נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שירות אישורי הגעה לחתונה ולמה זה כל כך חשוב?

בימים האחרונים אנו עדים לפוסטים רבים שעולים ברשתות החברתיות, במטרה לקבל פרטים אודות שירות אישורי ההגעה לחתונות. הביקוש הרב גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב ולרכז את המידע במקום אחד. לכן, יצאנו לבדוק מהי העלות של שירות זה, במטרה לענות על השאלות הנפוצות. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתכירו בעלויות העדכניות ותבינו למה אתם חייבים להשתמש בו.  

 

כמה תשלמו על צבירת אישורי הגעה ללא הגבלה?

69 ₪ זהו הסכום ההתחלתי שתשלמו עבור השירות שיאפשר לצבור אישורי הגעה ללא הגבלה מהאורחים שהזמנתם לאירוע. החבילה כוללת מספר מוגבל של הודעות SMS שייבחר בהתאם לצורך שלכם. נציין שאלו המחירים שתצטרכו לשלם עבור כל חבילת SMS:

  • 150 הודעות – 69 ₪
  • 300 הודעות – 89 ₪
  • 500 הודעות – 119 ₪
  • 800 הודעות – 169 ₪
  • 1,000 הודעות – 199 ₪
  • 2,000 הודעות – 329 ₪

שימו לב, אתם יכולים לבחור מה יהיה השימוש בהודעות שתרכשו. שכן, תוכלו לשלוח באמצעותן לא רק אישורי הגעה, אלא הודעת תודה שתימסר לאורחים ביום שלאחר האירוע או הודעות תזכורת שתישלח בבוקר יום האירוע.

כמה תשלמו על צבירת אישורי הגעה ללא הגבלה

העלות של חבילה מותאמת אישית

אם קראתם על חבילת שירות אישורי הגעה שהוצגה בפסקה שלעיל וגיליתם שזו אינה מספיקה לכם, כדאי שתדעו שיש אפשרות נוספת. מדובר בחבילה מתקדמת שכוללת שליחה של 2 סבבי הודעות לאישורי הגעה שמגיעות כוואצאפ או כ – SMS לבחירתכם.

בנוסף לכך, תוכלו להעביר שליחת תזכורת והודעת תודה לכל האורחים ביום שלפני ואחרי האירוע. העלות של חבילה זו היא 99 ₪. שימו לב, ניתן להוסיף לשירות זה 5 סבבים של שיחות טלפון עבור אורחים שלא הגיבו מסיבה כלשהי להודעות שקיבלו. בחירה באפשרות זו תוסיף לחבילה תשלום של 250 ₪ (כלומר, תצטרכו לשלם סך הכל כ – 349 ₪).

העלות של חבילה מותאמת אישית

החשיבות שבקבלת השירות המתקדם

מי שהסתייעו בעבר בשירות אישורי הגעה לחתונה, יוכלו להעיד שהם הצליחו לחסוך הרבה כסף בעקבות כך. שכן, הם ידעו לדווח לאולם, לקייטרינג ולשאר הספקים את מספר האורחים המדויק שצפוי לפקוד את האירוע. חשוב לציין שמצב זה מונע תשלום על מנות מיותרות שאיש לא ייגע בהן (תרחיש שקורה לא פעם בקרב מי שלא משתמשים בשירות זה).

אם לא די בכך, השימוש בשירות אישורי הגעה חוסך כאב ראש משמעותי עבור בני הזוג. שכן, אלה מקבלים את המספר המדויק של האורחים שצפויים להגיע לאירוע, מבלי ליצור קשר עם כל אחד מהם באופן פרטני.

 

השורה התחתונה

עד כאן הפרטים העדכניים שנוגעים לעלויות השירות של אישורי הגעה לחתונה. כעת אתם מבינים שמדובר בתהליך חשוב שכל זוג צריך לבצע טרם החתונה. לנו נותר רק לאחל שתבחרו את החבילה המתאימה ביותר שתספק לכם שקט נפשי.

כמה עולה שירות אישורי הגעה לחתונה ולמה זה כל כך חשוב

כמה עולה לעצב בית חדש

עיצוב בית חדש הוא תהליך מורכב, עמוס ולעיתים מלחיץ וארוך במיוחד. רדי לעשות אותו בחכמה, מבלי להפריז בהוצאות, ולקבל

כמה עולה להיכנס למשחק פוקר
כמה עולה להיכנס למשחק פוקר

עלויות הכניסה למשחק פוקר יכולות להשתנות באופן משמעותי, ותלויות במספר גורמים. המאמר יפרט כמה עולה להיכנס למשחק פוקר ומהם

מדבקות זכוכית
כמה עולות מדבקות לזכוכית?

מדבקות זכוכית הפכו בשנים האחרונות לפתרון פופולרי ומרשים הן לעיצוב והן לצורך פונקציונלי. הן זמינות במגוון רחב של עיצובים,

עלות חוקר פרטי
כמה עולה חוקר פרטי לפי שעה

אנשים פונים לחוקרים פרטיים כאמצעי לפתור עניינים מורכבים ורגישים, שבהם נדרשת מומחיות, מקצועיות, שיקול דעת וגישה למשאבים מיוחדים. ניתן