נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולים עציצים מלאכותיים?

עציצים – כולנו אוהבים אותם. לכל אחד בבית יש לפחות כמה עציצים, בין אם אמיתיים או מלאכותיים. עציצים הם מקור נהדר להרגשה נעימה וחמימה בבית, וגם לאוורור הדירה שלנו. כשאנחנו רוצים להתמלא ביופי ורגיעה, לרוב נסתכל על העציצים שלנו ונהנה מהעובדה שיש לנו צמח כה יפה בבית. אז איך תקשטו את הבית שלכם? עם עציצים כמובן, לא משנה אם מלאכותיים או לא. במאמר זה נרחיב לכם על מחירי העציצים המלאכותיים ולמה כדאי לכם לבחור בהם.

 

עיצוב חופשי כראות עיניכם

עציצים מלאכותיים מוסיפים תמיד למרחב. ניתן לעצב ביד חופשית את הדירה ולבחור לכם עציץ שיתאים לחדר זה או אחר, וזאת מבלי שתצטרכו לטפל בו. אם חשקה נפשכם בקיר מלא ירוקים שידמה למעין ג׳ונגל קטן בבית – אתם בהחלט יכולים לבצע זאת עם עציצים מאכותיים. צמחייה מלאכותית תוסיף לכם עוד אנרגיה ירוקה הביתה, ועוד חמימות שלעיתים אנחנו זקוקים לה בבית. נסו לשלב עציצים מלאכותיים במרחבים השונים בבית ותיווכחו איך זה גורם לכם להרגשה טובה יותר.

עציצים

אין צורך לטפל, להשקות או לדאוג

עציצים אמיתיים זה גם כיף, אבל בואו – מדובר באחזקה וטיפול שיכולים לגזול מאיתנו זמן ואנרגיה רבים. עציץ מלאכותי יכול להשיג עבורכם את אותו האפקט מבלי שתשקיעו מאמץ רב מדי. צמחייה מלאכותית לא דורשת עלויות אחזקה כמו כלי עבודה לגבינה, שימוש בחול או מערכת השקיה. עציצים מלאכותיים מתאימים גם לכל חלל או דירה, אין צורך להתאים אותם על פי כמות השמש או הצל הקיימים באותו מקום, וכך הם מסתדרים בכל משבצת שתניחו אותם.

 

עציצים שמתאימים לאנשים עסוקים

יש כאלה שטסים כל חודש, יש כאלה שלא נמצאים בבית מספיק, ויש כאלה ששקועים מדי בעבודה במחשב כך שאין להם זמן להקדיש לטיפול בעציצים. עציצים מלאכותיים מאפשרים לכם ליהנות מסביבה מטופחת מבלי לפגוע בזמן היקר שלכם.

עציצים אמיתיים

מה העלויות של עציץ מלאכותי?

בדומה לעציצים רגילים, גם עציצים מלאכותיים נעים בין מחירים שונים. עציצים גדולים יותר וגבוהים יעלו לכם בין 200 עד 1,200 שקלים. עציצים קטנים יעלו בין 50 ל-200 שקלים. שימו לב כי עציצים מלאכותיים לרוב מדמים עציצים אמיתיים, וככל שהעציץ המלאכותי יותר דומה למקור האמיתי שלו – כך המחיר יקר יותר. כמו כן, העציצים המלאכותיים מגיעים עם אדנית או ואזה, יחד עם המילוי בתוכם, כך שאין צורך לשלם בנפרד עליהם. המחיר כולל את הכל יחד.

 

לסיכום

עציץ מלאכותי יכול לעשות סדר עבור אלה שמחפשים עוד ניצוץ קטן לבית, ולא מצליחים לשמור על העציצים האמיתיים שלהם חיים. צמחייה מלאכותית תמיד מוסיפה ירוק לבית ולעין, ומחממת את הלב. אם אתם מתלבטים בין עציץ מלאכותי או עציץ רגיל, קחו בחשבון את כלל הגורמים כמו – זמן שהות בבית, תנאים אידיאליים לגידול עציץ והאם הצמח ישרוד תחת האחזקה שלכם. אם לא בא לכם להסתבך, פשוט קנו עציץ מלאכותי שיעשה לכם טוב על הלב מבלי שתצטרכו לדאוג לו.

פרח מלאכותי

כלי גינון
כמה עולים כלי גינון?

היום ניתן למצוא בשוק מבחר רחב של כלי גינון שונים, המגיעים בטווח רחב של מחירים. כל אחד יכול לבחור

כמה עולה לעצב גינה בעצמך

עיצוב גינה משלך יכול להיות דרך מספקת וחסכונית ליצור חלל המשקף את הסגנון האישי שלך ומתאים לצרכיך. בעוד שכירת

כמה עולות שידות
כמה עולות שידות?

כשאתם מחליטים לקנות שידות לבית שלכם, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שאתם מוכנים להקדיש לכך וכן את התכונות שאתם

כמה עולה מטבח בהתאמה אישית
כמה עולה מטבח בהתאמה אישית?

המטבח הינו החדר המרכזי בבית ואחד הגורמים העיקריים להתנהלות של הבית הסובבת סביבו: הכנת האוכל, זמני הארוחות, האווירה שהוא

כמה עולה מפסק חכם לבית חכם
כמה עולה מפסק חכם לבית חכם

מפסק חכם הוא הדרך האולטימטיבית להפוך כל מכשיר בבית לחכם. הודות למפסק פשוט, תוכלו לשלוט במזגן, במכונת הכביסה, בדוד