נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה השטיח שלך אומר עליך?

שטיחים הם אלמנט עיצובי חשוב בכל בית, מאחר ופעמים רבות הם אחראים לתחושת הביתיות שהחלל מייצר. אבל האם ידעתם שהשטיח שלכם יכול להגיד הרבה עליכם כאנשים? לפעמים סוג השטיח שתבחרו, המיקום בו תמקמו אותו ואפילו הדרך בה אתם מתחזקים אותו – כל אלה ואחרים יוכלו לספק תובנות לגבי האישיות שלכם, הסגנון שלכם ואפילו הערכים שלכם. קראו עוד במאמר שלפניכם.

 

צבע השטיח

לצבע של השטיח יש המון מה להגיד על האישיות שלכם. אם בחרתם בשטיח בצבעים נועזים כמו אדום, זה עשוי לרמוז על כך שאתם מלאי תשוקה לחיים, עקשניים ועומדים על שלכם. אם הצבע שבחרתם הוא בגווני הצהוב, זה יכול לספר על כך שיש לכם אישיות שובבה והרפתקנית.

מצד שני, אם בחרתם בשטיחים בצבעים נייטרליים יותר כמו בז' או אפור, זה יכול להצביע על כך שאתם מאופקים ומעדיפים את הדברים הפשוטים בחיים. אם אתם מחפשים שטיחים צבעוניים לבית מוזמנים לבדוק את קטלוג השטיחים של קרפטים.

 

מרקם השטיח

גם המרקם של השטיח שבחרתם לעצמכם יכול לחשוף משהו עליכם. אם השטיח שלכם רך במיוחד דבר זה יכול להעיד על כך שאתם שמים את הנוחות במקום הראשון ועל זה שאתם אנשים משפחתיים ופתוחים. לעומת זאת, אם בחרתם בשטיח במרקם קשה יותר שהוא פרקטי כשיש תנועה רבה בבית ונוח יותר להתמודדות כשנשפך עליו משהו- דבר זה יכול לספר שאתם אנשים שמעריכים פרקטיות, שאתם משימתיים וחשוב לכם סדר וארגון.

 

הדפסים ודוגמאות

בחרתם בשטיח עם הדפסים? יכול להיות שיש בו רמזים לגבי האישיות שלכם. האם אתם מעדיפים הדפסים גרפיים נועזים או עיצובים עדינים יותר עם טקסטורות? אם התשובה היא הדפסים גרפיים, יכול להיות שזה אומר שיש לכם ביטחון עצמי גבוה ושאתם אוהבים להציג את האישיות המעניינת שלכם כלפי חוץ. אם אתם אוהבים הדפסים עדינים יותר, זה מעיד על איפוק, עדינות והעדפה לפרטיות.

 

תחזוקת השטיח

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא איך אתם מטפלים בשטיח שלכם. האם אתם שואבים אבק באופן קבוע או שאתם מעדיפים לקחת אותו לניקוי מקצועי כל תקופת זמן מסויימת? אם אתם דואגים היטב לשטיח שלכם, זה מצביע על כך שאתם אחראיים ומעריכים ניקיון וסדר. אם לא, זה יכול לספר שאתם רגועים יותר ובעלי סדר עדיפויות אחר- שלא שמים את הניקיון במקום הראשון.

 

מיקום השטיח

גם מיקום השטיח יכול לחשוף משהו בנוגע לאישיות שלכם. אם אתם ממקמים שטיח גדול בסלון זה אומר שאתם אוהבים אנשים, אוהבים לארח ומזמינים אנשים להיכנס אל ביתכם וליבכם באופן פתוח ובטוח. אם השטיחים שלכם קטנים יותר וממוקמים במקומות פחות בולטים, דבר זה יכול לספר עליכם שאתם מעדיפים לשמור דברים לעצמכם ושאתם יודעים להעריך את הלבד שלכם.