נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה קוסם ייחודי ליום הולדת

הזמנת מופעי קוסמים לימי הולדת הינה תופעה ההולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות. חוויית המסתורין והריגוש המתלווים למופעים אלו גורמות לאנשים רבים, גדולים וקטנים, להזמין קוסם או אומן חושים, בכדי להוסיף נופך מרגש ומלהיב למסיבת יום ההולדת שלהם.

 

הזמנת קוסם ליום הולדת

אירועי ימי ההולדת הולכים ונעשים משמעותיים יותר ויותר בשנים האחרונות, ואנשים רבים מבקשים להזמין מפעיל חיצוני לאירוע זה. מגוון המפעילים הינו רחב ומכיל מגוון עצום של הפעלות שונות ומשונות, ואחת הנפוצות שבהן היא הזמנת קוסם ליום ההולדת.

 

מה עושה קוסם במסיבת יום הולדת?

את הקוסם ניתן לשלב במגוון צורות באירוע יום ההולדת שלכם – ניתן להזמין אותו לשלב קבלת הפנים, שם הוא מתיידד עם הקהל, מציג קסמי היכרות וכדו'. לאחר מכן ניתן להזמין מופע מרכזי, במהלכו הקוסם מציג את מופע הקסמים שלו בצורה פרונטלית, תוך קיום אינטרקציה עם הקהל. בנוסף, ניתן להזמין סדנת קוסמות במהלכה לומדים המשתתפים לבצע מספר קסמים בסיסיים, דבר היכול לשמש את המשתתפים כפתח כניסה לעולם הקוסמות הרחב.

 

כמה עולה להזמין קוסם ליום הולדת?

מחירו של הקוסם נקבע על פי משתנים רבים, כגון:

  • איכות הקוסם ורמת הניסיון שלו.
  • אורך ההופעה הרצויה.
  • מספר המשתתפים.
  • ציוד היקפי (הגברה, מכונות עשן וכדו').
  • מועד ההופעה (סופי שבוע יקרים יותר על פי רוב).

לאור המשתנים הרבים קשה לקבוע מחיר מדויק עבור מופע קוסמות ליום ההולדת, אולם ניתן לומר באופן כללי כי המחירים נעים בין 1,000 ל-2,500 ₪, פחות או יותר.

 

מה עומד מאחורי המחיר של הקוסם?

יש לציין כי בניגוד למפעילים אחרים, קוסמים נדרשים ללמוד ולהתעדכן באופן שוטף בהמצאות האחרונות המתפתחות בכל עת. בכל שנה נבראים קסמים חדשים ואביזרי קוסמות חדשים יוצאים לשוק באופן תדיר. על מנת להישאר מעודכן על הקוסם לנסוע לכנסים ולהרצאות ברחבי העולם, דבר העולה כסף רב.

בנוסף, קוסמים נדרשים להתאמן מספר חודשים, ואפילו שנים, עד לביצוע קסם מורכב ברמת גימור מושלמת. מורכבות זו גורמת למקצוע הקוסמות להיות מעט יקר בהשוואה להפעלות אחרות, אולם התוצאה שווה את המחיר בענק.

 

האם כדאי לבחור את הקוסם הזול ביותר בשוק?

אנשים רבים נוטים לחפש את הקוסם הזול ביותר ולהזמין אותו ליום ההולדת שלהם. הדבר אמנם יכול לחסוך כמה מאות שקלים, אולם חשוב לדעת כי פעמים רבות הסיבה למחיר הנמוך היא חוסר הניסיון של הקוסם. קוסמים מתלמדים רבים מבקשים להתאמן על קהל, ומציעים את שירותיהם במחיר נמוך. במילים אחרות – אתם משמשים כשפני ניסיון עבורם!

מלבד זאת, לעיתים קרובות קוסם זול אינו מציע חבילה מלאה, כלומר המחיר אינו כולל מערכת הגברה, פרסים לקהל, אקססוריז וכדו'. פעמים רבות הוספת הציוד הנלווה מעלה את המחיר בצורה משמעותית, ועל כן בדקו האם הצעת המחיר כוללת את כלל הדברים אותם אתם מבקשים לקבל.