נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה צעצוע לכלב האסקי

הכלב ההאסקי הוא אחד הכלבים היפים והפופולריים ביותר.

מדובר על כלב הדומה לזאב, בעל עיניים כחולות או חומות שאהוב מאוד על משפחות רבות.

אם אתם מתחדשים בכלב כזה כדאי גם שתשקיעו בצעצוע מיוחד.

 כמה עולה צעצוע לכלב האסקי? – על כך במאמר הבא.

 

צעצוע להאסקי אנרגטי

כלב האסקי הוא כלב בעל רמת אנרגיה גבוהה ובעל אופי עצמאי. מכיוון שהגנים שלו מבחינה אנרגטית ממריצים אותו חשוב לסייע לו לקיים פעילות גופנית באופן שוטף לפחות פעמיים ביום. בעולם ההאסקי משמש במדינות קרות ככלב מזחלות כי באופן טבעי הוא עמיד לקור ורגיל לפעילות מאומצת הבאה לידי ביטוי בגרירת המזחלות. כאשר מדובר בהאסקי המשמש כחיית מחמד הוא צריך להוציא מרץ ואין ספק שצעצועים מגוונים יסייעו בכך.

 

הצורך בפעילות גופנית

כל כלב, בדיוק כמו בני האדם, חייב פעילות גופנית ועל אחת כמה וכמה הגזע ההאסקי. בשל המזג האקטיבי שלו חשוב לאמן אותו ולגרום לו לפרוק מתחים. כלבים העוסקים בפעילות גופנית גם אינם משמינים  ואינם מתקשים לזוז. הם שורפים קלוריות ושומרים על בריאותם. כבעלי הכלב אתם הם אלו שצריכים לדרבן את הכלב לפעילות גם אם לא תמיד הוא רוצה לצאת. ישנם גזעים אחרים שבמזג אוויר חורפי לא תמיד רוצים לצאת לקור ולטייל, אך לא כשמדובר בכלב ההאסקי. כמו כן, בקיץ הצורך שלו להתאוורר ולהוציא אנרגיות יהיה דומה.

 

אלו צעצועים מתאימים לכלב ההאסקי וכמה הם עולים?

כאשר מונעים מהכלב ההאסקי פעילות גופנית הוא עלול להיות בסטרס ולהרוס את הרהיטים בבית. לפיכך, ישנה חשיבות לרכוש לו צעצועים יעילים ולשחק איתו. במקביל היציאה הקבועה לפארק הכלבים תאפשר לו לרוץ ולפעול. זה לא אומר שהגזע ההאסקי מסוכן או לא רגוע. זהו כלב שאוהב בני אדם וילדים, ידידותי שתמיד ישמח לטייל ולשחק. צעצועים מתאימים לכלב ההאסקי ניתן להשיג בחנויות לחיות. בין אם זוהי חנות חיות בירושלים ובין אם בתל אביב קניית עצם עור דחוסה למשחק העולה 6 ₪ תהיה חביבה עליהם מאוד. בנוסף, נשכנים בצורות שונות יהיו פרקטיים לגורים האסקים, כדורים גמישים וחבלים. הצעצועים שונים במחירם בהתאם לגודל, לאיכות ולדגם הייצור שלהם.

 

מה היתרונות של הצעצועים?

כלבים באופן כללי אוהבים שמשחקים איתם וכך הם לא ישנים רוב היום ולא משתעממים. בנוסף המשחק עם המשפחה מסייע לפתח את הקשר בין הכלב לבני הבית. יתרון נוסף הוא היגיינת השיניים והפה. כאשר הכלב משחק עם נשכן הוא שומר על שיניים חזקות ומנקה את חלל הפה והשיניים באמצעותו. ביחד עם זאת עליכם להתאים את גודל הצעצוע לגודל הכלב. אם יש לכם גור מומלץ לרכוש לו צעצועים קטנים שיוכלו לנשוך. לעומת זאת, לכלבים גדולים צעצועים גדולים יהיו יעילים על מנת שלא יבלעו אותם. בדקו מה כלב ההאסקי שלכם אוהב ובאילו צעצועים הוא משחק יותר מכיוון שגם לו יש ההעדפות משלו.

כמה עולה צב?

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו עומדים המומים בחנות החיות השכונתית שלנו, כשאדם אקראי נכנס אליה וצעד למוכר: "אחי,

כמה עולה מזון לגורי כלבים
כמה עולה מזון לגורי כלבים?

מזון לגורים מיוצר במיוחד כדי לענות על הצרכים התזונתיים הייחודיים של כלבים צעירים אשר מתפתחים. האכלת מזון גורים איכותי

כמה עולה הדברת פרעושים?
כמה עולה הדברת פרעושים?

יש לכם בעיית פרעושים? אין לכם מה לדאוג. מזיקיס יטפלו בבעיה ביעילות ובמקצועיות רבה. כ- 90% מהמקרים הדברה חד

כמה עולה אוכל לחתולים
כמה עולה אוכל לחתולים?

  חתולים הם יצורים מעניינים מאוד ומועדפים על ידי רבים מתושבי ישראל בתור חיות מחמד. משפחות רבות מאמצות לחיקן

כמה עולה מיטה לכלב
כמה עולה מיטה לכלב?

הנה מגיע החורף ובא לכם לפנק את הכלב שלכם במיטה חדשה שתעשה לו את החורף חמים יותר. מבינים אתכם.