נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולים מפרשי צל ואילו סוגי הצללה קיימים?

הביקוש למפרשי צל בישראל עלה לאחרונה באופן ניכר. סביר להניח שהדבר נובע מתוך העלייה המשמעותית של הטמפרטורות שחלה בשנים האחרונות. תרחיש זה הוביל אותנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי לסייע לכם, הרוכשים, בכל הנוגע לבחירה נכונה במפרשים אלו. הישארו כאן ותכירו את סוגי ההצללה הקיימים והעלויות שלהם.

 

מפרשי הצל – הקדמה

כאמור, מפרשי הצל נחשבים לפתרון הצללה פופולארי. נעשה בהם שימוש בבתים פרטיים ובמקומות ציבוריים. רכישה נכונה של מפרשי צל תאפשר ליהנות מהצללה מלאה לאורך זמן רב. שכן, מפרשים שעשויים מחומרים איכותיים, יכולים לעמוד בתנאי מזג אוויר שונים (גשם, שמש חזקה, ברד, רוחות ועוד). לצד זאת, מפרשי הצל מספקים הגנה מקרני השמש המזיקות. כך שכדאי לפרוש אותם במקומות שבהם יש התקהלויות של אנשים.

 

סוגי ההצללה הקיימים

יש מגוון רחב של מפרשי צל שתוכלו להתקין בחלל הפתוח. הבחירה בסגנון העיצוב ואופן התלייה תלוי במרחב הנבחר וברצון שלכם. אם תרצו להתקין מפרש שכזה, תצטרכו לפנות לחברה מומלצת שתעניק לכם את השירותים הבאים:

  1. ייעוץ: יצירת קשר עם המומחים של החברה תאפשר למסור פרטים אודות האזור שמצריך הצללה
  2. מדידות: נציג מטעם החברה יבצע מדידות במרחב ויבדוק את תנאי השטח, טרם ביצוע העבודה
  3. התקנה: המתקינים יבצעו את עבודת ההתקנה בשטח, תוך הקפדה על תנאי בטיחות מחמירים
  4. סיום הפרויקט: בשלב זה תוכלו ליהנות מפתרון הצללה שהותאם לצרכים שלכם באופן מלא

מפרשי הצל

העלות של מפרשי צל משתנה

כל אחד מכם צפוי לקבל הצעת מחיר שונה על רכישה של מפרשי צל. שכן, העלות משתנה בהתאם ל – 3 הפרמטרים הבאים:

  • סוג המפרש
  • גודל
  • מורכבות ההתקנה

נוכל לציין בשלב זה שהמחיר ההתחלתי של רשת צל משולשת במידה שהוכנה מראש עשויה לעלות לנוע סביב ה – 150 ₪ (בגודל 4X4X4). העלות תהיה גבוהה יותר במידה ותרכשו מפרשי צל שמצריכים התאמה אישית (כפי שקורה בדרך כלל). לחצו על הקישור הבא ותקבלו את הצעת המחיר שמתאימה לצורך שלכם: cloudshade.co.il.

 

טיפ חשוב לסיום: שימו דגש לאיכות מפרשי הצל

עליכם לדעת כבר שמפרשי צל איכותיים עשויים בדרך כל מבד פוליאתילן שמאופיין בצפיפות גבוהה. כדאי לבצע רכישה של מפרשי צל בעלי מאפיין זה, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שהם ישמשו אתכם לטווח רחוק. ניתן לומר שמוטלת עליכם האחריות בבירור איכות החומר של המוצר הנבחר, משום שמפרדי צל איכותיים יחסמו את מרבית קרני ה – UV שידועות כמזיקות לעור ויאפשרו לכם לשבת בנוחות מקסימלית תחת השמיים הפתוחים.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שריכז בפניכם את סוגי מפרשי הצל שקיימים כיום בשוק והעלויות שלהם. בשלב זה ברור לכם שתצטרכו לבצע רכישה איכותית מבלי להתמקד יותר מידי במחיר, משום שזו תאפשר לכם ליהנות מהמוצר הנבחר לאורך שנים רבות.

עלות גווני שמש