נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולים אביזרים לאמבטיה?

בעולם עיצוב הפנים, אביזרים לאמבטיה הם לא משהו שאפשר לוותר עליו. כיום קיימים פרטי אקססוריז שונים לאמבטיה שהופכים אותה למקום יפה יותר, ויותר חשוב מכך גם מקום נוח יותר. עם זאת, הנושא של המחיר מדאיג לא מעט אנשים כאשר הם ניגשים לקנות את אותם פריטים, ואנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר במחירים של המוצרים השונים בתחום.

 

אביזרים לאמבטיה

אביזרים לחדר רחצה נועדו להפוך אותו למקום נעים יותר. לא מעט אנשים משקיעים מאוד בעיצוב של הבית, אולם זונחים את העיצוב של חדר הרחצה. הדבר הזה מוביל לכך שהאמבטיה הופכת להיות מקום שלא נעים לשהות בו, ואין שום סיבה שזה יהיה ככה. אנחנו כאן כדי לספר לכם על מספר מוצרי איכות והמחיר שלהם, כדי שתבינו שגם אתם יכולים לשדרג את האמבטיה שלכם.

 

מדפים לאמבטיה

המוצר הראשון שעליו נדבר הוא מדפים. מדפים לאמבטיה הם מוצר חיוני, ובכל אמבטיה ניתן לראות אותם אולם כדאי לקנות מדפים שבאמת מתאימים לאמבטיה ויהפכו אותה ליפה יותר. הקפידו לקנות מדפים שעמידים בפני רטיבות, כדי שגם לאחר כמה שנים הם עדיין יראו יפה. המדף צריך להיות ללא פינות חדות כדי למנוע פציעות מיותרות.

מומלץ לוודא שיש בתחתית של המדף חורים, כדי שהמים לא יצטברו על המדף. כדי לראות סוגי מדפים אתם יכולים לראות את אתר הבית של החברה:, ושם תוכלו למצוא מדפים שמתאימים לכם. המחיר של מדף הוא קצת יותר מ100 ₪.

 

מתלים

המתלים בחדר הרחצה נועדו לתלייה של מגבות, בגדים ופריטים שונים. ניתן לקנות מתלים פשוטים, כאלו שניתן לתלות עליהם פריט בודד במחיר של 30 ₪ למתלה, וקיימים כמובן מתלים טובים יותר שמיועדים לתלייה של מספר פריטים גדול יותר במחיר של 70 ₪. את המתלים תוכלו לבחור בצבע שמוצא חן בעיניכם, כאשר הצבעים הפופולריים הם צבע כסף ושחור מט.

 

ארגונית

בחדר האמבטיה יש כמות לא מבוטלת של ציוד, וחשוב שיהיה מקום מסודר שבו אתם מניחים את כל הפריטים הללו. ארגונית שמתאימה לחדר האמבטיה אמורה להכיל מספר מגירות, וכמובן להיות עשויה מחומר שלא רגיש מידי ללחות ורטיבות. תוכלו למצוא ארגוניות שלא רק מסדרות לכם את האמבטיה אלא גם הופכות אותה ליפה יותר במחיר של 270 ₪.

 

סט פח ומברשת

הפח והמברשת של האמבטיה גם הם יכולים להיות מעוצבים, ולא חייבים ללכת על האפשרות הכי בסיסית. סט תואם של פח ומברשת יכול לעלות לכם לא יותר מ100 ₪, וכאשר אתם מעצבים את האמבטיה שלכם אין שום סיבה שתוותרו על סט כזה.

 

לסיכום

בעיצוב של חדר האמבטיה יש כמה מוצרים שלא כדאי לוותר עליהם. כאן קיבלתם סקירה על המוצרים השונים והמחיר שלהם, וכל מה שנשאר לכם לעשות זה פשוט להיכנס לאתר, ולבחור את המוצרים בעיצוב שמתאים לכם.