נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולים צמחים מלאכותיים?

מחפשים דרך טובה לקשט ולשדרג את הבית שלכם אבל במינימום מאמץ? צמחים מלאכותיים יכולים להיות הדבר בשבילכם. במהלך השנים, בזכות התפתחות הטכנולוגיה, צמחים מלאכותיים יכולים להיראות טבעיים מתמיד ולהוסיף קצת ירוק אל תוך החלל שלכם. אבל כמה זה בעצם עולה והאם זה שווה את זה? במאמר זה נחקור את הגורמים שמשפיעים על העלות ונספר לכם עלך הדרך גם על היתרונות של צמחיה מלאכותית.

 

מהם היתרונות של צמחים מלאכותיים?

צמחים מלאכותיים הפכו לפופולריים בגלל הרבה מאוד יתרונות שיש להם. קודם כל, הם לא דורשים תחזוקה כמעט בכלל. בניגוד לצמחים אמיתיים אין צורך בהשקיה, דישון, גיזום וכדומה. הם נשארים יפים גם בלי שתגעו בהם.

יתרון נוסף הוא שהם יכולים להתאים גם לאנשים להם יש אלרגיה לצמחים ופרחים שונים- אין בהם אלרגנים בכלל. מדובר גם באלמנט דקורטיבי עמיד מאוד שיכול להחזיק מעמד שנים. שלא כמו צמחים אמיתיים שבאופן טבעי נובלים בסופו של דבר- כאן לא תצטרכו להחליף את העציץ שלכם למשך זמן רב.

צמחים מלאכותיים

איזה גורמים משפיעים על העלות של צמחים מלאכותיים?

כמו עם מוצרים ופריטים אחרים, גם העלות של צמחייה מלאכותית יכולה להשתנות בגלל גורמים שונים שמשפיעים עליה. האיכות של החומר ממנה הצמחים עשויים היא גורם מרכזי. בזכות סוג החומר הנראות של הצמח יכולה להשתנות וכך גם העמידות שלו. יש חומרים יקרים יותר לייצור וכאלה שפחות, ותהיה לזה השפעה ישירה על המחיר.

אם הצמח המלאכותי שבחרתם הוא גדול, גם זה יהיה בעל השפעה על המחיר מאחר ותהליך הייצור של הפריט היה ארוך יותר והשתמשו ביותר חומר. כך גם מבחינת המורכבות- ככל שהצמח מורכב יותר, לדוגמה פרחים עם פרטים קטנים וריאליסטיים לעומת סתם דשא- כך גם המחיר יעלה. כמובן שיש גם משתנים אחרים, כמו סוג הכד או האדנית בתוכה ממקמים את הצמחים המלאכותיים והמיקום של החנות ושלכם שתשפיע על עלויות משלוח במידה ויש כאלה.

 

אז כמה זה עולה?

אתם יכולים להתאים בין התקציב שיש ברשותכם לבין סוג הצמח שתרכשו. צמחים קטנים ופשוטים כמו קיסוס או קקטוס יכולים לעלות כמה עשרות שקלים והם עדיין יהיו איכותיים וייראו אמיתיים למדי. אפשר למצוא צמחים קצת יותר מורכבים וגדולים, לדוגמה אלוורה מלאכותית או עציץ שרך בטווח של בין 100 ל-300 ש״ח.

אם אתם רוצים עציצים מעט יותר מרשימים, לדוגמה פיקוס כינורי או מונסטרה מלאכותית- תצטרכו כבר להשקיע כמה מאות שקלים, ואם בא לכם ללכת על הצמחים המלאכותיים המרשימים ביותר, לדוגמה ציפור גן עדן או דקל מלאכותי, המחיר כבר יעלה ל-1000 שקלים ומעלה. אבל בסוף מדובר בהשקעה משתלמת מאחר והם ייראו ריאליסטיים במיוחד, ישתלבו יפה בחלל שלכם ולא תצטרכו לתחזק אותם כמעט בכלל מעבר לניגוב אבק אחת לתקופה.

עלות צמחים מלאכותיים

כמה עולה לעצב בית חדש

עיצוב בית חדש הוא תהליך מורכב, עמוס ולעיתים מלחיץ וארוך במיוחד. רדי לעשות אותו בחכמה, מבלי להפריז בהוצאות, ולקבל

כמה עולה להיכנס למשחק פוקר
כמה עולה להיכנס למשחק פוקר

עלויות הכניסה למשחק פוקר יכולות להשתנות באופן משמעותי, ותלויות במספר גורמים. המאמר יפרט כמה עולה להיכנס למשחק פוקר ומהם

מדבקות זכוכית
כמה עולות מדבקות לזכוכית?

מדבקות זכוכית הפכו בשנים האחרונות לפתרון פופולרי ומרשים הן לעיצוב והן לצורך פונקציונלי. הן זמינות במגוון רחב של עיצובים,