נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולים מעקות זכוכית למדרגות? והאם זה באמת משתלם?

בין אם במעבר לבית חדש ובין אם כחלק מתהליך שיפוץ ושיפור הנראות בביתכם, וודאי תרצו להתאים לגרם המדרגות מעקות שיענו על שתי מטרות עיקריות – בטיחות ואסתטיקה.

מעקות זכוכית איכותיים שייבחרו נכון, יכולים לענות על שתי המטרות!

 

למה להתקין מעקות זכוכית למדרגות?

כפי שנכתב, מעקות זכוכית יענו בראש ובראשונה על שתי המטרות העיקריות אותן תשאפו למצוא בכל המעקות שתבחנו – בטיחות ואסתטיקה, מה שהופך אותם למשתלמים ביותר עבור הלקוח.
השקיפות, המודרניות ותחושת המרחב שלא נפגע, שמתלווים כולם למעקות הזכוכית, לא באים על חשבון תחושת הבטיחות והעוצמה של המעקות.
אך למעקות זכוכית יתרונות נוספים בעלי תועלת חשובה – הזכוכית לא מתחממת או מתקררת כמו מעקות מתכת, ידידותית לסביבה בניגוד למעקות פלסטיק, בעלת ברק ומשתלבת מבחינת העיצוב עם מגוון רחב של אפשרויות.

 

למי לפנות לצורך התקנה?

עבודה עם זכוכית היא לא עניין של מה בכך. יש צורך בידע מקדים, מיומנות ותשומת לב לבטיחות. יש להזמין עבודות זכוכית בכלל, ומעקות זכוכית בפרט, רק דרך ממומחים וזגגים מקצועיים. אנו ממליצים לכם להיעזר באתר "תראה לי דלת" לבחירת איש המקצוע המתאים, כזה שתוכלו לחוש רגועים כאשר המושכות יעברו לידיו.

 

למה להיעזר ב"תראה לי דלת"?

"תראה לי דלת" עשו עבורכם את מרבית העבודה! בחנו, בדקנו וסקרנו ספקי מעקות זכוכית שונים, התלווינו לביקורים במפעלי הספק, ווידאנו את איכות המוצרים ולא התפשרנו על בחירת ספק שיכול להבטיח איכות ללקוחותינו. אך התהליך לא נגמר כאן! גם לאחר מספר עבודות התקנה, חזרנו ובדקנו את איכותן של ההתקנות וסקרנו את שביעות רצונם של הלקוחות השונים.
רק לאחר שבחרנו את הספק הטוב והמומלץ ביותר, נעביר לכם את המלצותינו.

 

כמה זה יעלה?

מחיר התקנת מעקות זכוכית בבית ייקבע בהתאם, כמובן, לאורך גרם המדרגות ולסוגו (גרם סטנדרטי, מדרגות לולייניות ועוד). כמו כן, מיקום גרם המדרגות עשוי להשפיע אף הוא על המחיר הסופי – לדוגמה, מדרגות פנימיות יעלו יותר מאשר מדרגות חיצוניות.

גורמים נוספים שיכולים להשפיע על מחיר המעקות הם צבע הזכוכית – זכוכית שקופה (רגילה) או זכוכית חלבית (כמו בתאי מקלחת, לדוגמה); עובי הזכוכית (שמונה או עשרה מילימטרים); צורת המעקה וסגנונו ומסגרות המעקות.

בגרם מדרגות סטנדרטי בין שתי קומות, מחיר המעקות יכול לנוע בין 1,500 ש"ח (עבור עבודה שגרתית) ועד 3,000 ש"ח עבור מעקות בעיצוב ייחודי יותר או בהתאמה אישית יוצאת דופן.

מעקות מעוצבים יעלו בטווח שבין 200 ל- 400 ש"ח עבור מטר.

אנחנו מזמינים אתכם ואתכן לבקר באתר "תראה לי דלת", להתרשם ממגוון רחב של סגנונות עבודה המוצגים דרך התמונות והסרטונים ולפנות לקבלת ייעוץ מקצועי והכוונה. כל המוצגים בגלריית האתר הם אותנטיים לחלוטין, ונבדקו על ידי צוות האתר.

כלי גינון
כמה עולים כלי גינון?

היום ניתן למצוא בשוק מבחר רחב של כלי גינון שונים, המגיעים בטווח רחב של מחירים. כל אחד יכול לבחור

כמה עולה לעצב גינה בעצמך

עיצוב גינה משלך יכול להיות דרך מספקת וחסכונית ליצור חלל המשקף את הסגנון האישי שלך ומתאים לצרכיך. בעוד שכירת

כמה עולות שידות
כמה עולות שידות?

כשאתם מחליטים לקנות שידות לבית שלכם, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שאתם מוכנים להקדיש לכך וכן את התכונות שאתם

כמה עולה מטבח בהתאמה אישית
כמה עולה מטבח בהתאמה אישית?

המטבח הינו החדר המרכזי בבית ואחד הגורמים העיקריים להתנהלות של הבית הסובבת סביבו: הכנת האוכל, זמני הארוחות, האווירה שהוא

כמה עולה מפסק חכם לבית חכם
כמה עולה מפסק חכם לבית חכם

מפסק חכם הוא הדרך האולטימטיבית להפוך כל מכשיר בבית לחכם. הודות למפסק פשוט, תוכלו לשלוט במזגן, במכונת הכביסה, בדוד