נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה קייטרינג לאירועים קטנים

כפי שידוע לנו כמה שהאירוע אינטימי וקטן יותר כך ניתן להשקיע ולאפשר לחגיגה להיות באיכות גבוהה יותר, אם בתכנון אירוע גדול בטח שאלתם את עצמכם האם להזמין קייטרינג בשרי או חלבי בשל העלויות, באירוע קטן אין שאלה וקייטרינג בשרי עם התפריט הטוב ביותר יהיה התשובה הנכונה.

 

תכנון אירועים קטנים

בתכנון אירועים מסוג זה אפשר להפליג רחוק רחוק בדמיון ולכן קייטרינג לאירועים קטנים יכול להיות מרשים יותר, טעים יותר ותואם את כל החלומות וכל הטעמים של כולם. העלות של קייטרינג היא קשה מאוד להשערה מכיוון שזה בנוי ממשתנים רבים. מחיר המנה בקייטרינג לאירועים קטנים נע בין 60 שקלים ל350 שקלים ומעלה עבור סועד. המשתנים של עלות לסועד –

  • התפריט הנבחר
  • סוג השתייה
  • ציוד
  • מספר עובדים
  • מספר עמדות
  • צורת הגשה
  • גודל האירוע והמיקום שלו

 

איך בונים תפריט על פי תקציב

כשאתם ניגשים להצעות מחיר מול חברות קייטרינג אל תשאלו כמה זה עולה אלא ספקו להם פרטים כלליים על האירוע, מי האורחים, איזה אוכל הייתם רוצים שיוגש ובאיזה צורה ובנוסף את התקציב והציפיות שלכם, החברה תחזיר לכם הצעת מחיר כללית ומשם תוכלו להתקדם הלאה, תבחרו את המנות עצמן, חשבו יחד את היקף העבודה שתהיה בעת האירוע ותגיעו למחיר שנכון לשני הצדדים.

 

האם שתייה כלולה במחיר הקייטרינג לאירועים קטנים?

  1. שתייה קלה – בדרך כלל קייטרינג מספקים שתייה קלה והמחיר שלו לא משתנה על פי גודל האירוע בדרך כלל, המחיר של שתייה לאדם יהיה 14 שקלים בממוצע, המחיר שנראה יקר כולל בתוכו את עלות שילוח בקבוקי השתייה והקירור שלהם.
  2. שתייה חריפה – חברות קייטרינג לאירועים קטנים בדרך כלל לא יספקו את השתייה החריפה כיוון שאינן מחזיקות ברשיון המתאים, תמיד תוכלו להזמין שירותי בר חיצוניים או לקנות בעצמכם ולסדר את השתייה בצורה יפה על שולחן או לדאוג לברמנ/ית.
  3. שתייה חמה – שתייה חמה היא כן משהו שקייטרינג בדרך כלל מספקים יחד עם שולחן מתוקים ופירות, העלות של שתייה חמה לאדם שמדובר במכונת קפה רצינית תהיה 10 שקלים לסועד.

 

מחיר הציוד

חברות רבות דואגות גם לציוד של שולחנות, כיסאות, מפות, עמדות וכלי אוכל מה שיכול להוריד מכם הרבה כאב ראש, חשוב שתדעו שרוב החברות שוכרות את הציוד בעצמן מחברה נוספת. מחיר הציוד עצמו מגיע בממוצע ל 60 שקלים עבור סועד כשהחבילה השלמה היא הציוד שפורט אם אינכם זקוקים לכל זה תוכלו לראות אם תוכלו להוריד חלק מהדברים ובכך להפחית את העלות.

 

לסיכום,

אירועים קטנים הם נהדרים וכיף להשקיע בהם כי זה אפשרי, בחירות רבות שתעשו בתכנון אירוע קטן לא תוכלו אפילו להעלות על הדעת שמדובר באירוע גדול. השקעה באוכל איכותי ומעניין תהיה השקעה נבונה בהחלט.