נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

נרות הופי – מהו הטיפול ובמה זה מטפל

כבר תקופה ארוכה שאנחנו שומעים המלצות מחברים שמטופלים באמצעות נרות הופי.

אנחנו לא יודעים מה עולה לכם בראש כשאתם שומעים את צירוף המילים הזה, אבל אנחנו יכולים להגיד לכם שאתם כנראה רחוקים מלדעת במה מדובר.

במדריך הנוכחי החלטנו לבדוק לעומק מהם נרות ההופי, מה הטיפול בהם ובמה הם מטפלים? קראו את השורות הבאות ותגלו את כל המידע המקיף בנושא.

 

הקדמה – הסבר אודות איסוף המידע

פסקת הפתיחה די הסגירה את העובדה כי אין לנו ידע מקדים בנרות ההופי. ובכל זאת, התבקשנו לכתוב עליהם מדריך מקיף ואנחנו מחויבים למסור מידע מהימן בנושא. כדי שנוכל להיות בטוחים שאנחנו מציגים בפניכם את המידע המדויק ביותר, נעזרנו במנהלי הפורטל לרפואה סינית. זו ההזדמנות להודות להם על הזמן שהקדישו לנו ועל הנתונים שמסרו לנו בכל הנוגע לנושא.

 

אז מהם בעצם נרות ההופי?

השאלה הראשונה ששאלנו את מנהלי "ז'ונגיה – פורטל הרפואה הסינית של ישראל" הייתה השאלה שמופיעה בכותרת שלעיל – מהם בעצם נרות הופי? ביקשנו לשמוע את כל המידע המקיף בנושא כדי שנוכל להציג אותו בפניכם באופן מעמיק. נרות ההופי הם בעצם נרות בצורת של קונוס שמורכבים מבד כותנה או מפשתן. הנרות הללו חלולים מבפנים והבדים שלהם טבולים בדונג של דבורים שמשולב עם צמחי מרפא שונים. בכל נר יש צמחים שונים, אבל אלו הצמחים הנפוצים ביותר:

  • היפריקום
  • לבנדר
  • קמומיל
  • מרווה וכו'

הנרות הללו משמשים מטפלים אלטרנטיביים שלמדו את אופן הטיפול בהם. אם תרצו לקבל פרטים נוספים, אתם יכולים להיכנס אל הפורטל ולקרוא את כל המידע המקיף בנושא.

 

במה הנרות מטפלים?

הנרות מטפלים בבעיות הנוגעות לכאבים שמופיעים באף, אוזן והגרון. כך שאם אתם חווים דלקת באחד או יותר מהאזורים הללו, אין סיבה שתתפתלו מכאבים ללא טיפול. אתם יכולים להסתייע בנרות הופי. ראוי לציין כי הטיפול בהם חייב להתבצע על ידי מטפל מוסמך. כך שהשימוש בהם אינו זהה לנטילת כדורים, אינכם יכולים לעשות זאת באופן עצמאי ועל דעת עצמכם.

 

מה זה בעצם אומר טיפול בנרות הופי?

הטיפול בנרות אלו אינו כואב והוא מתבצע כאשר המטופל (שסובל מכאבים שצוינו קודם לכם) שוכב על הצד. המטפל מכניס את החלק הצר של הנר אל תוך תעלת האוזן החיצונית וממקם אותו. לאחר מכן, המטפל מדליק את הנר ומשאיר אותו במקומו במשך כ-10 דקות בממוצע. לאחר מכן, המטפל מוציא את הנר ומטפטף טיפות של שמן אתרי (נהוג לטפטף טיפות של לבנדר שידוע כבעל סגולות רפואיות) כדי לחטא את האזור ולהביא לרגיעה.

 

לסיכום

נרות הופי הם נרות טיפוליים שמאפשרים לטפל בדלקות וכאבים שמופיעים באף אוזן והגרון. ניתן לטפל בנרות אלו תוך שכיבה על מיטת טיפולים בזמן שהנר מוחדר לאוזן ודולק בתוכה לזמן מה.

מדרסים אורטופדיים
כמה עולים מדרסים אורתופדיים?

מדרסים אורטופדיים, הידועים גם בתור תוספות אורתופדיות או מדרסים לנעליים, הם מדרסים מעוצבים במיוחד המספקים תמיכה ויישור לכפות הרגליים.

כמה עולה משאבת חלב
כמה עולה משאבת חלב?

אם נכנסתם לקרוא את המאמר הזה, זה אומר שמגיע לכם מזל טוב! בקרוב תינוק או תינוקת חמודים הולכים להצטרף