נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה קוסם ליום הולדת לגיל 10?

כשהילדים שלנו עוד קטנים ומתוקים, אנחנו מנסים לארגן להם ימי הולדת בלתי נשכחים, עם כיבוד מפנק, אטרקציה מגניבה והכי חשוב – הפעלה שכל הילדים יוכלו להנות ממנה.

הזמנת קוסם ליום הולדת לגיל 10 או לכל גיל אחר היא אחד הרעיונות הכי וותיקים ומוצלחים בתחום, ויש לכך סיבה ברורה – הקסמים גורמים לילדים לצפות בטריקים הכי משוכללים שיש, ולהרגיש שהם נמצאים בעולם אחר לכמה שעות.

עם כל ההצלחה המסחררת של הזמנת קוסם ליום הולדת, חשוב גם לדעת כמה עולה ההפעלה הזו, כדי שתוכלו לדעת למה להתכונן.

 

קוסם ליום הולדת – יתרונות

אז קודם כל, עוד לפני שנדבר על המחירים, חשוב להבין מה היתרונות של הזמנת קוסם ליום הולדת. הקוסמים שומרים על קשר מעולה עם הילדים, על שפה נעימה ועל חיבור מצוין איתם.

שיתוף הפעולה בין הילדים לקוסמים הם חלק בלתי נפרד מהמופע של הקוסם באירוע, והוא גורם לילדים להרגיש שגם הם מסוגלים לעשות קסמים שונים.

מעבר לזה, קוסם ליום הולדת גורם לילד יום ההולדת להרגיש הכי מיוחד בעולם, שכן את כל הקסמים הכי שווים, מסתוריים ומסקרנים הוא עושה בשיתוף פעולה איתו.

 

כמה עולה קוסם ליום הולדת?

כשמדברים על עלויות, ניתן לראות התפלגות ברורה בין קוסם ליום הולדת שנמצא בתחילת דרכו לעומת קוסם ליום הולדת שנמצא בשיא הקריירה המקצועית שלו.

קוסמים שנמצאים בתחילת דרכם יתמחרו את הפעילות, שבדרך כלל תתפרס על גבי שעתיים, במחירים של בין 600 ש"ח ל-800 ש"ח.

לעומתם, קוסמים שנמצאים בשיא הקריירה המקצועית שלהם יגבו מחירים קצת יותר יקרים, שינועו בדרך כלל בין כ-1,200 ש"ח ל-1,600 ש"ח לפעילות.

כמובן שהמחיר משקף גם את איכות ההפעלה ואת מקצועיות הקוסם.

קוסמים מתחילים עלולים לטעות לאורך הדרל, או לבצע קסמים שיכשלו ברגע האמת, לעומת קוסמים מתקדמים שכבר יודעים בדיוק אילו קסמים עובדים טוב על הילדים, אילו משעממים אותם, ואילו קסמים גורמים לעיני הילדים להיפער מתדהמה.

 

איך בוחרים קוסם ליום הולדת?

מעבר לנושא הניסיון והוותק של הקוסם, חשוב להקפיד גם על קריטריונים נוספים בעת הבחירה שלו:

 

הקוסם צריך להיות חברותי ונחמד

ילדים הם עם שמצריך סבלנות וגישה טובה, וקוסם שלא מחזיק בתכונות אופי נחמדות וחברותיות, הוא קוסם שעלול לפגום באיכות האירוע ובהנאה של הילדים.

 

זמינות

לא פעם הקוסם לא יהיה זמין בהמון תאריכים, ויצא מצב שבשביל לקבל את הפעילות שלו, תצטרכו לדחות את יום ההולדת לחודש שאחרי התאריך המקורי שתכננתם.

קוסם זמין הוא קוסם שאפשר לסמוך עליו, ואתם תוכלו לחגוג לילד או הילדה שלכם בדיוק בתאריך המתאים לתאריך הלידה שלהם.

 

המלצה על קוסם ליום הולדת

עם זיגי, קוסם ליום הולדת בעל ניסיון עשיר ומקצועיות רבה, אתם יכולים להיות בטוחים שיום ההולדת של הילד שלכם עומד להיות שמח במיוחד!