נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה משרדים למכירה בפתח תקווה

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים להשקיע את כספם בקניית משרדים והשכרתם לצורך רווח.

מחיר המשרדים למכירה משתנה בהתאם לאזור ולרמת הפעילות העסקית שבו.

פתח תקווה היא עיר עם משרדים רבים וריכוז גדול של משרדים.

כמה עולה משרד לקנייה בפתח תקווה ולמה כדאי בכלל להשקיע במיקום זה?

 

למה להשקיע בכלל בנדל"ן מסחרי?

משקיעים רבים נתקלים בקשיים בכל הקשור להשקעה בנדל"ן למגורים, לכן חלקם פונים אל נדל"ן מסחרי. להשקעה בנדל"ן מסחרי כמה סיבות טובות; התשואה המתקבלת מהשקעה בנכס שאינו למגורים, כגון משרד להשכרה, גבוה יותר מהשקעה המתקבלת מנכס למגורים. בנוסף, ישנו ביקוש גדול להשכרת משרדים ודמי השכירות אותם תוכלו לגבות עולים כל הזמן.

 

למה פתח תקווה?

ישנו ריכוז גדול מאוד של משרדים למכירה בפתח תקווה, ועוד כמות גדולה של משרדים חדשים שעתידים לצאת אל השוק, המחכים רק לכם. אזור המסחר בפתח תקווה נגיש מאוד מבחינת תחבורה ציבורית, ועמוס בבתי עסק שונים כמו חנויות ובתי קפה. יתרון נוסף הוא שאם אתם מעוניינים בכמה משרדים, אותם תוכלו להשכיר יחד או לחוד, תוכלו למצוא אותם במרוכז בפתח תקווה.

 

מחירים

על אף שקיים ביקוש גדול של משרדים להשכרה בפתח תקווה, ומדובר באזור תעסוקתי פורה במיוחד, מחיר המשרדים למכירה בעיר זו אינו יקר כמו משרדים למכירה בתל אביב. אומנם המחירים גבוהים יותר מאזורי הפריפריה, אך גם דמי השכירות שתוכלו לדרוש עליהם גבוהים יותר בהתאמה. טווח המחירים של משרדים למכירה בפתח תקווה נע בין 7 אלף למ"ר, ויכול להגיע עד לכ- 15 אלף למ"ר.

 

מה צריך לוודא לפני שסוגרים עסקה?

לפני שתלחצו ידיים ותוכרזו כקונים מאושרים, עליכם לוודא שבדקתם את כל הפרמטרים החשובים במשרד להשקעה או לקנייה אישית. בדקו את המחיר שהציעו לכם לעומת משרדים אחרים המוצעים למכירה, האם המחיר אטרקטיבי? מלבד מצב הנכס ומיקומו, חשוב לוודא שיש לו חניות פרטיות – כך יהיה לכם קל יותר למצוא לו שוכרים. אם אתם קונים משרד בבניין משרדים, בדקו מי החברה הקבלנית האחראית על תחזוקת הבניין. מומלץ להיעזר בחברת תיווך נדל"ן בעלת ניסיון שתעשה לכם סדר בנכסים הזמינים ותדאג לאינטרסים שלכם לכל אורך הדרך.

 

לסיכום

קניית משרד לשימושכם האישי או לצורך השקעה היא החלטה שיש לעשות בכובד ראש. מיקום המשרד חשוב ביותר הן לצורך העבודה השוטפת שלכם, והן למציאת שוכרים במהירות. פתח תקווה מאגדת משרדים רבים כך שרכישת משרד באזור מסחרי ופעיל זה, עם נגישות גבוהה של תחבורה ופרויקטים חדשים רבים, יכולה להיות החלטה משתלמת. מחיר משרדים לקנייה בפתח תקווה אינו יקר כמו משרדים אחרים במרכז הארץ, שזו יתרון גדול. סגירת עסקה גדולה שכזו מחייבת תשומת לב לפרטים הקטנים כך שמומלץ ביותר להיעזר בחברת תיווך שתלך איתכם יד ביד.

כמה עולה פטור ממס הכנסה?
כמה עולה פטור ממס הכנסה?

אתם אזרחים עובדים? מקבלים תשלומים של סכומים כספיים כתוצאה מהכנסות כאלו ואחרות? מכרתם נכס מסוים ברווח? כמעט כל אזרח

כמה עולה יועץ משכנתאות?
כמה עולה יועץ משכנתאות?

רבים מאתנו שמגיעים לשלב בחיים בו אנו מעוניינים לקנות דירה, נחשפים להוצאות הכה רבות ולמיסים שנלקחים ומבינים, שכדאי לבחור