נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולים שירותים של חברה אורגנית 

אם אתם מעוניינים להגביר את הקצב של האתר שלכם וכך להגדיל את קצה התנועה אל האתר שלכם, בוודאי שמעתם על קידום אתרים. קידום אורגני יעזור לכם להניע כמה שיותר לקוחות אל אתר שלכם. הרבה עסקים צריכים קידום אורגני, אז למה לא כולם פונים אליו? ובכן, אחד מהמשתנים המשפיעים ביותר על עסקים שונים האם לרכוש קידום אתרים אורגני- האם זה באמת יהיה שווה את זה? האם ההשקעה הכספית תשתלם?

 

מה הוא קידום אורגני

אם תרצו לקדם את הדירוג שלכם במנוע החיפוש, קידום אורגני יאפשר לכם לעשות זאת. קידום אורגני הוא שירות, בשירות זה מקדמים פעולות אשר יתנו תוצאות לאורך זמן ויעזרו גם לשמר את המטרות שלצורך זה שכרתם את שירותם של החברת קידום.

חברת הקידום תאפשר לכם להגיע להישגים שאותם רציתם והיא תנקוט בפעולות כמו הוספה של מילות מפתח, כתובות האתרים, תוכן באתר, עדכון של תכנים על בסיס שוטף, אופטימיזציה לרכיבים תכנים ועוד.  כך החברה תשפר את הדירוג שלכם בגוגל, ויתבצע קידום אורגני בגוגל.

 

למה זה כל כך חשוב

התשובה לכך היא פשוטה, כאשר אתם מבצעים חיפוש בגוגל על משהו שתרצו למצוא או לדעת, סביר להניח שתסתכלו בתוצאות של הדף חיפוש הראשון. לא רק אתם, אלא 75% מהגולשים יעשו כך. כל מיקום אחר שהוא לא הדף הראשון, או אפילו לא נמצא בתוך 5 התוצאות הראשונות, יהפוך את האתר שלכם או כל אתר, להרבה פחות רלוונטי.

אם אתם מכוונים לכך שתהיו בתודעה ותקדמו את העסק שלכם ותחשפו אותו ליותר ויותר לקוחות – עליכם לבצע קידום לאתר וגם לוודא שהוא מדורג גבוה בתוצאות החיפוש והוא מופיע בביטויים ומילות המפתח המתאימות לעסק שלכם.  זו המשימה של חברה לקידום אורגני שצריכה לעשות את עבודתה נאמנה לדרג אותכם הכי גבוהה.

 

מחירים של קידום אורגני ובמה זה תלוי

מחירים של קידום אתרים אורגני יהיה מושפע מכמה משתנים, חלק מהמשתנים יהיו מידת המקצועיות של החברה שאתם רוצים לשכור וגם בהיקף גודל העסק והשירותים הנדרשים לכך. יש לקחת בחשבון שעבודה מקצועית ומנוסה עלולה לעלות יותר בהתאם לחברה חסרת ניסיון.

אך שווה להשקיע בחברה שיש לה ניסיון ותוצאות, כי ההשקעה תחזיר את עצמה ויותר. טווח המחירים הוא רחב והוא תלוי במורכבות האתר ובאיכות של השירות. מחירים נעים בין 1,500 שקלים ויכולים להגיע גם למחירים של עד 15,000 שקלים. בפועל, הסכומים הנפוצים ביותר נעים בין 2,000 ל-4,000 שקלים לחודש. אין תקנים בנושא, או הגבלות וכל חברה יכולה לגבות כמה שהיא מעריכה את עצמה ואת שירותיה.

 

לסיכום

קידום אורגני יכול לקחת את האתר שלכם למקום גבוהה בשורת החיפושים בגוגל. עליכם למצוא חברת קידום אתרים שתהיה מקצועית ומיומנת ותעשה את העבודה הנדרשת. חשוב לזכור שההשקעה בחברה מחזירה את עצמה כאשר יש תוצאות מעולות והעסק שלכם מתחיל להתרומם. בהצלחה!