נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 סוגי מתלי כביסה שאתם חייבים להכיר!

קיימים סוגים רבים של מתלי כביסה, ולא תמיד נדע איזה מתלה לבחור. לא תמיד נדע לזהות בין האחד לשני ולהתאים את מתלה הכביסה לצרכים שלנו. אז רגע לפני שאתם עובדים לדירה חדשה או מעוניינים לשנות כמה דברים קטנים בבית, דעו לבחור נכון את מתלה הכביסה המתאים ביותר עבורכם. הנה 3 סוגי מתלי כביסה שאתם חייבים להכיר!

 

מתלה כביסה חיצוני לבית

המתלה הנפוץ ביותר הוא מתלה כביסה חיצוני לבית, שתלוי על הקיר מחוץ לביתנו. קיימים כמה סוגים של מתלה כביסה חיצוני: מתלה כביסה מתכוונן למעלה ומטה, מתלה כביסה קבוע שנשאר במקומו ומתלה כביסה מקיר אל קיר. מתלי כביסה מקיר לקיר ייתלו בהתאמה למרחק בין הקירות, ולרוב תוכלו למצוא אותם במעברי קירות, חדרי כביסה ומסתורי כביסה. תוכלו לראות דוגמה למתלה כזה באתר מתלה כביסה.

מתלה כביסה חיצוני אידיאלי לבנייני דירות בהם אין הרבה שטח בתוך הבית עצמו. אם אתם מתלבטים בין סוגי מתלי הכביסה החיצוניים, מתלה מקיר לקיר זאת הבחירה הטובה ביותר, שכן כך ניתן לנצל את כל שטח המקום וניתן לבצע התאמה מדויקת של המתלה למידות הקירות שלנו.

מתלה כביסה חיצונית

מתלה כביסה פנימי צמוד תקרה

מתלה כביסה צמוד תקרה הוא מתלה שאנחנו לא נתקלים בו הרבה, אך הוא אחד המתלים היעילים ביותר. מתלה כביסה צמוד לתקרה למעשה מחובר אל התקרה ונפתח בעת שאנחנו רוצים לתלות כביסה. המתלה מעוגן לתקרה ב-4 נקודות.

העלייה והירידה שלו מתאפשרות באמצעות גלילת החבל שלצד המתלה. את המתלה מהגובה ניתן לכוון לאיזה גובה שתרצו, כך שהוא יתאים הן לגבוהים והן לנמוכים שבינינו. היעילות של המתלה הזה באה לידי ביטוי בכך שהוא אינו נראה לעין ואינו תופס מקום בחלל.

 

מתלה כביסה קרוסלה לגן

מתלה כביסה קרוסלה הוא מתלה מיוחד המיועד עבור חצרות וגינות גדולות. מבנה הקרוסלה שלו הוא זה שמייחד אותו ממתלי כביסה אחרים. הקרוסלה היא בצורת מטריה ונפתחת לקוטר של 3 מטר. מתלה הקרוסלה הוא חזק ועמיד והוא יכול לעמוד ברוחות עזות ובמזג אוויר קיצוני.

אם אתם מתגוררים בשטח פתוח, במושב או בקיבוץ, אין ספק שמתלה קרוסלה יכול להיות אידיאלי עבורכם. המתלה מגיע עד לגובה של שני מטרים ואין לו הגבלת משקל. הוא מיועד לכל סוגי הבגדים וניתן להעמיס עליו את שלל פריטי הכביסה שלנו ביחד.

 

לסיכום

מתלי כביסה הם לא רק הסטנד הרגיל שאנחנו מכירים שמוצב באחד מחדרי הבית. קיים מגוון רחב של מתלים שניתן להשתמש בהם ולהתאים אותם לצרכינו. איכות של מתלה כביסה מאוד חשובה למשפחה גדולה וראוי לרכוש לביתכם ולמשפחתכם מתלה כביסה נוח שיוכל להכיל את כל הבגדים ולתרום לייבוש נוח.  מתלה כביסה טוב יכול לשדרג את חוויית הכביסה.

מתלים לבגדים