נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שירות של ליסינג ולמי זה מתאים?

שירות ליסינג הוא הדרך שלכם להחזיק רכב בלי לשלם עליו מחיר מלא. אם חשבתם שהפתרון היחיד להחזקת רכב הוא לקנות אותו מיד השנייה, שירות ליסינג הוא בדיוק מה שאתם צריכים להכיר. עם זאת, לשירות ליסינג יש עוד כמה יתרונות ובהנחה שהוא מתאים לכם זוהי הדרך הנכונה להחזיק רכב. כאן נעזור לכם להבין מה המחיר של שירות כזה ומה היתרונות שלו.

 

מהו ליסינג

ליסינג הוא שיטה להחזקת רכב. בשירות ליסינג התשלום הראשוני הוא נמוך הרבה יותר מאשר קנייה של רכב ולאחריו מגיע תשלום חודשי קבוע על השימוש ברכב. לכל ליסינג מוגדרת תקופת התקשרות ובסיומה אתם לא צריכים להיות מוטרדים למכור את הרכב וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להחזיר את הרכב לשירות. ליסינג תפעולי למשאיות הוא דוגמא אחת לשירות ליסינג.

קניית רכב

 

כמה זה עולה לנו

המחיר של שירות ליסינג הוא נגזרת של שני פרמטרים. הפרמטרי הראשון הוא כמובן סוג הרכב. המחיר של ליסינג עבור רכב פרטי הוא כמה אלפי שקלים בודדים לחודש אולם ככל שהרכב עצמו יקר יותר כך המחיר החודשי של הליסינג יהיה יקר. בנוסף, היקף השימוש שלכם ברכב גם הוא משפיע על מחיר הליסינג לאור העובדה שבטווח הארוך המחיר של הרכב הולך לרדת כתוצאה משימוש מרובה.

 

היקף השירות

היתרון הגדול של שירות ליסינג הוא לא בהכרח העובדה שאתם יכולים להחזיק רכב איכותי מבלי לשלם עליו מחיר מלא אלא בהיקף השירות שאתם מקבלים. היקף השירות הזה כולל טיפולים, אחזקה וכמובן רכב חילופי במקרה הצורך. גם אם מבחינה כלכלית יכולים להיות דילים משתלמים יותר, השירות שחברת ליסינג נותנת לכם הוא המעטפת הטובה ביותר שאפשר לקבל להחזקת רכב.

סוג רכב

 

למי זה מתאים

שירות ליסינג יכול להתאים בהרבה מאוד מצבים. המקרה הראשון הוא של עסקים שזקוקים לרכבים יקרים ולא רוצים לקנות אותם. בנוסף, אם יש לכם ספק מסוים לגבי היעלות של רכב לטובת הצרכים של העסק לא כדאי לקנות אותו.

השכרה של הרכב דרך ליסינג תאפשר לכם להבין האם אתם באמת צריכים את הרכב הזה או שניתן לוותר עליו. גם עבור אנשים פרטיים שלא רוצים להיות אחראים על הרכב עצמם או שלא רוצים להוציא בבת אחת סכום כסף גדול על קניית רכב, רכב מליסינג יכול להיות פתרון מושלם. חשוב לציין שברוב חברות הליסינג ניתן לקנות את הרכב במחיר מוזל בתום תקופת ההשכרה הראשונית שלו.

 

לסיכום

שירות ליסינג הוא דרך שבה ניתן להחזיק רכבים בלי לשלם עליהם מחיר מלא. השירות מתאים לאנשים פרטיים שלא רוצים לשלם מחיר מלא על רכב חדש, אבל גם לא מעוניינים להשתמש ברכב יד שנייה. בנוסף, אם אתם בעלי עסקים שזקוקים לרכבים יקרים יותר, הדרך הנכונה לפחות בשלב הראשון היא לקבל אותם דרך ליסינג.

השכרת הרכב

כמה עולה לעצב בית חדש

עיצוב בית חדש הוא תהליך מורכב, עמוס ולעיתים מלחיץ וארוך במיוחד. רדי לעשות אותו בחכמה, מבלי להפריז בהוצאות, ולקבל

כמה עולה להיכנס למשחק פוקר
כמה עולה להיכנס למשחק פוקר

עלויות הכניסה למשחק פוקר יכולות להשתנות באופן משמעותי, ותלויות במספר גורמים. המאמר יפרט כמה עולה להיכנס למשחק פוקר ומהם

מדבקות זכוכית
כמה עולות מדבקות לזכוכית?

מדבקות זכוכית הפכו בשנים האחרונות לפתרון פופולרי ומרשים הן לעיצוב והן לצורך פונקציונלי. הן זמינות במגוון רחב של עיצובים,

עלות חוקר פרטי
כמה עולה חוקר פרטי לפי שעה

אנשים פונים לחוקרים פרטיים כאמצעי לפתור עניינים מורכבים ורגישים, שבהם נדרשת מומחיות, מקצועיות, שיקול דעת וגישה למשאבים מיוחדים. ניתן