נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה קוסם ליום הולדת

עבור ילדים רבים יום הולדת הוא אירוע קסום ומרגש, הזדמנות לחגוג עם חבריהם, להנות, להשתטות ולהשתחרר. על מנת לספק לילדיהם את החוויה הטובה ביותר הורים רבים פונים לעזרה מקצועית ומזמינים קוסם שיעלה מופע קסמים, יפעיל את הילדים וימלא את המסיבה בהפתעות ורגעים משעשים ומעוררי פליאה. אז אם אתם שוקלים להזמין הצגה של קוסם ליום ההולדת הקרוב של ילדכם אבל לא בטוחים כמה שירות כזה אמור לעלות הכתבה הבאה תעשה לכם סדר בדברים.

כמה יעלה לי להזמין קוסם ליום הולדת?

לשאלה זאת אין תשובה אחת שכן ניתן להזמין קוסם להפעלת מסיבת יומולדת במגוון רחב של מחירים. קוסמים מסוימים יגבו 500 שקלים על מופע קסום לחתן או כלת השמחה וחבריהם, אחרים עשויים אף לגבות למעלה מ-2000 שקלים כדי לערוך מסיבת יום הולדת מלאה פלאים והפתעות.

מה משפיע על המחיר של מופע קסמים  ליום הולדת?

טווח מחירים כה רחב עשוי לעורר תמיהה ואף ליצור בלבול בקרב הורים שמחפשים קוסם למסיבת יום ההולדת של הבן או הבת שלהם. יחד עם זאת ישם מספר גורמים שלרוב יקבעו את המחיר הסופי שתשלמו.

כמות ילדים

מסיבה עם ילדים רבים דורשת היערכות אחרת בהשוואה למסיבה עם מספר ילדים מצומצם. הפעלה של מסיבת יום הולדת מרובת משתתפים תהיה מורכבת יותר ותדרוש היערכות גדולה יותר ולעיתים אף יותר ציוד או איש צוות נוסף. מסיבה זאת חשוב שתדעו שאם אתם מתכוונים להזמין ילדים רבים הדבר יבוא לידי ביטוי במחיר שתשלמו על ההפעלה.

אזור בארץ

כמו בהרבה שירותים ומוצרים, גם כשמדובר במופע קסמים ליום הולדת, במקומות שונים בארץ המחיר המקובל לשלם להפעלה שכזאת יהיה שונה.

פעילויות מיוחדות

לכל קוסם יש מערך מופע שונה, חלק מהקוסמים יערכו מופע בלבד, אחרים אף ישלבו בנוסף פעילות מיוחדת לילדים או יפעילו עמדה להכנת בלוני צורות לאחר סיום המופע. פעילויות נוספות שכאלה יעלו את המחיר שהקוסם יגבה עבור שירותיו.

קוסמים בעלי ביקוש גבוה

קוסמים בעלי ניסיון רב ומוניטין חיובי יגבו סכום גבוה יותר על מופע הקסמים שהם מעלים. כיוון שלקוסמים כאלה יש ממליצים רבים, אנשים אשר לא רוצים לקחת סיכון יהיו מוכנים לשלם יותר בכדי להימנע מן האפשרות שמופע הקסמים לא יהיה מוצלח.

מועדים בעלי ביקוש גבוה

גם למועד שבו תזמינו את הקוסם יש השפעה על המחיר של מופע הקסמים. בדרך כלל הזמנת מופע בסופי שבוע תהיה יקרה יותר בהשוואה למופע זהה באמצע השבוע. כמו כן בחודשים שבהם יש חגיגות יום הולדת רבות המחירים עשויים לעלות גם כן ועל כן מומלץ להזמין מופע מבעוד מועד ולהימנע מלחכות לרגע האחרון.

אז אם יום ההולדת של הבן או הבת שלכם מתקרב והוא או היא מצפים ליום הולדת קסום במיוחד, התחילו לחפש המלצות, לקבל הצעות מחיר והזמינו לילדכם מופע קסום ומיוחד.