נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה קייטרינג מלא לחתונה

מזל טוב! אם אתם קוראים את המאמר הזה, אתם כנראה עומדים בפני חתונה. חתונה היא אירוע מרגש במיוחד. אנשים מסוימים אפילו מתארים את יום חתונתם בתור היום השמח בחייהם. כיאה ליום מיוחד שכזה, אנשים רבים נוטים להזמין שירותי קייטרינג איכותיים ליום חתונתם. קייטרניג לחתונה עולה לא מעט כסף, אך השאלה הנשאלת היא כמה בעצם עולה קייטרניג מלא לחתונה? במאמר זה תקבלו את כל המידע הרלוונטי לגבי מחיר קייטרניג לחתונה, ואת כל הגורמים אשר משפיעים עליו.

 

כמות המוזמנים

ראשית, חשוב לדעת שקייטרניג לאירועים מתומחר לפי מנה. לפיכך, ככל שיהיו לכם יותר מוזמנים לאירוע, כך יעלה המחיר הסופי אותו תצטרכו לשלם. עם זאת, ישנן חברות קייטרניג המתגמלות הזמנות גדולות ועושות להן הנחה. מדיניות זו, אותה אימצו לא מעט חברות קייטרניג, אומרת שככל שההזמנה כוללת יותר מנות, כך ירד מחירה של כל מנה, ולהפך.

 

סוג הקייטרניג

סוג הקייטרניג האיכותי ביותר הוא קייטרניג של שף פרטי, ועל כן הוא גם סוג הקייטרניג היקר ביותר. שף פרטי יגבה מכם 150 שקלים חדשים ועד 600 שקלים חדשים למנה. האופציות הבאות בתור הן הזמנה ממסעדה מוכרת, ומחברת קייטרניג פרטית. מחיר מנה, הן מחברה פרטית והן ממסעדה, נע בין 50 שקלים חדשים ועד 150 שקלים חדשים. בשל פערי המחירים, שף פרטי מתאים עבור קבוצה קטנה של סועדים, חתונה מצומצמת, ואילו חברה פרטית או מסעדה ישרתו אתכם בצורה הטובה ביותר דווקא כשמדובר באירוע בעל מוזמנים רבים.

 

הגשת האוכל

חשוב מאוד לא לשכוח את עניין הגשת האוכל. הגשת האוכל כוללת צלחות, סכינים, מזלגות, כפות, ואף מלצרים. אם בחרתם להשתמש בשירותי הלוגיסטיקה של חברת הקייטרניג, הרי שהמחיר יעלה. אם באפשרותכם לעשות זאת במחיר זול יותר ממה שמציעה חברת הקייטרניג, תוכלו להתמודד עם ההגשה באופן עצמאי, אך הדבר כרוך בהרבה כאב ראש.

 

תוספות

לא, לא מדובר על תוספות כגון סלטים, או אקסטרה פרמז'ן, אלא על תוספת של אלמנטים שתרצו להכניס לאירוע. לדוגמה, אלמנט קלאסי באירוע חלבי הוא בר שייקים. נוכחותו של בר שייקים, או כל תוספת אחרת שתרצו באירוע שלכם, כמובן תשדרג אותו משמעותית, אך גם תעלה לכם הרבה יותר. לכן, עליכם לשקול בכובד ראש כל תוספת שכזאת, ולראות שהיא עומדת במסגרת התקציב שלכם.

 

סיכום

מחפשים קייטרניג לחתונה? בחיפוש קצר באינטרנט תיחשפו לעשרות הצעות שונות מחברות, מסעדות, ושפים פרטיים. גם עם כל ההצעות הללו, עליכם להכיר בעובדה שקייטרניג לחתונה הוא הוצאה לא קטנה. יחד עם זאת, קייטרניג איכותי הוא זה שיקח את האירוע שלכם לרמה הבאה, ויהפוך אותו לאירוע שהאורחים שלכם יזכרו. לכן, כדאי להשקיע בקייטרניג איכותי. אם הגעתם עד לכאן, הרי שאתם כבר יודעים מה הם כל המשתנים המשפיעים על מחיר הקייטרינג, ותוכלו לנסות לחסוך בהוצאות.