאוד? טפו טפו טפו, שתהיה לידה קלה ובשעה טובה. כשמצטרף למשפחה ילד נוסף, בני הזוג ושאר המשפחה נדרשים להתרגל לשינויים רבים, כמו הרגלי היום יום, שעות השינה, מצבי הרוח, ועוד ועוד, וכאשר מדובר בבן זכר, נוספת עוד משימה לרשימת הצ'ק ליסט – לארגן ברית.

 

אז נכון, אתם אמורים לדעת בערך מתי היא תתקיים, אך לא תוכלו לקבוע ספקים ואולמות לאירוע המרגש עד ללידה עצמה. ובשעה טובה כשזה יקרה, תרצו לשכור צלם מקצועי שיתעד את אירוע הברית בצורה הטובה ביותר. צלם ברית הוא נכס חשוב מאוד באירוע שלכם, ותרצו לוודא שהוא יספק לכם את הזיכרונות הטובים ביותר מהאירוע המרגש. על כן, בכתבה הבאה נפרט לכם כמה עולה צלם מקצועי לברית ומה הם השירותים שלו.

 

מה משפיע על עלות צלם מקצועי לברית?

תוכלו לשכור את שירותי של צלם מקצועי לברית במחיר שנע בין 5000 שקלים ל- 2000 שקלים, פחות או יותר. קודם כל זמן האירוע – אם אתם מתכננים לערוך אירוע קטן ואינטימי עם החברים הקרובים והמשפחה המצומצמת, כנראה שהאירוע לא יימשך זמן רב ועל כן הצלם יעבוד פחות שעות מאשר באירוע ארוך יותר. מצד שני, אם אתם חובבי האירועים הגדולים, ותרצו לערוך ברית שתימשך כמה שעות טובות – עלות העסקה תתייקר. כמו כן, כמות האנשים משפיעה גם היא על מחיר הצלם המקצועי. גורם נוסף שיש לקחת אותו בחשבון הוא מיקום האירוע – אם אתם מעוניינים בצלם מסוים שגר רחוק יחסית ממיקום הברית, אז תצטרכו לשלם עבורו גם את עלות הנסיעה והדלק, וגם את של אנשי הצוות הנוספים שלו אם יש כאלה.

 

מה צלמי הברית המקצועיים שלנו יספקו לכם תמורת המחיר?

אירוע הברית הוא מעמד מרגש, מלחיץ ומשמח באותו הזמן – צלם הברית המקצועי יידע להכיל את סערת הרגשות הזו, להתנהל עם ההורים ועם המשפחה על הצד הטוב ביותר, ולתפוס בעדשת המצלמה את הרגעים המרגשים ביותר תוך ספונטניות, מבלי שבכלל תשימו לב. כמו כן, בעלי המקצוע הם אדיבים, נעימים וסבלניים, כך שיחסי האנוש הגבוהים שלכם יעניקו לכם חוויה טובה ומרגיעה, ותרגישו בנוח להצטלם ולהיות אתם לאורך כל האירוע. איתנו תוכלו לסגור גם בהתראה קצרה מראש, וניתן להזמין תמונות סטילס, ואפשר לקבל גם חבילת צילום הכוללת בתוכה תמונות סטילס וגם צילום וידאו ערוכים ואיכותיים, ונוסף אליהן ישנן חבילות צילום במחיר מוזל שיעניקו לכן אלבום תמונות מעוצב ואפילו תמונות מוגדלות במתנה. אנשי הצוות שלנו הם אמינים, איכותיים ובעלי המלצות רבות, וידאגו להשאיר לכם את המזכרת הטובה ביותר מהאירוע, וגם לבינכם כמובן כשיגדל. יותר מנשמח לקחת חלק בחוויה המרגשת הזו ולזכות לתעד אותה, וגם את הבריתות הבאות אם יהיו כמובן, טפו טפו טפו.