נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולות חולצות תרמיות?

חולצות תרמיות שומרות על בידוד כדי לשמור על חום הגוף. הן מתאימות במיוחד לפעילות מחוץ לבית במזג אויר קיצוני לפעילות ספורטיבית או מבצעית. החולצות התרמיות של ג'וזף קאופמן, המותג המוביל בארץ למעילים ובגדים תרמיים, רכות, נעימות, מונעות שפשוף או חיכוך יתר עם הגוף, נמתחות ונוחות לכביסה וייבוש, והמחיר? משתלם במיוחד.

 

מעילי ג'וזף קאופמן

המותג ג'וזף קאופמן הוקם בשנת 2000 במטרה להביא לקהל הישראלי מעילים ולבוש תרמי באיכות הגבוהה ביותר. אנו מייצרים ומשווקים את כל אביזרי החימום למטיילים ולחיילים הזקוקים למיגון מפני קור עז. באתר שלנו https://www.jkf.co.il תוכלו להתרשם ממבחר הכובעים, מחממי הצוואר, המעילים, הלבוש הטרמי וההלבשה התחתונה באיכות מעולה ובמחירים משתלמים במיוחד. ניתן להזמין מאיתנו ביגוד עם מיתוג העמותה או בית העסק שלכם כמתנה לעובדים או לחברים אשר יירקם על גבי הבגד המבוקש.

 

איכות ללא פשרות

כל המוצרים שלנו מיוצרים ומיובאים מתוך מחשבה על הצרכים שלכם בשטח. חשוב לנו שהבגד לא רק ישמור על חום גופכם אלא גם יהיה נעים למגע, חזק במיוחד וקל משקל, ימנע שפשפות ושיפשופים, בעל כיסים פנימיים וחיצוניים לנשיאת חפציכם האישיים ואפשרות להתאמה מושלמת של הבגד על גופכם באמצעות תופסני גומי ומתאמים כדי שתרגישו עטופים בחום בכל מקום שבו אתם נמצאים. הבדים שלנו איכותיים ביותר, מתכבסים בקלות ואינם יוצרים כדוריות בד.

 

החולצות הטרמיות שלנו

לנוחותכם שני סוגים של חולצות טרמיות אשר יסייעו לכם לשמור על חום גוף גם בתנאי מזג אויר קיצוני:

  1. חולצה טרמית Level 2 מבית ג'וזף קאופמן – חולצה זו קלילה במיוחד, מנדפת זיעה ועוזרת לשמור על טמפרטורת גוף נוחה גם בתנאי מזג אויר קשים כגון באתרי סקי ובאיזורים קרים במיוחד אחרים. נוחה מאוד ללבישה ביום תחת חליפת סערה או חליפת סקי, ונוחה גם בלילה כפיג'מה מחממת ללילות קרים במיוחד. יתרונה הגדול הוא ביכולת נידוף הזיעה הגבוה שלה המונע ריחות בלתי נעימים ורטיבות עקב הזעה. הבד רך, גמיש ונעים למגע, מתכבסת בקלות רבה.

מחיר: ניתן להשיג חולצה זו בצבעים שחור ולבן באתר האונליין של ג'וזף קאופמן בעלות של 79.0 ₪.

  1. חולצה טרמית Seemless מבית ג'וזף קאופמן – חולצה זו נעימה מאד ורכה, כמעט חסרת תפרים, למגע עדין ונטול שפשופים. שומרת על חום הגוף גם בטמרפרטורות קיצוניות, מתאימה לספורט או פעילות מבצעית באיזורים קרים או שינה מחוץ לבית. יתרונה הגדול בהיותה אנטיבקטריאלית להגיינה אישית גבוהה. מתכבסת בקלות, בעלת בד נמתח ונוחה ללבישה ממושכת.

מחיר: ניתן להשיג חולצה זו בצבעים שחור ולבן באתר האונליין של ג'וזף קאופמן בעלות של 89.0 ₪.

 

לסיכום

ג'וזף קאופמן מייצרים ומייבאים מעילים וביגוד תרמי באיכות גבוהה ובמחירים נמוכים. ניתן להזמין בגדים עם לוגו רקום באתר האונליין שלנו.

 

כמה עולים אקססוריז לגבר
כמה עולים אקססוריז לגבר?

שיטוט קצר ברשת יציג בפניכם את היצע האקססוריז הרחב שקיים לגברים. שכן, בימים אחלה, גברים רבים בוחרים להתהדר בתיקים,

בגדי גברים
כמה עולה לרכוש בגדים לגבר?

שמירה על מלתחה אופנתית יכולה להיות מאמץ יקר, במיוחד עבור גברים שרוצים להתעדכן בטרנדים ובסגנונות האחרונים. עלות הלבוש יכולה

כמה עולה סידור פרחים?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנחנו שומעים מאז שהתחלנו לשלוח באופן קבוע פרחים לאישה היא – כמה זה עולה לכם?.

כמה עולות נעלי נשים
כמה עולות נעלי נשים?

בימים האחרונים אנו מקבלים פניות רבות מצד גברים שמבקשים לדעת כמה עולות נעלי נשים. אנו סבורים כי השאלה הזו