נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שולחן לפינת אוכל?

חדר האוכל הוא חדר מיוחד בבית, השמור לחלוקת ארוחות וזיכרונות עם יקיריהם. נהנה מדי יום או באירועים מיוחדים, הדרך בה אתם מרוהטים את חדר האוכל שלכם חשובה מכיוון שהיא קובעת את הסצינה להתכנסות של בני משפחה וחברים. שולחן פינת האוכל הינו מוקד חדר האוכל ומשמש מקום שבו אנו אוכלים אך גם מארחים, צוחקים ונהנים עם האנשים הקרובים אלינו ביותר.

 

גורמים המשפיעים על העלות

לפני הצלילה לטווחי מחירים, חשוב להבין את הגורמים המשפיעים על תג המחיר הסופי של כל שולחן אוכל נתון. בין אם יש לכם תקציב או החלטתם לבזבז, זה תמיד רעיון טוב לדעת בדיוק על מה אתם משלמים ולמה.

 

ממה עשוי השולחן?

מחירו של שולחן אוכל נקבע לפי עלות החומרים הנדרשים להכנתו. חומרים אלה כוללים לא רק את עיקר השולחן אלא גם את הנגרות שמחזיקות את הכל ביחד. בדרך כלל, שולחנות פינת אוכל עשויים מעץ. עלות העץ תלויה כמעט לחלוטין בהיצע וביקוש. עלות שולחן אוכל לדוגמא, רהיטי העץ הטובים והיקרים ביותר עשויים מעץ קשה, שגדל לאט יותר.

זמן ההבשלה של הפרקט מגביל את ההיצע ובסופו של דבר מייקר את העלות. יתר על כן, אם סוג עץ נדיר, הדבר מגדיל את העלות של שולחן לפינת אוכל עוד יותר.

 

כיצד מיוצר השולחן?

בנוסף לעלות החומרים, תג המחיר של שולחן פינת אוכל מושפע מהיכן ואיך מייצרים אותו. האם הטבלה מיוצרת מקומית או מיובאת ממדינה אחרת? כמה עבודה נדרשת כדי להכין את הטבלה הזו? שולחנות וכיסאות לפינת אוכל המיוצרים וייצור המוני במפעלים גדולים בחו"ל הם בדרך כלל חסכוניים מאוד.

סוג זה של ייצור דורש כמויות מינימאליות של עבודה ונותן עדיפות לכמות על פני איכות. לחילופין, עיצוב שולחן אוכל שעשוי בעבודת יד בבית מלאכה מקומי וקטן הוא לרוב יקר יותר. תהליך זה דורש יותר עבודה, זמן ותשומת לב לפרטים.

 

פירוט עלויות

ריהוט חדר אוכל בראש ובראשונה, חדר אוכל מוגדר על ידי שולחן האוכל. השולחן הוא חלק העוגן, מוקף בכל שאר הרהיטים בחדר. יתר על כן, הגודל והצורה של שולחן האוכל יקבעו את המספר הדרוש של כיסאות. סגנון הכיסאות ושאר רהיטי האוכל הדקורטיביים ייקבעו גם הם לפי סגנון שולחן האוכל.

להלן תרשים המתאר את טווחי העלויות הממוצעים של ריהוט חדר אוכל טיפוסי. שוב, עלויות אלו עשויות להשתנות בהתאם לגודל, צורה, סגנון ואיכות של הרהיטים שתבחרו להשקיע בהם.

 

לסיכום

אם אתם מעוניינים ברכישת שולחן פינת אוכל במחיר הנוח ביותר ושווה לכל כיס, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס אל הלינק של שולחן פינת אוכל, באתר של דזיין 2 גו. לבחור את שולחן פינת האוכל שמתאים לכם ביותר מבחינת מאפיינים ומחיר. עם מגוון מחירים אטרקטיביים הנעים בין 2000 שקלים ומעלה, בעיצובים המדהימים ביותר בענף הריהוט מהארץ והעולם.