נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמו עולה לעשות דרכון פורטוגלי?

דרכון פורטוגלי יכול להיות תהליך יקר וארוך, וחשוב להיעזר בגורם מקצועי שיכול לעזור לכם להשיג דרכון ללא הרבה מאמץ.

השקעה בתהליך של דרכון פורטוגלי הינה הוצאה יחסית יקרה אך מאוד משתלמת ומעניקה הטבות רבות, אפילו הטבות הטובות ביותר שיכולות להיות לדרכון.

מחזיקי דרכון פורטוגלי נהנים מהטבות ותנאים מעולים כגון: עבודה חוקית, תנועה חופשית, ויזה לארה״ב, נדל״ן מניב והטבות נוספות ומעולות.

 

תשלום אגרות

לאחר סיכום כל המסמכים הרלוונטיים והדרושים, עורך דינכם יכול להגיש אותם אל הקהילה היהודית ולאחר מכן יועברו המסמכים לרשויות הפורטוגליות. הגשתם של המסמכים כוללת תשלום אגרות, אותו ניתן להחשיב לדמי טיפול בבקשה. בדומה לאגרה שאם נרצה להוציא דרכון חדש או תעודה מזהה במשרד הפנים. אם הבקשה אושרה על ידי הקהילה היהודית בפורטוגל, הבקשה תעבור לאזרחות אצל רשויות פורטוגליות. המתנה לדרכון יכולה להיות זמן המתנה של כשנה וחצי בערך. לאחר שלב ההמתנה תאלצו להוסיף עוד כסף לתהליך הנפקת הדרכון.

 

קורסי שפה ועלויות נוספות

במידה ותרצו להוציא אזרחות ספרדית ולא אזרחיות פורטוגלית, תאלצו לעבור מבחן האמור להוכיח את ידיעת השפה העברית כולל מבחן על התרבות של השפה הספרדית. אם אין לכם את המיומנות בשפה הספרדית, תצטרכו לרכוש סכום שיכול להגיע לסכומים בין 2,000 ל4,500 שקלים.

 

מחירי הוצאת דרכון

למעשה בכדי להוציא דרכון פורטוגלי, אין זאת חובה להשכיר את שירותיו של עורך דין, אך מכיוון שמדובר בתהליך לא פשוט, חשוב לשכור את שירותיו של איש המתמחה בתחום כמו עורך דין. רוב האנשים נעזרים בעורך שיודע על כל השלבים ומכיר. את ההליכים השונים שיש בפורטוגל. כך גם עורך דין שיוכל להגיש את הבקשה בשמכם בצורה הטובה ביותר, ללא שגיאות, ולעזור לך בתהליך קבלת האזרחות הפורטוגלית.

דרכון פורטוגלי מחיר – אגרה לקהילה היהודית תעלה לכם כ-500 אירו (תרומה לקהילה היהודית)

טיפול וליווי של העורך דין להוצאת הדרכון עולה בין 4,000-8,000

עלות מסמכים ותרגומים 600-900 אירו (תהליך זה כלול לעיתים קרובות העלות הטיפול עצמו)

סך העלויות לכל הטיפול יכול להגיע לסכום בין 12,000-16,000 ש״ח.

במידה ויש יותר מבן אחד המעורב בתהליך, העלויות עשויות לרדת ב1,000-2,000 ש״ח לכל בן משפחה המגיש גם הוא בקשה.

ישנם ישראלים הבוחרים לעשות זאת בדרך עצמאית על מנת לצמצם עליות בתשלום לעורכי דין ומשרד וכך לחסוך את דמי התיווך שמשלמים לרשויות הפורטוגלים. אך כאשר עושים זאת, הם מהמרים על זכותם לקבל דרכון מכיוון שתהליכי הבירוקרטיה אורכים ומתישים המצריכים את עזרתו של גורם מקצועי מומחה.

 

לסיכום

עלויות להוצאת דרכון פורטוגלי יכולות להיות יקרות מאוד וארוכות, אך עם הכוונה של גורם מקצועי נכון כמו עורך דין, תהליך זה יכול להפוך לתהליך פשוט וקל יותר. חשוב לשכור שירות של בעל מקצוע המבחין בתחום ויכול להוביל אתכם עד רגע קבלת הדרכון והצלחה בתהליך.