נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סובלים מלחץ דם גבוה? ישנן כמה סיבות אפשריות

לחץ דם גבוה היא בעיה ממנה סובלים אנשים רבים.

מחקרים מדעיים רבים הוכיחו כי לחץ דם מעל 140/190 לאורך זמן עלול להוות סיכון למחלות של הלב וכלי הדם, בניהן התקף לב, אירועים מוחיים, פגיעה בתפקוד הכליות ואף פגיעה בראייה.

לעומת זאת, טיפול בלחץ הדם הגבוה מפחית סיכונים אלו, ומסיבה זו חשוב לאבחן לחץ דם וטפל במקרה ויש לחץ דם גבוה.

מהן הסיבות ללחץ גם גבוה וכיצד ניתן להתמודד עימו?

 

סיבות אפשריות ללחץ דם גבוה

  1. כלי דם עשויים מרקמת שריר, וכאשר הוא מתכווץ קוטרם של כלי הדם קטן וזה גורם להפעלת לחץ רב יותר על הדם הזורם בהם. מידת הכיווץ נגזרת מהורמונים שונים המופרשים מהכליות, וכן מכמות המלחים בגוף הקובעות את נפח הדם הזורם בכלי הדם כך שככל שרמת המלחים בהם גבוהה יותר כך לחץ הדם גבוה יותר.
  2. מנגנון נוסף העשוי לגרום ללחץ דם גבוה וקיים אצל קשישים הוא התקשחות כלי הדם. הלב מתכווץ ומזרים באופן מוגבר דם בזמן מועט, דבר הגורם להצטברות באופן זמני שם דם בעורקים הגדולים והזרמה מדורגת לעורקים הקטנים והוורידים. ככל שמתבגרים כך כלי הדם מתקשחים יותר, ונדרש כוח רב יותר כדי לדחוק את דופנות העורקים ומכאן לחץ הדם גדל.
  3. גם בעיות בכליות, בעיות הורמונליות ונטילת תרופות מסוימות עלולות לגרום ללחץ דם גבוה.

 

מהם התסמינים של לחץ דם גבוה?

אחת הבעיות עם לחץ דם גבוה הוא שאין לו ממש תסמינים וכך כל עוד לא מודדים את לחץ הדם לא ניתן לדעת שאנו סובלים מלחץ דם גבוה. רק כאשר לחץ הדם גבוה במיוחד אנחנו נסבול מתסמינים שונים כגון כאבי ראש, בעיות ראייה, קוצר נשימה וכאבים בחזה.

 

ליקוריץ מור 123 להתמודדות עם לחץ דם גבוה

ליקוריץ מור 123 היא פורמולה המכילה שורש ליקוריץ ומורינגה – שניהם צמחים בעלי סגולות רפואיות ידועות ומוכחות.

לשורש ליקוריץ ולחומר הפעיל בו הנקרא גלברידין ישנם יתרונות רבים, בניהם הורדת לחץ הדם הססטולי בכ-10 אחוז. בנוסף לכך, שורש ליקוריץ מסייע לעיכוס חמצון הכולסטרול הרע בגוף, תורם להורדת תסמיני קלקול קיבה אצל מבוגרים ועוד יתרונות רבים.

גם למורינגה ישנם יתרונות חשובים כולל מניעת הופעתו של יתר לחץ דם ותרומה להורדת לחץ דם גבוה. כמו כן, צמח המורינגה בעל יכולת להוריד את הכולסטרול הרע בכמחצית, צמצום הסיכון לטרשת עורקים, והעלאת רמת הכולסטרול הטוב בגוף באופן משמעותי.

 

אל תתפשרו על הבריאות שלכם

ברכישת צמחי מרפא חשוב לא להתפשר על איכות ולרכוש חומרים שאינם מפוקחים ושלא עברו בדיקות מעבדה. ליקוריץ מור 123 עובר בדיקה במעבדה חיצונית בסטנדרטים מחמירים ביותר אשר תוצאותיהן מפורסמות באופן שקוף ללקוחות. כל כמוסה מכילה לפחות 7.9 מ"ג גלברדין ו-0.0037 מ"ג גלצירזין.

מדרסים אורטופדיים
כמה עולים מדרסים אורתופדיים?

מדרסים אורטופדיים, הידועים גם בתור תוספות אורתופדיות או מדרסים לנעליים, הם מדרסים מעוצבים במיוחד המספקים תמיכה ויישור לכפות הרגליים.

כמה עולה משאבת חלב
כמה עולה משאבת חלב?

אם נכנסתם לקרוא את המאמר הזה, זה אומר שמגיע לכם מזל טוב! בקרוב תינוק או תינוקת חמודים הולכים להצטרף