נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולים צעצועים לאוגרים?

מי שמגדל מכרסמים שונים בבית ואוגרים בפרט, וודאי יודע כי מדובר בחיה שצריכה כל מיני צעצועים שיעבירו את זמנה בנעימים. אנחנו גילינו את העניין הזה ממש לאחרונה, כששמנו לב שאוגי, האוגר שלנו משתעמם בכלוב. לכן, יצאנו לבדוק איזה צעצועים יתאימו לו וביררנו על הדרך כמה הם עולים. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת בנושא.

 

כמה תעלה לכם מנהרה לאוגרים?

זה ידוע שאוגרים אוהבים להסתתר במקום חשוך ושקט. זו הסיבה שהם מתחפרים לא פעם מתחת לערמת נסורת שנמצאת בתוך הכלוב שלהם. אם אתם מגדלים אוגרים, אתם וודאי יודעים כי אין מדובר כאן בפתרון הולם לטווח רחוק.

שכן, בשלב מסוים, האוגר שלכם ירצה מסתור אחר שישמש לו כמשחק. בדקנו כמה עולה מסתור לאוגרים וגילינו שהעלות נעה בין 90 ₪ ל – 120 ₪. ראוי לציין כי ההבדל במחיר נובע במרבית המקרים בגלל הגודל. מסתור קטן יהיה בעלות נמוכה יותר ומסתור גדול, יעלה יותר כמובן.

 

כמה תעלה לכם נדנדה מעץ?

ידעתם שיש נדנדה מיוחדת שמשמשת לאוגרים? אם לא, לחצו כאן ותגלו איך הנדנה נראית. מי שרוכשים אותה בחנות חיות מקצועית, מאפשרים לאוגר שלהם ליהנות ממקסימום פאן. שכן, נדנדה מסוג זה היא האיכותית ביותר וניתן להניח אותה בכל מיני אזורים ברחבי הכלוב. העלות של נדנדה שכזו מתחילה במרבית המקרים ב – 40 ₪. המחיר צפוי לעלות במידה ותחליטו להוסיף אקססוריז נוספים לנדנדה.

 

כמה יעלה לכם בית עץ לאוגר עם רמפה ומרפסת?

אם אתם רוצים לקנות צעצוע שיהיה גם בית עבור האוגר, כדאי שתבחרו לו בית עץ שיש בו רמפה. זה ידוע שאוגרים אוהבים לרוץ על הרמפה ולהתגלש עליה לאחר מכן. כך שבעצם מדובר פה בסוג של גן שעשועים קטן. חשוב מאוד שתשימו לב שאתם בוחרים בבית שמתאים בגודלו לאוגר שלכם. שכן, יש בתים במגוון גדלים שונים. העלות המינימלית של בית שכזה מתחילה ב – 60 ₪ בלבד.

 

כמה יעלה לכם גלגל ריצה?

אי אפשר לכתוב מדריך על צעצועים לאוגרים מבלי להציג את הגלגל שהפך להיות חלק מחייו של האוגר. אנחנו בחרנו לבדוק עלויות של גלגלים איכותיים במיוחד. כאלו שיאפשרו לאוגר שלכם לרוץ עליהם במקסימום נוחות. מדובר בעצם בגלגלים שעשויים מעץ טבעי (ולא מפלסטיק, כפי שאתם וודאי מכירים). המחירים של גלגלים אלו נעים בהתאם למידה הנבחרת. ראוי לציין כי אלו המידות הקיימות במרבית החנויות והמחירים שלהן:

  • גלגל ריצה מידה S יעלה לכם כ – 60 ש"ח
  • גלגל ריצה מידה M יעלה לכם כ – 100 ₪
  • גלגל ריצה מידה L יעלה לכם כ – 160 ₪

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להכיר את הצעצועים המתאימים לאוגרים שלכם מקרוב. בשלב זה אתם יודעים מה הם הצעצועים הטובים ביותר ומה המחיר שלהם. כך שנותר לנו רק לאחל לכם שתבחרו נכון.

 

כמה עולה צב?

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו עומדים המומים בחנות החיות השכונתית שלנו, כשאדם אקראי נכנס אליה וצעד למוכר: "אחי,

כמה עולה מזון לגורי כלבים
כמה עולה מזון לגורי כלבים?

מזון לגורים מיוצר במיוחד כדי לענות על הצרכים התזונתיים הייחודיים של כלבים צעירים אשר מתפתחים. האכלת מזון גורים איכותי

כמה עולה הדברת פרעושים?
כמה עולה הדברת פרעושים?

יש לכם בעיית פרעושים? אין לכם מה לדאוג. מזיקיס יטפלו בבעיה ביעילות ובמקצועיות רבה. כ- 90% מהמקרים הדברה חד

כמה עולה אוכל לחתולים
כמה עולה אוכל לחתולים?

  חתולים הם יצורים מעניינים מאוד ומועדפים על ידי רבים מתושבי ישראל בתור חיות מחמד. משפחות רבות מאמצות לחיקן

כמה עולה מיטה לכלב
כמה עולה מיטה לכלב?

הנה מגיע החורף ובא לכם לפנק את הכלב שלכם במיטה חדשה שתעשה לו את החורף חמים יותר. מבינים אתכם.