נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה צעצוע יצירה לילדים?

אחד הדברים שאנחנו יכולים לעשות כדי לפתח את הילדים שלנו מבחינה יצירתית הוא לספק להם צעצועי יצירה. זאת דרך נהדרת לעזור להם לפתח את הדמיון, לעודד סקרנות וללמוד תחומים חדשים. צעצועים למיניהם מגיעים בצורות שונות, החל מערכות של "עשה זאת בעצמך" ועד למערכות בנייה מורכבות שלא יביישו הנדסאים בתחילת דרכם. כל אלה יכולים לאפשר לילדים לחקור את שלל היכולות האומנותיות שלהם מבלי לאבד את הכיף שבתהליך. אז איזה סוגי צעצועים יש ומה טווחי המחיר שלהם?

 

סוגים שונים של צעצועי יצירה

עולם צעצועי היצירה הוא מגוון ומלא באפשרויות שונות שיתאימו לגילאים ותחומי עניין שונים. אחת הבחירות הפופולריות היא ערכות של צביעה שמאפשרת לילדים לחקור את הצבעים השונים, לצייר צורות, להתנסות בדפוסים ועוד. ערכות אלה מגיעות עם צבעים ועזרים נוספים לצורך יצירת האומנות.צעצועי יצירה פופולריים נוספים כוללים ערכות בנייה, כמו ערכות של לגו או ערכות של בניית רכבות. הצעצועים הללו יכולים לעורר את דמיונם של הילדים וגם לעזור להם לקדם מיומנויות שונות כמו מוטוריקה עדינה, תפיסת המרחב, חשיבה לוגית ועוד.

עוד צעצועי יצירה כיפיים הם ערכות לייצור תכשיטים, סבונים, תפירה וכדומה. כך ילדים יכולים לבנות במו ידם דברים שהם ישתמשו בהם- וכך הם מרוויחים כפליים. גם צעצועי מישוש הם נהדרים- לדוגמה חול צבעוני שאפשר למשש ולהרכיב ממנו צורות הוא אופציה נהדרת עבור ילדים סקרנים שאוהבים לגעת. אפשר למצוא שלל ערכות יצירה שונות ומגוונות בחנות של https://yaladuds.co.il.

צעצוע יצירה לילדים

מהו טווח המחירים של צעצועי יצירה לילדים?

המחיר של צעצועי יצירה יכולה להשתנות בהתאם למספר גורמים, ביניהם המורכבות, המותג, החומרים ועוד. ערכות יצירה פשוטות, שמתאימות לילדים צעירים יותר, יכולות לעלות בין כמה עשרות שקלים למאה שקלים. בערכות אלה מגיע לרוב ציוד בסיסי כמו צבעים, מדבקות וכדומה. ערכות יצירה לגילאים מבוגרים יותר או כאלה בסגנון "עשה זאת בעצמך" יכולות להגיע גם כן לעד מאתיים שקלים ולפעמים גם יותר.

אבל שווה להשקיע בערכות אלה מאחר והן מגיעות עם הוראות מפורטות, חומרים איכותיים ועוד. צעצועי יצירה מורכבים יותר יעלו יותר בהתאם. הערכות הקטנות יכולות לעלות כמה עשרות שקלים והגדולות יותר יכולות להגיע לכמה מאות שקלים. זה תלוי כמובן במורכבות הבנייה, בגודל, בשייכות של הערכה לסדרה כלשהי ועוד. כדאי גם לחפש מבצעים בחנויות שונות שיכולים להציע לכם מחירים משתלמים.

 

לסיכום

קיימים סוגים שונים של צעצועי יצירה שיכולים לפתח את הילד שלכם. הצעצועים הללו מגיעים בטווחי מחירים שונים, וזאת בתלות בגורמים כמו מורכבות, חומרים ועוד. בגלל שמדובר בתחום מגוון, אם יש לכם תקציב מסוים תוכלו כנראה למצוא צעצועי יצירה שיתאימו לו. מומלץ להתאים בין הצעצוע לתחומי העניין של הילד כך שזה יעודד אותו לשחק יותר וללמוד!

צעצוע יצירה לילדים