נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להרים סדנה לאירוע טרום בת מצווה?

מי אמר שצריכים לחכות לתאריך המדויק של בת המצווה כדי להתחיל לחגוג? בשנים האחרונות יותר ויותר בנות מצווה, וילדי יום הולדת בכלל, החלו לחגוג את היום המיוחד שלהם עוד לפני התאריך המדויק – ובצדק! אילו סדנאות שוות במיוחד ניתן להזמין לכבוד חגיגות טרום בת המצווה, וכמה סדנה שכזו אמורה לעלות?

 

מהן הסדנאות השוות ביותר שניתן להזמין לחגיגות טרום בת המצווה שלכן?

סדנת בישול

מה יותר כיף מללמוד לבשל ביחד עם כל החברות והחברים, ואחר כך לאכול את כל מה שבישלתם בכוחות עצמכם? בסדנת הבישול תוכלו לבחור את סוג המטבח שאותו תרצו ללמוד לבשל (איטלקי, צרפתי, יפני, תאילנדי ועוד), ולהנות מפעילות טעימה ומגבשת לכל החברים!

 

סדנת שוקולד

אם מקודם דיברנו על סדנת בישול, עכשיו הגיע הזמן לקינוח – סדנת שוקולד! בסדנה זו תוכלו להזמין אליכם שוקוליטייר מקצועי, שמתמחה בהכנת שוקולדים מכל הסוגים ובכל הטעמים, כדי שילמד אתכם כיצד להכין את הממתק המושלם. גם בסדנה זו תוכלו לאכול את כל מה שהכנתם, ומדובר בבונוס רציני כשמדובר בשוקולד.

 

סדנת ריקודים

אם אתם מעוניינים להרים את האווירה ולהעלות את רמת האדרנלין בגוף, הסדנה המושלמת עבורכם תהיה סדנת הריקודים! בסדנה זו תוכלו להזמין מורה מקצועי לריקוד, שילמד אתכם ואת כל החברים כיצד לרקוד סלסה, זומבה או כל סוג אחר של ריקוד. מומלץ לבצע את הסדנה לפני האוכל, כדי שלא תתהפך לכם הבטן מכל הריקודים!

 

סדנת סטיילינג

אחת הסדנאות המבוקשות ביותר לאירועי בת מצווה וטרום בת מצווה היא סדנת סטיילינג. בסדנה זו תוכלו להזמין אליכם למסיבה סטייליסט מקצועי, שיתאים לכל אחד ואחת את הסטייל המושלם עבורו וכדי שתוכלו להרגיש נסיכות ונסיכים ליום אחד.

בין הסטייליסטים המבוקשים ביותר לאירועים מסוג זה נמצא לאון שניידרובסקי, הסטייליסט ואושיית הרשת, שיוכל להגיע לאירוע שלכם ולגרום לו להיות האירוע הכי צבעוני ונוצץ באזור! כדי ליצור קשר עם לאון ולתכנן איתו את המסיבה שכולם ידברו עליה, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://ls-party.co.il ולהתחיל להתכונן למסיבת החלומות!

 

מהי העלות של סדנה לאירוע טרום בת מצווה?

העלויות של הסדנאות השונות אינן קבועות, וכמובן תלויות בסוג הסדנה ובאורך שלה, במיקום האירוע ובתאריך שלו, במספר המשתתפים בסדנה ובתמחור האישי של כל איש מקצוע שמעביר את הסדנה. בהערכה גסה, ניתן לומר שעלות של סדנה ממוצעת לאירוע טרום בת מצווה תעלה בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים.

אם אתם מעוניינים להוזיל את עלויות האירוע, תוכלו לחגוג את אירוע החלומות שלכם תחת כיפת השמיים (בפארק, בגינה או בכל מקום פתוח אחר). כך תוכלו לחסוך בעלות של שכירת מקום סגור לאירוע, ובכל זאת לא להתפשר על ההפעלה ועל הנאה מקסימלית מאירוע טרום בת המצווה שלכן!