נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שולחן איכותי לסלון הבית

שולחן סלון איכותי הוא רהיט שמוטב להשקיע בו שכן בחירה בפריט איכותי תחסוך לנו הרבה זמן והתרוצצויות מייגעות ותלווה אותנו לאורך שנים רבות. על מנת שתוכלו להימנע ממצב בו רכשתם פריט זול ולא איכותי, המדריך הבא יעניק לכם מושג ראשוני לגבי אילו סוג של מוצרים ודגמי שולחנות ניתן יהיה למצוא בכל קטגוריות מוצרים. מוצרים זולים יותר עלולים להיות ברמת גימור נמוכה יותר או אף איכות פחותה ועל כן מומלץ להימנע מהם.

 

עד 600 שקלים  – קטגוריית מחירים נמוכה

כאשר מדובר בשולחנות אשר עולים כמה מאות בודדות של שקלים, לרוב יהיה מדובר בשולחנות צד, שולחנות אשר מיועדים לעובדה על מחשבים ניידים בעת ישיבה על ספת הסלון, לאכילה מול הטלוויזיה או להנחת משקאות חמים. שולחנות שכאלה אינם באותם הממדים של שולחנות הסלון הסטנדרטים, אך בחללים קטנים כגון יחידות דיור או דירות סטודיו, שולחנות צד שכאלה או "שולחנות פינוק" כפי שהן מכונות לעיתים, יכולים לשמש חלופה נוחה למדי.

600 שקלים עד 2000 שקלים קטגוריית מחירים בינונית

בקטגוריית המחירים הבינונית ניתן יהיה למצוא שולחנות קפה. שולחנות קפה אלו לרוב יהיו קטנים יותר משולחנות סלון סטנדרטיים ואף גבוהים יותר. נהוג להניח שולחנות קפה אלו בצמוד לספה כדי להניח משקאות חמים, כגון קפה.

בטווח מחירים זה, שולחנות הסלון בגודל הסטנדרטי יאופיינו בקו עיצובי פשוט ובסיסי יותר ויהיו עשויים מחומר אחד או שניים לכל היותר. יחד עם זאת, ניתן למצוא שולחנות במחירים שכאלה אשר יהיו באיכות מעולה וישמרו על צורתם לאורך שנים של שימוש.

 

2000 שקלים עד 4000 שקלים קטגוריית מחירים גבוהה

עבור אנשים רבים, השקעה של כמה אלפי שקלים בודדים עבור שולחן לחלל הסלון, עשוי להיראות מעט מוגזם, יחד עם זאת, בטווח מחירים זה ניתן למצוא שולחנות סלון באיכות מעולה כך שניתן להיות בטוחים ששולחן זה ילווה אותכם לאורך שנים ובשלל דוגמאות מורכבות ושימושיות להפליא.

בשולחנות סלון בטווח מחירים זה יהיה שימוש במגוון רחב יותר של חומרים לרבות עץ מלא, זכוכית, סוגים שונים של ברזל ועוד ושילוב של מגוון טכניקות לבניית הפריט ביניהן יציקה, הלחמה ועוד. נוסף לכל זאת, בשולחנות סלון בקטגורית המחירים הזאת לרוב יהיו משולבים שלל פתרונות אחסון והרחבה  וטכניקות ושילוב של אמצעי אחסון שונים למשל שילוב של מגירות, סוגים שונים של מדפים נשלפים, תאי אחסון ועוד. הגימור של פריטים איכותיים שכאלה יעשה בעזרת פרזול איכותי ומדויק.

בעת קניית שולחנות סלון מתוך מחשבה שעדיף לקנות מוצר איכותי וטוב בעיצוב קלאסי אשר ילווה אותנו לאורך שנים מומלץ לבחור דגם אשר מסופק על ידי חברה אחראית וותיקה אשר תהווה ערובה לכך שתוכלו להנות מהמוצר שרכשתם זה עתה בעתיד הרחוק ולא רק בעתיד הקרוב.