נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שעת ייעוץ עם עו"ד ביטוח

עורך דין ביטוח מסייע ללקוחותיו מול חברות הביטוח במקרים כמו תאונות דרכים ללא ביטוח, תאונות דרכים בדרך לעבודה, נזקי רכוש וגוף, תאונות אישיות ועוד. כמה עולה שעת ייעוץ עם עו"ד ביטוח? על כך במאמר הבא.

 

עלות שעת ייעוץ עם עו"ד ביטוח

אנשים רבים פונים להתייעצות עם עורך דין ביטוח כאשר נגרמים להם נזקי גוף, רכוש, תאונות אישיות או תאונות דרכים והם רוצים לממש את זכויותיהם ולקבל פיצוי כספי הוגן. עם זאת, ישנם מקרים בהם עוברים על החוק ודווקא אז קורת התאונה. הנפגעים נשארים חסרי אונים ולא יכולים לתבוע את הפיצוי. לדוגמה, כשאדם עובר תאונת דרכים ללא ביטוח חובה הוא למעשה עובר על החוק ולא מכוסה מבחינת הביטוח על פי חוק נפגעי תאונות הדרכים. אנשים כאלו אפילו לא חושבים שעורך דין ביטוח יכול לסייע להם ונשארים עם הפגיעות שלהם ללא פיצוי. אך אין זה נכון. במקרה הזה, כשמדובר בתאונת דרכים בלי ביטוח ניתן להגיש תביעה אזרחית על נזקי גוף במידה והנהג השני התרשל בנהיגתו ועבר על חוקי התנועה. תביעת הנזיקין במקרה של נהיגה ללא ביטוח תהיה מול חברת הביטוח של רכב הנהג הפוגע. הפיצוי הכספי הוא עצום בהתאם לפגיעה ולכן חשוב לפנות באופן מיידי לעורך דין ביטוח גם אם נפגעתם ללא ביטוח חובה בתאונת הדרכים. בדרך כלל ההתייעצות הראשונה עם עורך הדין היא ללא עלות כספית. למרות זאת ישנם עורכי דין בתחום זה הגובים בין 300-1,500 ₪ לפגישה הראשונה שבדרך כלל לוקחת שעה.

 

כיצד עורך דין ביטוח יעזור לכם?

הפניה המיידית לעורך דין ביטוח מאפשרת לו להנחות את הנפגעים שלב אחר שלב על מנת שחברת הביטוח לא תדחה את התביעה או תשלם מינימום פיצוי כספי. בדרך כלל עורך הדין ינחה אתכם לצלם את מקום התאונה והפגיעות, לקחת את כל הפרטים האישיים ופרטי הפוליסה של הפוגע, פרטים אישיים של העדים, קבלת סיוע רפואי ושמירת כל המסמכים כולל העלויות על הנסיעות, ההוצאות הרפואיות וקבלת אישור מהמשטרה. במידה והמשטרה הגיעה לזירת האירוע צלמו גם את הסיכומים שלה. עורך הדין יגבש את התיק עם כל המסמכים וההוכחות ויגיש את התביעה לבית המשפט האזרחי וכמובן ייצג אתכם בצורה הולמת על מנת שתקבלו את כל מה שמגיע לכם.

 

כיצד לבחור בעורך דין ביטוח מיומן?

כאשר מדובר על עורך דין ביטוח חייבים לבחור את האדם המקצועי והטוב ביותר. עם ניסיון בתחום המכיר את כל החוקים וההיבטים המשפטיים בתביעות מסוג נזיקין, במיוחד כשזוהי תאונת דרכים בלי ביטוח חובה. את הבחירה ניתן לעשות על פי המלצות ממכרים או המלצות באינטרנט שמתארות סיפורי הצלחה. ככל שתקפידו על עורך דין איכותי ומקצועי, כך גם תוכלו לזכות בפיצוי גבוה יותר עקב הפגיעה.