נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שירות בדק בית וייעוץ הנדסי?

בדק בית היא בדיקה שיצא לה שם פריווילגי למדי ואנחנו כאן כדי לעשות לה שינוי תדמית, להדגיש עד כמה היא חשובה, הגיונית, חוסכת לכם כסף בסופו של דבר, מקנה לכם ביטחון ושלווה בקנייה הכי גדולה ומשמעותית שתעשו בחיים – קניית נכס. בין אם הוא הולך לשמש אתכם למגורים או לעסק או כל שימוש אחר. בואו נבין מה זה בדק בית וכמה זה אמור לעלות. 

 

מתי כדאי לעשות בדק בית?

חברת מבנים בדק בית ממליצה לעשות בדק בית לפני שאנחנו רוכשים כל נכס באשר הוא. בבדיקה זו תוכלו לגלות אם יש בנכס ליקויי בנייה, להוזיל את העלויות של הדירה, לדעת מה אתם באמת מקבלים ברכישה שלכם, להבין מה תהליך הטיפול בליקוי ולשקול מחדש את הרכישה ולפעמים אפילו לבטל אותה ולחפש נכס אחר.

אין כמו עין מקצועית, ללא כל אינטרס, שתספר לכם ותאבחן את הדבר שהיא עושה הכי טוב בעולם. במקרה של בדק בית, חברת מבנים בדק בית שולחת מהנדס בניין מוסמך שיורד לפרטים הקטנים ביותר.

לאתר החברה.

 

מה כוללת בדיקת בדק בית?

  • בדיקת איטום – ולא רק מבחינת מראה. החברה יודעת לעשות מבחני הצפה, רטיבות ולתת את הדעת על איכות עבודת האיטום שהתבצעה במבנה.
  • בדיקת צנרת ורטיבות – במקרים שבהם יש צנרת עם נטייה לבעיות ותקלות, רטיבות נסתרת או מיקום שגוי של חלק קריטי בצנרת: מהנדס הבניין ידע לזהות את הדבר ולתת עליו את דעתו.
  • בדיקת גז ראדון וקרינה –  המודעות לגבי השפעתה של קרינה לא מבוקרת עלתה רבות בשנים  האחרונות. בדיקת קרינה הפכה לחובה ובסיסית בכל מבנה או נכס שקיימים.
  • בדיקת מערכת החשמל – נכון, בעיה זו נפוצה פחות מאשר שאר הבעיות שציינו מעלה אבל היא חשובה במידה גבוה יותר אפילו כי יש בתקלות אפשרות של סכנה ממשית לחיי אדם. שריפות והתחשמלות הם סכנה ממשית שיכולה לקרות ברגע שיש תקלות בחשמל של הבית. מהנדס הבניין יבדוק את לוח החשמל, השקעים, עומס החשמל בבית ומערכת גילוי האש כדי לוודא שהם לא מסכנים את הדיירים העתידיים.

 

מה המחיר של בדק בית מקיף ומקצועי?

נכון, המחיר לא זול אבל גם לקנות דירה עם ליקויים ולגלות אותם בהמשך כנראה לא יהיו דבר זול. כמו לפני כל קנייה גדולה (ובטח הקנייה הכי גדולה שנעשה בחיים) חשוב להבין מה איכות הנכס מבחינה מקצועית ומה הדברים שמסתתרים מאחורי עיצוב יפה או חדש.

מחיר הבדיקה משתנה בהתאם ל3 פרמטרים עיקריים:

  • האם מדובר בבית צמוד קרקע\ פרטי או בדירה כחלק מבניין?
  • מה גודל הנכס?
  • הדירה חדשה מקבלן או יד שנייה?

 

לסיכום

בדק בית היא בדיקה דחופה וחשובה וממש לא פריווילגית. זוכרים את הבניינים החדשים בחדרה שהמרפסות שלו התמוטטו? אף אחד לא חושב שזה יקרה לו, בטח לא בבניין  חדש והנה.

כלי גינון
כמה עולים כלי גינון?

היום ניתן למצוא בשוק מבחר רחב של כלי גינון שונים, המגיעים בטווח רחב של מחירים. כל אחד יכול לבחור

כמה עולה לעצב גינה בעצמך

עיצוב גינה משלך יכול להיות דרך מספקת וחסכונית ליצור חלל המשקף את הסגנון האישי שלך ומתאים לצרכיך. בעוד שכירת

כמה עולות שידות
כמה עולות שידות?

כשאתם מחליטים לקנות שידות לבית שלכם, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שאתם מוכנים להקדיש לכך וכן את התכונות שאתם

כמה עולה מטבח בהתאמה אישית
כמה עולה מטבח בהתאמה אישית?

המטבח הינו החדר המרכזי בבית ואחד הגורמים העיקריים להתנהלות של הבית הסובבת סביבו: הכנת האוכל, זמני הארוחות, האווירה שהוא

כמה עולה מפסק חכם לבית חכם
כמה עולה מפסק חכם לבית חכם

מפסק חכם הוא הדרך האולטימטיבית להפוך כל מכשיר בבית לחכם. הודות למפסק פשוט, תוכלו לשלוט במזגן, במכונת הכביסה, בדוד