נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולות מזכרות לאירועים

לא משנה מה הסיבה שאתם צריכים להפיק אירוע, הדבר הכי חשוב הוא לנסות לעצב את האירוע בצורה כזו שאף אחד לא ישכח אותו. כדי להגיע למטרה הזו, יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות, ואחד המרכזיים שבהם הוא לדאוג שכל האורחים באירוע יצאו ממנו עם משהו מסוים שיזכיר להם את האירוע גם אחרי זמן רב. אנחנו כאן כדי לספר לכם כמה זה הולך לעלות לכם.

 

מזכרת מאירוע

המטרה של מזכרת מאירוע היא לגרום לכך שהאורחים שלנו לא יצאו ממנו בידיים ריקות. כיום ניתן לראות מגוון רחב של מזכרות מאירועים, כאשר המזכרות נבדלות זו מזו מתוכן המזכרת, במחיר וכמובן במטרה שלהן. בבחירת מזכרת כדאי לנסות לקנות מזכרת שקשורה בצורה מסוימת לאירוע, ולא סתם להביא מזכרת שפשוט כתוב עליה תאריך ושם.

בנוסף, זכרו שמזכרת היא דבר שעולה כסף, ולכן בתקציב הכללי של האירוע עליכם להחשיב גם אותה. אם אתם מרגישים שקשה לכם למצוא מזכרת מתאימה, לפניכם מספר מזכרות לאירועים שיכולות להתאים כמעט לכל אירוע.

 

ברכונים מסוגים שונים

האפשרות הראשונה שעליה נדבר היא ברכון. הברכון במקור הוא מספר דפים שעליהם כתובה ברכת המזון, אך עם השנים הברכונים הלכו והשתכללו. כיום ניתן לראות ברכונים עם כריכת עור מהודרת שמכילים לא רק את ברכת המזון אלא גם שירי שבת, סדר הקידוש, הבדלה ועוד. תוכלו גם לקנות לאירוע שלכם את הטקסט של התיקון הכללי, פרק שירה או תפילות אחרות, בתוך כריכה יפה.

היתרון במזכרת הזו הוא המחיר שלה, כיון שאנחנו מאפשרים לכם לרכוש ברכונים במחיר של מספר שקלים בודדים. גם האירוע שלכם הוא רב משתתפים, זה יהפוך את ההוצאה על מזכרות להוצאה זניחה. הברכון הוא גם מזכרת שימושית, כך שהוא באמת יעזור לאורחים שלכם לזכור את האירוע.

 

כיפות

בתור מזכרת מאירוע, כיפה יכולה להיות רעיון נהדר. הכיפות מגיעות במארז גדול, וניתן להדפיס עליהן טקסט לפי הבחירה שלכם. הכיפות הללו יכולות להיות לא רק מזכרת, אלא לאפשר לכם גם ליצור אחידות מסוימת באירוע שלכם, כך שכל האורחים יהיו עם אותה כיפה. המחיר של כיפה הוא 12 ₪ עבור יחידה אחת.

 

סידור

המזכרת האחרונה שעליה נדבר היא גם היקרה ביותר. הסידור הוא אולי הספר החשוב ביותר עבור יהודים, לאור העובדה שהוא מכיל את התפילות של היומיום. המחיר של סידור נע בין 20 ₪ ל70 ₪ תלוי בגודל ובעיצוב.

 

לסיכום

מזכרות לאירועים נועדו לאפשר לאורחים שלנו לזכור את האירוע גם בחלוף זמן רב מההתרחשות שלו. בבחירת מזכרת כדאי לבחור מזכרת שקשורה בצורה כלשהי לאירוע, וכמובן לכתוב עליה את זמן האירוע כדי שהיא באמת תזכיר אותו. כאן קיבלתם סקירה על מספר מזכרות שמתאימות לאירועים, כאשר לא משנה מה התקציב שעומד לרשותכם, תמיד תוכלו למצוא מזכרת טובה לאירוע.