כמה עולה אפיון אתרים ולמה חשוב לשים לב?

אפיון אתרים הוא שלב מומלץ מאד בתהליך בניית אתר.

הוא מהווה את השלב המקדים לבנייה, ומכווין את הדרך כדי לבנות את האתר בצורה הכי טובה והמתאימה לקהל, מבחינה תכנית, עיצובית ודיגיטלית.

רבים בוחרים לדלג על שלב של אפיון אתר, אך כדי ליצור אתר טוב באמת, כדאי לשכור את שירותיו של מאפיין אתרים ולהוציא יחד אתו את הנתונים החשובים לבניית האתר בדרך היעילה והטובה, שתימנע מכם בהמשך תיקונים או יצירת אתר שאינו מספיק יעיל ועונה על רצונות הקהל.

המחיר של אפיון אתרים אצל מאפייני אתרים מקצועיים, עולה מספר אלפי שקלים, והמחיר משתנה כמובן בהתאם למורכבות התהליך, ותקציב המאפיינים. לפניכם קצת על כמה עולה אפיון אתרים ולמה חשוב לשים לב.

 

מה הוא בדיוק אפיון אתרים?

אפיון אתרים הוא השלב ההתחלתי שמגיע לפני הליך בניית האתר עצמו. אפיון אתר מהווה את הבסיס והיסודות לבניית האתר, שכן מדובר בתהליך אפיוני שבודק מי הם הלקוחות של האתר, מה הצרכים שלהם ומה האופי שלהם. באותה מידה, הליך אפיון האתר כולל גם אפיון של החלק הטכני באתר, אפיון האלגוריתם שלו, וכן לבסוף אפיון העיצוב של האתר והקו האסתטי שלו. את כל התחומים של האתר בעצם – נרצה לבחון לפני הבנייה שלו כדי לעשות אותה באופן הברור והיציב שניתן, ללא שינויים ובהכוונה נכונה. כך נוכל לדעת מי הצופים והלקוחות שלנו ומה הם רוצים לראות – וכן איך אנחנו הולכים לבצע את זה.

 

כמה עולה אפיון אתרים?

אפיון אתרים משתנה כמובן מכמות העבודה הרצויה, כמות התחומים שמתבקש המאפיין לבחון, והאדם או החברה שמאפיינת והמוניטין שלהם במקצוע. למרות זאת, חשוב להבין מה המחיר הממוצע שייקח מאפיין אתרים כדי להבין גם מה התקציב הנדרש לכם לעניין.

עלות האפיון משתנה בהתאם לסוגו של האתר, כך שאפיון לאתר שירותים או קהילה, יעלה בין 10,000 ₪ ל- 50,000 ₪, בהתאם למורכבות האפיון והזמן שלוקח. לעומת זאת אפיון של אתרים בסיסיים שמציגים נתונים, מידע או מכירות שונות, יעלה בין 700 – 3,000 ₪.

 

למה חשוב לשים לב באפיון האתרים?

למעשה, ישנם מספר תחומים מרכזיים שאפיון האתרים צריך להתמקד בהם כדי לכסות את התחומים החשובים והמרכזיים לבניית האתר בהמשך. דרך חשיבה על הפרטים הבאים, תוכלו ליצור אתר שמתאים לקהל ומטרות שלכם:

  1. אפיון עיצובי – אפיון העיצוב של האתר, הקו העיצובי והאסתטיקה שתתאים לו ותענה על מטרותיו וצרכיו.
  2. אפיון הקהל וצרכיו – זו היא נקודה חשובה ביותר כשמגיעים לאפיון אתרים. כאן נחשוב על מי הוא קהל היעד של האתר, עבור מי אנחנו מכוונים את התוכן, ומה הוא ירצה לראות כשייכנס לאתר. כך תוכלו ליצור אתר יעיל, שפונה ישירות לקהל ומתאים לו בדיוק.
  3. אפיון טכני – חשיבה על האלגוריתם, המהירות והטכניקה של האתר. אלה יכוונו אתכם בהמשך בבניית האתר וישימו דגש על מה שחשוב לאתר.

 

מטבעות

 

אולי תאהבו גם: