נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולים מדפים מעוצבים לבית ואילו סוגים קיימים?

בכל בית, למדפים יש מקום של כבוד. המדפים יכולים לשמש אותנו לאחסון פריטים, ספרים או אחסון של ציוד שאנחנו רוצים שכל מי שנכנס אלינו לבית יוכל לראות. אחד הקשיים בבחירת מדפים הוא שבדרך כלל אין לכם גמישות בבחירה שלהם, ולעיתים תצטרכו להשקיע מאמץ רב בבחירת מדפים שמתאימים בדיוק לצרכים שלכם. כאן נספר לכם על הדרך להתגבר על זה.

 

מהם מדפים מעוצבים

מדפי לה – גרדיה הם מדפים ייחודיים בכך שהם מאפשרים לכם להתאים את המדפים לצרכים שלכם. בעוד שבדרך כלל אתם צריכים למצוא מדפים שמתאימים לצרכים שלכם, מה שיוביל ברוב המקרים לפשרות מסוימות ביחס למדפים, במדפי לה גרדיה אתם יכולים לבנות בכוחות עצמכם ארון או כוננית מדפים שיענו בדיוק על הצרכים שלכם.

כמעט בכל בית אנחנו יכולים למצוא מדפים, אולם בדרך כלל אלו מדפים שלא משתלבים היטב במרחב הכללי, או שלא מספיק גדולים כדי להכיל את כל הציוד שצריך שיהיה עליהם. כל זה נמנע מכם אם תבחרו במדפים שלנו, שייבנו בדיוק לפי הדרישות שתציבו. לפני הכל, בואו נבין כמה זה הולך לעלות לנו.

מדפים מעוצבים

מחיר המדפים

המחיר של המדפים משתנה לפי העומק שלהם, מספר המדפים ואפשרויות נוספות שאותן תוכלו לראות באתר. המחיר הכללי של ארון מדפים קטן מתחיל מ500 ₪, אולם יכול להגיע להרבה יותר מזה. באתר תוכלו להרכיב בדיוק את הארון שאתם רוצים ולראות מה המחיר שלו.

 

סוגי המדפים

את המדפים ניתן לחלק לשלושה סוגים על פי התצורה של הארון בו המדפים מותקנים. הסוג הראשון אלו מדפים שמגיעים בכוננית. מדפים כאלו ניתנים להצבה בסמיכות לקיר, והם מתאימים כמעט לכל מקום. הסוג השני אלו מדפים בצורת ר. מדפים כאלו מוצבים בפינת חדר, כאשר הזווית של הקירות היא הזווית של הכוננית. הסוג השלישי אלו מדפים בצורה ח', בהם יש למעשה שלושה ארונות.

 

על מה חשוב להקפיד

הדבר הראשון שאותו אתם צריכים לבדוק לפני שאתם מזמינים מדפים הוא את רמת העומס שבה הם יכולים לעמוד. פריטים כמו ספרים יכולים להטיל עומס כד על המדפים, כזה שלא כל מדף יוכל לעמוד בו לאורך זמן. גם אם ברגע הראשון נראה לכם שהמדפים מספיק חזקים, עם הזמן הם עלולים להישחק. הדבר השני הוא לבדוק את העיצוב של המדפים וההתאמה שלו למרחב בו הם מוצבים.

 

לסיכום

מדפים מעוצבים פותרים לנו שתי בעיות בבת אחת. הבעיה הראשונה היא מחסור בחללי אחסון בבית שנפתר על ידי כמות מספיק גדולה של מצבים, אך יחד עם זאת המדפים גם נבנים בהתאם לצרכים שלנו מה שמונע מאיתנו מצב שבו אנחנו צריכים להתאים אותם אחרי שהם כבר מוכנים. לפני שאתם מזמינים מדפים בדקו את החוזק שלהם, וכמובן וודאו שיש לכם אחריות לזמן ארוך על המדפים.

מדפים מעוצבים

כמה עולה לעצב בית חדש

עיצוב בית חדש הוא תהליך מורכב, עמוס ולעיתים מלחיץ וארוך במיוחד. רדי לעשות אותו בחכמה, מבלי להפריז בהוצאות, ולקבל

כמה עולה להיכנס למשחק פוקר
כמה עולה להיכנס למשחק פוקר

עלויות הכניסה למשחק פוקר יכולות להשתנות באופן משמעותי, ותלויות במספר גורמים. המאמר יפרט כמה עולה להיכנס למשחק פוקר ומהם

מדבקות זכוכית
כמה עולות מדבקות לזכוכית?

מדבקות זכוכית הפכו בשנים האחרונות לפתרון פופולרי ומרשים הן לעיצוב והן לצורך פונקציונלי. הן זמינות במגוון רחב של עיצובים,

עלות חוקר פרטי
כמה עולה חוקר פרטי לפי שעה

אנשים פונים לחוקרים פרטיים כאמצעי לפתור עניינים מורכבים ורגישים, שבהם נדרשת מומחיות, מקצועיות, שיקול דעת וגישה למשאבים מיוחדים. ניתן