נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שעת ייעוץ עם עורך דין גירושים?

הליך גירושים

שכיחות התופעה

גירושים, הם הליך מורכב, קשה ומטלטל רגשית. מי מאתנו לא שמע, או לא מכיר, זוג חברים שניהלו חיי משפחה טובים ורגועים, ולאחר כמה שנים ללא כל התראה מוקדמת, בעקבות סיבות משתנות אותו הזוג מחליטים להתגרש.

 

הקשיים המשפטיים

כאשר אכן מחליטים "לפרק את החבילה" ולהתגרש, התהליך כולל מספר רכיבים. הראשון, הוא חלוקת הכספים של בני הזוג. כלומר, כיצד לחלק את הדירה המשותפת, הרכב המשותף וחשבון הבנק של בני הזוג. השני, הוא חלוקת המשמורת, דהיינו כיצד לחלק בין בני הזוג את ההשגחה על הילדים של בני הזוג במידה ויש להם ילדים.

עוד רכיב, הוא תשלומי המזונות. תשלומי המזונות הם התשלומים אותם מחויב הבעל לתת לאשתו לאחר הגירושים, על בסיס חודשי, על מנת לאפשר לה יציבות כלכלית כאשר כבר אין לה ולילדיה את תמיכת הבעל. בית המשפט לאחר הליך משפטי, מכריע מהי מסוגלותו הכלכלית של הבעל, ועל פי אותה יכולת נקבעים דמי המזונות.

לעיתים, לבד מההליך המשפטי המורכב, מעורבים בגירושין עוד מגוון תקריות. לעיתים, ילוו את הגירושין סיפורי אלימות במשפחה, הטרדות ופגיעות מסוגים שונים, בגידות וניצול כספי.

לאור כל האמור לעיל, מובן כי על מנת לעבור את התהליך המורכב הזה, יש לפנות לעורך דין מומחה לענייני משפחה, שמומחה במיוחד לענייני גירושים. אך, מהי עלות של ייעוץ וליווי כזה? כיצד מתנהלת הפגישה והייעוץ עם עורך דין מסוג כזה? ננסה להרחיב בפניכם אודות נושא זה במאמר זה.

 

עלויות הייעוץ

ייעוץ ראשוני

עורכי דין רבים, מציעים שיחת ייעוץ ראשוניות ביותר, עוד לפני הליך הייעוץ ממש. שירותים אלו ניתנים בחינם. עורכי הדין מקבלים מהלקוחות סקירה ראשונית ביותר של תיק הגירושים, ופורסים בפני הלקוחות שלהם את אפשרויות הפעולה השונות, בצורה תקדימית.

 

עלות שעת ייעוץ

שעת ייעוץ עם עורך דין לענייני משפחה, תעלה בדרך כלל בין שלוש מאות לבין חמש מאות שלקים. במקרים חריגים מאוד, כאשר מדובר בעורך דין יוקרתי מאוד, יכולה להיות אפשרות שהמחיר יהיה מעט גבוה מהטווח הנתון.

 

פגישת ייעוץ

פגישת ייעוץ, היא פגישה במשרדו של עורך הדין , לסקירה וייעוץ מפורטים ונרחבים ללקוח, אודות כל ההליכים המשפטיים אותם באפשרותו לבצע, ואף קבלת חוות דעת כתובה או הכוונה ישירה לגורמים איתם מומלץ ללקוח ליצור קשר, תעלה בין חמש מאות לאלף חמש מאות שקלים. גם כאן ייתכנו מצבים בהם עורך דין בעל וותק רב מאוד, בעל משרד מוביל בתחום, יגבה מהלקוח תשלום גבוה מעט יותר מטווח זה.

 

לסיכום

הליך הגירושים הוא הליך מורכב וקשה, ועל מנת לעבור אותו בצורה טובה, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע כמו עורכי דין גירושים, שיובילו את הלקוח, בעלות הכספית עליה הצבענו במאמר, בדרך המשפטית הנכונה.