נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה ייעוץ עם עורך דין תאונות עבודה?

תאונות עבודה מתרחשות מדי יום, ולא כולם מודעים לפיצוי הכספי אותו ניתן לקבל בגינן ולזכויות שלהם. לפיכך, ישנה חשיבות רבה להתייעץ עם עורך דין תאונות עבודה. כמה עולה ייעוץ? על כך במאמר הבא.

 

התייעצות עם עורך דין תאונות עבודה

על פי החוק תאונות במקום העבודה, עקב העבודה, בדרך אליה ובחזרה ממנה נחשבות לתאונות עבודה. במקרים בהם עובד נפגע מציוד, החלקה, נפילה, אירוע לב, נזק נפשי או תקיפה הקשורים לעבודה ואיבד את הכושר לעבוד זמנית או לצמיתות הוא יהיה זכאי לפיצוי כספי מהביטוח הלאומי, מחברת הביטוח של המעסיק ומהביטוח הפרטי של הנפגע. במידה והעובד נסע בזמן העבודה על מנת לחלק סחורה או לתת שירותים ללקוחות או שנסע לביתו או מביתו לעבודה מבלי לסטות מהדרך לענייניו האישים ונפגע בתאונת דרכים כהולך רגל, בתחבורה ציבורית, ברכב הפרטי או ברכב של העבודה ואיבד את כושר עבודתו, יהיה גם זכאי לפיצוי כספי. לפיכך, על מנת לקבל את הפיצוי על העובד להוכיח את הקשר בין התאונה לעבודה. לפני שממלאים טפסים ובקשה לנפגעי עבודה לחברות הביטוח מומלץ להתייעץ עם עורך דין תאונות עבודה לגבי הזכויות שלכם והצלחת התביעה.

 

כיצד עורך דין תאונות עבודה יסייע לכם? 

חברות הביטוח ובכללותם הביטוח הלאומי, מקשים על התובעים במקרים של תאונות עבודה. עורך הדין לתאונות עבודה יוודא שחברות הביטוח יכירו בתאונה כתאונת עבודה ויקבעו אחוזי נכות כפי שמגיע לכם. הליווי של עורך הדין יגדיל בצורה משמעותית הן את הסיכוי לקבל אחוזי נכות רפואית והן להצליח מבחינה משפטית. הוא מכיר את החוק ומנוסה בהתנהלות מול חברות הביטוח. בין אם מדובר על תהליך הגשת התביעה ובין אם על המשא והמתן עם חברת הביטוח הפרטית, ההכוונה המקצועית חשובה ביותר. בעת הגשת התביעה תצטרכו לצרף את כל המסמכים הרפואיים מיום הפגיעה, מסמכים רפואיים קודמים לגבי ניתוחים או תאונות שעברתם בעבר, מכתב השחרור מבית החולים, מכתב מהרופא התעסוקתי וכד'. עורך הדין יאגד את כל המסמכים הנדרשים בתיק כדי לבנות את התביעה באופן שיועיל לכם ועל מנת להוכיח את הקשר הסיבתי בין התאונה לעבודה.

 

זכויות נפגעי תאונות עבודה

על פי החוק כאשר רופא תעסוקתי קובע לעובד מנוחה עד 12 יום, העובד יקבל 75% מהשכר ממקום העבודה ל-3 ימים ולאחר מכן הביטוח הלאומי ימשיך לשלם לו את אותו הסכום. במידה והעובד נמצא בביתו יותר מ-12 יום, הוא יקבל שכר מהעבודה למשך 9 ימים ולאחר מכן יקבל פיצוי דמי פגיעה מהביטוח הלאומי שיכולים להגיע עד ל-25 אלף ש"ח. על מנת שהעובד ימצה את כל זכויותיו, הפיצוי הכספי של חברת הביטוח הפרטית ישלים את הפיצוי של הביטוח הלאומי ולהיפך. לפרטים נוספים ניתן לבקר באתר הבא https://www.df-law.co.il/עורך-דין-תאונות-עבודה/.

מהם השלבים של הוצאת פטנט על מוצר
מהם השלבים של הוצאת פטנט על מוצר?

הוצאת פטנט על מוצר היא תהליך חשוב עבור יזמים וממציאים המעוניינים להגן על הקניין הרוחני שלהם. פטנט מעניק לבעליו זכות בלעדית לייצר, לשווק ולמכור את המוצר למשך תקופה מוגדרת, בדרך כלל 20 שנה. בכדי לקבל פטנט, יש לעבור מספר שלבים מרכזיים הכוללים בדיקת ישימות, הגשת בקשה, בחינה ואישור הפטנט.   בדיקת ישימות וחיפוש פטנטים קיימים השלב הראשון בתהליך הוצאת פטנט הוא בדיקת ישימות של המוצר. יש לוודא כי המוצר עומד בקריטריונים הבאים: המוצר חדשני, אינו מובן מאליו עבור בעל מקצוע בתחום, ויש לו יישום תעשייתי. לאחר מכן, יש לערוך חיפוש פטנטים קיימים במאגרי מידע בינלאומיים כדי לוודא שלא קיים פטנט דומה. אם נמצא פטנט דומה,