נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולים שירותי מחשוב לעסקים ומדוע זה חשוב?

כאשר העסק שלנו מתחיל לצמוח, אנחנו צריכים יותר ויותר להשתמש במחשב. ככל שהעסק גדול כך אנחנו יותר זקוקים לשירותי מחשוב, מסיבות רבות ומגוונות. חברת ERG עוסקת מאז 1999 במיקור חוץ של פתרונות מחשוב לארגונים כגון: ניהול רשתות, פתרונות ענן, אבטחת מידע ושירותי מרכז תמיכה תחת אחריות אחת. אנחנו נדבר היום על העניין הזה טיפה יותר לעומק.

 

מה זה מיקור חוץ?

חלק משירותי מחשוב לעסקים הוא מיקור חוץ. מיקור חוץ הוא תהליך שבו משתמשים מחפשים פתרונות טכנולוגיים מחוץ לארגון שלהם על מנת לפתור בעיות טכנולוגיות או לקבל תמיכה טכנולוגית ממקורות חיצוניים. בנוסף, מיקור חוץ עשוי לכלול גם פיתוח תוכנה או מערכות מידע מותאמות לצרכים של הארגון. גם זה נעשה על ידי צוותים חיצוניים.

העסק מתחיל לצמוח

 

מיקור חוץ – למה זה חשוב?

ראשית וראשונה, זהו דרך יעילה לחסוך זמן ומשאבים. זאת בעזרת העברת תהליכי המחשוב והתמיכה הטכנית לחברת אשר מיועדת לכך. חברה אשר מתמחה בדיוק בזה. בנוסף, חברת שירותי מחשוב לעסקים תספק ייעוץ מומחה ופתרונות מתקדמים בתחום הטכנולוגיה, מה שיעזור לעסק שלכם לצמוח יותר ויותר. כמו כן, בחירת חברת שירותי מחשוב מקצועית תסייע לכם להתמקד בעיקריות העסק שלכם ולהשקיע את המשאבים שלכם בפעילויות הליבה, בעוד שהמחשוב והטכנולוגיה יהיו בידי מומחים.

 

מחירי השירות של חברה ERG

שירותי מחשוב לעסקים מתומחרים בהתאם להיקף גודל מערך המחשוב בחברה ולכן, על מנת לתמחר את השירות עבורכם, החברה תצטרך לקבל מכם פרטים נוספים. כאשר מדובר בשירותי מחשוב לעסקים, חשוב לזכור כי השקעה בפתרונות מתקדמים ומהירים יכולה להביא לחסכון כלכלי גדול בטווח הארוך בנוסף לשיפור יעילות העסק והגברת הביצועים שלו.

מיקור חוץ

 

איך זה עובד?

סקר מערכות

ישנו סקר מערכות. סקר מקיף של מערך המחשוב, שרתים, תחנות עבודה ותקשורת וגיבויים ואבטחה. בהתאם לממצאים נשלח דוח מקיף כולל המלצות לשיפורים. הסקר מאפשר גם הגדרה של נהלי התחזוקה הנדרשים.

 

לקיחת אחריות

לאחר קבלה ובדיקה של הסיסמאות ופרטי הגישה לכל משאבי המחשוב, החברה תוכל לקחת אחריות מלאה וכך בעצם תתחיל לעבוד מיידית.

 

תחזוקה ותמיכה

תמיכה במשתמשים מתבצעת מרחוק באתר על ידי צוות מקצועי. קריאות השירות מנוהלות במערכת מידע עם שקיפות ללקוחות. התחזוקה על בסיס נהלים ודוחות בקרה והפעלת מערכות ניטור מאפשרות לחברה להפסיק לכבות שריפות ולייצר תשתיות מחשוב יציבות ואמינות לטווח הארוך.

 

לסיכום

חברת שירותי מחשוב לעסקים יכולה להיות מרכזית ליעילות והצלחת העסק. חשוב להעסיק חברת שירותי מחשוב מקצועית אשר מומחית בתחום – זאת כדי שתוכל לספק פתרונות מותאמים אישית לצרכי העסק שלכם. תוכלו להבטיח פעילות חלקה, אבטחת מידע מתקדמת, פתרונות אחסון יעילים ולבסוף התמודדות יעילה עם אתגרי הטכנולוגיה אשר משתנים מיום ליום. היפטרו מכאבי הראש ברדיפה אחר פתרון לבעיות טכניות ותעבדו עם חברה מקצועית אשר מתמחה שירותי מחשוב עוד היום!

סקר מערכות

שירותי IT
כמה יעלה שירות IT לעסק שלך?

העולם שלנו מתקדם בצעדי ענק מבחינה טכנולוגית, ויותר ויותר עסקים מסתמכים במידה רבה על שירותי IT כדי לפעול ביעילות

כמה עולה קורס מקצועי לעסק?

בעלי עסקים רבים יודעים כי עליהם לקחת חלק בקורסים מקצועיים שונים שיקדמו אותם כמה צעדים קדימה. עובדה זו התגלתה

כמה עולה מוצר פרסום לעסק
כמה עולה מוצר פרסום לעסק?

מוצרי פרסום וקידום מכירות עבור עסקים וחברות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מאירועי חברה, כנסים, קמפיינים שיווקיים ואף מתנות

כמה עולה מחסן להשכרה
כמה עולה מחסן להשכרה?

הצורך בשטחי אחסון יכול לפגוש אותנו במגוון סיטואציות. בין אם מדובר בתקופה של מעברי דירה, בצורך לאחסן מוצרים עסקיים