נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שעת ייעוץ עם עורך דין משפחה

אם שאלתם את עצמכם כמה עולה שעת ייעוץ עם עורך דין משפחה, סיכוי סביר שאתם בעיצומו של תהליך גירושין או לקראתו, אבל אין הכרח כזה. למעשה, עורכי דין בדיני משפחה עוסקים בטווח רחב של דינים מלבד דיני הגירושין. בין אם תצטרכו עו"ד משפחה בדינים כאלו או אחרים, יש מחיר שוק ממוצע לשעת ייעוץ עמו.

אין ספק, היינו מעדיפים לעבור חיים שלמים מבלי להיות מוכרחים להתייעץ עם עורכי דין. זה לא שחלילה משהו לא בסדר עם אנשי המקצוע האלו, פשוט אנחנו בדרך כלל פונים אליהם בשעה מורכבת כלשהיא. כמובן, לא תמיד ההיתקלות עם עורך דין משפחה חייבת להיות ממקום של מצוקה. למשל, אם תרצו לערוך צוואות וירושות, עורכי דין בדינים של צוואות, ירושות ומשפחה יוכלו לספק לכם שירות. וכמה תעלה פגישת ייעוץ עם אותו עורך דין משפחה? טווח המחירים הוא בין מאות שקלים בלבד.

כמה יעלה לי ייעוץ עם עורך דין משפחה?

כמה עולה ייעוץ עם עורך דין משפחה? האם יש מחיר שוק ממוצע עבור פגישות ייעוץ עם עורכי דין? ועד כמה מחיר השוק רלוונטי למה שקורה בפועל? ובכן, באינטרנט אתם תוכלו למצוא לא מעט מחירונים מומלצים לצרכן. ביניהם, תוכלו למצוא גם מחירון ייעוץ עם עורכי דין.

מחירון פגישות ייעוץ עו"ד מאפשר לכם לסקור את כל המחירים הממוצעים בשוק, כולל עורך דין משפחה. לידיעתכם, המחירים של פגישת ייעוץ עם עורך דין משפחה נעים בין 350 ₪ ל-650 ₪ ומעלה. בין אם אותו עורך דין מספק לכם פתרונות בפגישת הייעוץ או לא, בכל מקרה יהיה עליכם לשלם את הסכום שייקבע מראש.

האם לאחר פגישת ייעוץ עם עו"ד מתחילים את התהליך המשפטי?

כמובן, בתמורה לסכום שמשולם על פגישת הייעוץ – לא מובטח לכם דבר. זה לא שאתם משלמים 450 ₪, או 500 ₪ על פגישת ייעוץ והנה, אוטוטו כבר מתחילים את התהליך המשפטי. ממש לא. במהלך פגישת הייעוץ, אתם תקבלו את חוות הדעת של עורך הדין, תשמעו את דרכי פעולתו האפשריות וכדומה.

לאחר הפגישה, יהיה עליכם להחליט באם הרגשתם "קליק" מקצועי נכון עם אותו עורך דין. אם לא הרגשתם את הקליק, יהיה מומלץ להיפגש עם עורך דין נוסף (אחר). בסופו של דבר, אם תשאלו 20 אנשי מקצוע לדעותיהם, אתם תקבלו 21 דעות והשקפות שונות.

לא הרגשתם "קליק" עם עורך הדין? נסו אחר

אם יש לכם ספק כלשהוא לאחר פגישת ייעוץ עם עורך דין משפחה, תנסו להסיר את הספק. מסירים את הספק על ידי כך שהולכים להיפגש עם עורך דין נוסף. לאחר ששומעים 2 חוות דעת על המקרה שלכם, אתם תרגישו בטוח יותר לפעול ולהניע את התהליך.