נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סננס – חוויית עיצוב אחרת

רשת סננס לעיצוב הבית היא הרשת לקנייה מקוונת הגדולה והמגוונת ביותר. ברשת תוכלו למצוא את כל הטרנדים האחרונים בעיצוב, רעיונות מקוריים ופריטים איכותיים במחירים אטרקטיביים. במאמר הבא תקבלו את המידע על חווית עיצוב אחרת.

 

עיצוב הבית – המדריך המלא

בין אם אתם מעצבים את הבית בפעם הראשונה ובין אם אתם מתלבטים על סגנון העיצוב, חשוב שתדעו מספר דברים לפני שאתם מתחילים. בראש ובראשונה בחנו קטלוגים שונים של עיצוב על מנת לדעת מהו הסגנון אליו אתם מתחברים. ניתן לעיין בקטלוג בקליק אחד באתר https://www.sananes.co.il. מבחר הסגנונות הוא נרחב.

ניתן לעצב את הבית בסגנון מודרני, אקלקטי, כפרי, קלאסי, בסגנון הייטק או רטרו, פופ ארט, וינטג' ועוד. אם אתם אוהבים תחכום פשוט ואלגנטי עם קווים נקיים ומינימליזם תוכלו לבחור בעיצוב מודרני. לעומת זאת, אם אתם רוצים שהבית שלכם ישדר אווירה כפרית, הסגנון הכפרי יתאים לכם. השאלה היא מה האווירה שאתם רוצים להשיג. היא יכולה להיות אווירה דרמטית, רכה, פראית או פסטורלית. השילוב של האלמנטים השונים בעיצוב יהיו מותאמים לאווירה.

 

תכנון הבית לפי הסגנון

מאחר ולכל סגנון עיצוב יש מאפיינים שונים צריך קצת לקרוא ולהבין מה המאפיינים של הסגנון האהוב עליכם. למשל, אם תבחרו בסגנון רטרו מודרני ותרצו לייצר אווירה רכה בחרו באלמנטים אליפטיים או מעוגלים לסלון ובגופי תאורה דומים מבחינת הצורה. הצבעים המאפיינים סגנון זה הם כתום, חום ושילוב של אפור או לבן מאחר ומדובר בשילוב של מודרני. על תבחרו בטקסטורות כבדות מדי. למשל, אם בחרתם בטפטים לסגנון זה, עדיף שיהיו בצבעים בהירים וחלקים. גם השטיח הפרוותי יותר בגוון בהיר יתאים לסגנון.

 

איך תעצבו את חדר השינה?

חדר השינה הוא המקום בו מחפשים מרגוע לכן מומלץ לעצב אותו בצורה שתייצר אווירה רגועה. יחד עם זאת, ישנם עיצובים כמו וילונות בד בהירים, טפטים קטיפתיים בסגנון רטרו ושטיחים פרוותיים שיהוו קונטרסט לאחידות וישדרגו את חדר השינה. מספיק להשתמש בחיפוי אחד של קיר באמצעות טפט או חיפוי וניל וכבר לעשות שינוי גדול מבחינה עיצובית. לעומת זאת, עיצוב כפרי בחדר השינה יהיה מאופיין בווילונות עם צבעים אחידים ועזים כמו בורדו, חום או צבעי פסטל אחרים, כריות צבעוניות, רצפת פרקט וכד'.

 

חווית עיצוב אחרת

לסיכום, חווית העיצוב שלכם, לפחות בפעם הראשונה חייבת להיות מלווה בייעוץ ובקטלוג עם מבחר מגוון של טרנדים חדישים. העיצוב צריך למצוא חן בעיניכם ולהתכתב עם כל האלמנטים בבית בצורה הרמונית. האופציה שבה ניתן לרכוש את כל האלמנטים לעיצוב הבית במקום אחד גם היא יתרון גדול. בסננס תוכלו למצוא וילונות, שטיחים, חיפויים לרצפה ולקירות, טפטים, ציוד לשיפוץ עצמאי, בחירת פרקטים וסיוע בהתקנתם, וילונות בד ומוצרי הצללה אחרים, קרניזים ורעיונות חדשניים לעיצוב הבית.