נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה תרופה נגד עצירות ומה אומר קקי ירוק לתינוק

אם הגעתם לכאן, כנראה שהבייבי שלכם סובל מקקי ירוק. מדובר בתופעה לא נעימה שמרבית ההורים חווים לא פעם.

השכיחות שלה גרמה לנו להבין שהגיע הזמן לכתוב על כך מדריך מפורט שיציין בפניכם, הורים ומטפלים יקרים, כמה תצטרכו לשלם על תרופה נגד עצירות שמתאימה לבייבי שלכם ומה

זה אומר אם יש לו קקי ירוק? קראו את השורות הבאות ותגלו את כל המידע הנחוץ לכם.

 

הקדמה

בטח שמעתם כבר לא מעט מידע מהאחיות במחלקת יולדות ומהאחות המלווה מטיפת חלב בכל הנוגע ליציאות של התינוק שלכם ובכל זאת, ייתכן שדווקא את המידע על קקי ירוק לא קיבלתם עד כה. אם כך, כדאי שתדעו קודם כל שמערכת העיכול של התינוק הרך אינה בשלה באופן מלא כאשר הוא יוצא אל אוויר העולם. הבשלות של מערכת זו צפויה לארוך כ-3 חודשים פחות או יותר. צבע הקקי והמרקם שלו עשוי להשתנות מפעם לפעם בעקבות סיבות שונות, למשל:

  • לאחר חיסוני רוטה
  • בעקבות רגישות לפורמולה חדשה
  • בעקבות עצירות בגלל טיפות הברזל שניתנות לו ועוד

 

גווני הקקי הירוק ומה הם אומרים?

יש כמה גוונים של קקי ירוק לתינוק וכדאי שתכירו אותם כדי שתוכלו לדעת מהו הגוון שקיים בטיטול של הבייבי שלכם. להלן הגוונים הנפוצים:

 

  1. קקי ירוק בהיר

קקי מסוג זה בא לידי ביטוי אצל תינוקות יונקים. כאשר התינוק יונק זמן קצר מאוד מכל שד, הקקי שלו צפוי להיות בצבע ירוק בהיר. מדובר במצב תקין ברוב המקרים שמרמז על צורך בהנקה ארוכה יותר.

 

  1. קקי ירוק כהה

גוון של קקי זה אופייני בקרב תינוקות בני 4 חודשים ויותר. הסיבה לכך נובעת ברוב המקרים בעקבות תוספת הברזל שנחוצה להם.

 

האם צריך לפנות לרופא?

אם לתינוק שלכם יש קקי ירוק בהיר למשך תקופה ממושכת, ניתן לפנות אל הרופא ולבדוק אם אכן מדובר בקקי שנובע בעקבות ההנקה. במידה ולא, הרופא יסביר לכם במה מדובר וינחה אתכם לקבלת טיפול הולם. במקרים שבהם מדובר בקקי ירוק כהה שגורם לתינוק שלכם לאי נוחות ועצירות, יש לפנות לרופא המטפל כדי לקבל טיפול הולם (ברוב המקרים מדובר בקבלת מרשם לתרופה למניעת עצירות).

 

כמה עולה תרופה לעצירות?

השוק רווי בתרופות לעצירות עבור תינוקות והמחירים משתנים בהתאם לחברות השונות ולגודל הבקבוק של התרופה (או האבקה). מבירור שערכנו, במידה ותרכשו את התרופה ברשתות הפארם ללא כרטיס של קופת חולים, אתם צפויים לשלם בין 40 ₪ לבין 120 ₪ עבור התרופות לעצירות.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת בנוגע לקקי ירוק, לגורמים שלו והעלות של תרופה נגד עצירות שאולי תצטרכו לרכוש בהמשך. בהזדמנות זו, אנו מאחלים לכם שתעברו את תקופת הקקי הירוק בקרוב ושהבייבי שלכם ירגיש טוב.

מדרסים אורטופדיים
כמה עולים מדרסים אורתופדיים?

מדרסים אורטופדיים, הידועים גם בתור תוספות אורתופדיות או מדרסים לנעליים, הם מדרסים מעוצבים במיוחד המספקים תמיכה ויישור לכפות הרגליים.

כמה עולה משאבת חלב
כמה עולה משאבת חלב?

אם נכנסתם לקרוא את המאמר הזה, זה אומר שמגיע לכם מזל טוב! בקרוב תינוק או תינוקת חמודים הולכים להצטרף