נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שעת ייעוץ עסקי?

בעידן של היום שבו התחרות כה גבוהה על מנת להצליח יש  צורך למפות את העסק ולהכיר את המתחרים טוב יותר על ליצור נקודות הבדל בין העסק לעסקים אחרים באותו תחום.

התהליך של ייעוץ עסקי הוא בד בד עם בעל העסק בתהליך זה בונים תוכנית עסקית הכוללת בניית חזון, מציאת קהל היעד ועוד.

רבים חוששים ביותר מהעלות של ייעוץ עסקי במאמר זה נספר בעיקר על המרכיבים של המחיר לשעת ייעוץ עסקי.

 

לוותר על ייעוץ עסקי בגלל כסף

עסקים גדולים מחזיקים יועץ עסקי על בסיס קבוע בחברה ואפילו מספר יועצים הם מבינים כי כל החלטה שגויה יכולה להשפיע על העסק ולכן מעוניינים באדם חיצוני שיעזור להם לקבל החלטות חשובות. לעומתם עסקים קטנים אינם מעסיקים יועץ עסקי למרות שהם נתקלים בקשיים הסיבה  לכך היא כסף.


השקעה בייעוץ עסקי השקעה ארוכת טווח

גם עסקים קטנים הנתקלים בבעיות כספיות צריכים להיות מודעים לכך כי ייעוץ עסקי טוב הוא השקעה לכל החיים. בעזרת הייעוץ לאחר מספר פגישות תוכלו להשיג לקוחות רבים יותר, לתקן טעויות בעסק ולהצליח לחזור אל דרך המלך.

רבים רואים את ההשקעה בייעוץ עסקי כהשקעה משתלמת בוודאי על פני השקעות אחרות בעסק. ללא יעוץ עסקי עלולות השקעות אלו לרדת לטמיון. כדאי להשקיע את הכסף הדרוש לייעוץ עסקי על מנת לקדם את העסק.


כיצד מוערכת שעת עלות ייעוץ עסקי?

ניתן לשער את עלות שעת הייעוץ שמחירה בין 100-300 שקלים גם לעסקים קטנים רבים נוטים להשוות בין שכרם לשעה לשכר היועץ לשעה ולקבל החלטה שלא לבצע את הייעוץ העסקי.

החלטה זו שגויה משום שמחיר עלות הפגישה שהוא יחסית גבוה אינו מכסה רק את עלות הפגישה עצמה אלא היא מכסה את עלות הנסיעה והזמן אותו משקיע היועץ להגיע אל העסק.

שעות העבודה של היועץ אינן מסתכמות בפגישה בלבד אלא הוא יושב במשך שעות רבות במשרדו על מנת לבצע את עבודת חקר שוק, מחקר מתחרים, הכנת תוכנית אסטרטגית ועוד. עלות השעה מדווחת על פי הזמן אותו צריך להקדיש היועץ העסקי.

חשוב להבין כי עלות המחיר משתנה בהתאם לגודל העסק במידה ומדובר בעסק קטן  העלות תהיה 150 ויותר. עסק בינוני יצטרך לשלם 200—700 שקלים ואילו עסק גדול יצטרך לשלם לשעה ראשונה 350- 800  חשוב לחשב את עלות השעה הראשונה כפול מספר שעות השקעה זו כדאית במיוחד אם מדובר ביועץ עסקי מעולה.

לסיכום: במאמר זה מדובר על עלות שעת עסקי של יועץ ניתן להבחין את העלות משתנה בין עסק גדול, קטן ובינוני. העלות לשעה כוללת את זמני הנסיעות ואת השעות המרובות שעל היועץ העסקי להשקיע בין פגישה לפגישה. כדאי להכיר את אייל פז ייעוץ פיננסי

שירותי IT
כמה יעלה שירות IT לעסק שלך?

העולם שלנו מתקדם בצעדי ענק מבחינה טכנולוגית, ויותר ויותר עסקים מסתמכים במידה רבה על שירותי IT כדי לפעול ביעילות

כמה עולה קורס מקצועי לעסק?

בעלי עסקים רבים יודעים כי עליהם לקחת חלק בקורסים מקצועיים שונים שיקדמו אותם כמה צעדים קדימה. עובדה זו התגלתה

כמה עולה מוצר פרסום לעסק
כמה עולה מוצר פרסום לעסק?

מוצרי פרסום וקידום מכירות עבור עסקים וחברות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מאירועי חברה, כנסים, קמפיינים שיווקיים ואף מתנות

כמה עולה מחסן להשכרה
כמה עולה מחסן להשכרה?

הצורך בשטחי אחסון יכול לפגוש אותנו במגוון סיטואציות. בין אם מדובר בתקופה של מעברי דירה, בצורך לאחסן מוצרים עסקיים