נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולות מתנות טו בשבט?

חג טו בשבט, המכונה גם חג האילנות, הוא יום משמעותי במסורת היהודית. זה הזמן לחגוג את חידוש הטבע ותחילת עונת הלבלוב של העצים. בחג זה מקובל להחליף מתנות המסמלות צמיחה, שפע וברכות. במאמר זה, נציע כמה אפשרויות מתנה לחג זה ונדון בעלות ובמשמעות שלהן.

 

עציץ תבלינים

אפשרות ייחודית אחת, של מתנות לטו בשבט לעובדים לחג האילנות, היא עציץ תבלינים. מתנה חדשנית זו משלבת את השמחה שבגידול צמחים עם מיתוג אישי ופרסום יעיל. העציץ, הוא אדנית שמגיעה עם ערכת תבלינים, המאפשרת למקבל לגדל בעצמו עשבי תיבול או תבלינים. הפחית עצמה מעוטרת בלוגו ובמיתוג של הנותן, מה שמבטיח שנוכחותם תורגש הרבה אחרי תקופת החגים.

עלות עציץ תבלינים יכולה להשתנות בהתאם לדרישות המיתוג ומספר היחידות המוזמנות. הדפסת לוגו ומיתוג עשויות להיות אופציונליות או נדרשות, בהתאם להעדפת הנותן. מומלץ לפנות לספק לקבלת הצעת מחיר מפורטת לפי צרכים ספציפיים.

סיר תבלינים

גלילי קרטון ממותגים ליין

אפשרות מתנה נוספת לחג האילנות, היא גלילי קרטון ממותגים ליין. במקום לתת בתור מתנות לטו בשבט לעובדים בקבוק יין בשקית מסורתית, המארזים הגליליים הללו מספקים אפשרות אריזה ייחודית ויוקרתית. ניתן להתאים את הגלילים הללו עם עיצובים ומיתוג אישיים, היוצרים רושם משמעותי עבור המקבל.

בנוסף, המבנה החזק של הגלילים מבטיח הובלה בטוחה של היין. העלות של גלילי קרטון ממותגים ליין יכולה להשתנות בהתאם לגודל, מורכבות העיצוב ודרישות המיתוג. מומלץ לפנות לספקים לקבלת הצעות מחיר לפי צרכים ספציפיים.

 

פיצוחים בפחית

פיצוחים בפחית הם אפשרות מתנה רב-תכליתית ומשתלמת לחג האילנות. בין אם העובדים ייהנו מהם כנשנוש במהלך התכנסויות או ככיבוד קל, פיצוחים הם בחירה חביבה על העובדים שלכם ועל כלל הציבור הרחב. על ידי מיתוג הפחית עם לוגו חברה וסלוגן מתאים, המתנה הפשוטה הזו הופכת לאופציה מצוינת לאירועים וחגיגות שונות, ובניהן מתנות לטו בשבט לעובדים.

עלות הפיצוחים בפחית ממותגת, עשויה להשתנות בהתאם לסוג הפיצוחים שנבחרו, דרישות המיתוג והכמות. מומלץ לפנות לספקים לתמחור מפורט בהתאם לצרכים הספציפיים.

אדנית במבוק ממותגת - עץ המזל

עציץ במבוק ממותג – עץ המזל

לאקי במבוק, המכונה גם עץ המזל, הוא אפשרות מתנה פופולרית לחג הנטיעות. לפי תיאוריית הפנג שואי, למספר הקנים בעץ המזל יש משמעויות שונות, כמו מזל, אהבה, שמחה, אושר ובריאות. על ידי מיתוג העציץ בו נטוע במבוק המזל, מתנה זו הופכת לסמל של מזל, ברכות ושגשוג. העלות של עציץ במבוק כזה תלויה בגודל, בעיצוב ובדרישות המיתוג. מומלץ לפנות לספקים לקבלת הצעות מחיר לפי העדפות ספציפיות.

 

צלחת פירות יבשים

אפשרות מתנה נוספת לחג הנטיעות, היא צלחת פירות יבשים המיוצרים בארץ ישראל. זוהי מתנה נפלאה, המסמלת אהבה וחיבור לארץ. פירות יבשים, כמו תמרים, תאנים, צימוקים ומשמשים, לא רק נותנים טעם טעים אלא גם נושאים משמעות המושרשת במורשת החקלאית של ישראל. פירות אלו הם עדות לפריון ולשפע הארץ, והכללתם במתנה מייצגת הערכה עמוקה למסורות ולהיסטוריה הקשורות לחג.

צלחת הפירות היבשים משמשת כדרך משמעותית וטעימה לחגוג את החג ולכבד את ארץ ישראל. עלות צלחת פירות יבשים המיוצרים בארץ ישראל יכולה להשתנות בהתאם לגורמים כמו סוג וכמות הפירות הכלולים וכן האריזה וההצגה.

מומלץ להשיג את הפירות מספקים מוכרים המתמחים במוצרים איכותיים מהאזור. בנוסף, העלות עשויה להיות תלויה גם בכל מיתוג או התאמה אישית הרצויה עבור האריזה או החומרים הנלווים. כדי לקבל הערכה מדויקת, מומלץ לפנות לספקים או לחנויות מתמחות המציעות אפשרויות מתנה שכאלה.

 

לסיכום

עלות המתנות לחג האילנות, יכולה להשתנות בהתאם לאפשרויות הנבחרות, דרישות המיתוג והכמות. מומלץ לפנות לספקים לקבלת הצעות מחיר מפורטות לפי צרכים ספציפיים. ללא קשר לעלות, המשמעות וההתחשבות מאחורי המתנות הללו הופכות אותן לסמלי הוקרה משמעותיים במהלך תקופת החגים.

אֶרֶץ יִשְׂרָאֵל