אנחנו שומעים לא פעם אל בעלי אתרים שמתלבטים לגבי השקעה עבור קידום ממומן לאתר שלהם בגוגל.
אנחנו, בתור אנשים שחיים ונושמים את התחום, לא מבינים איך אפשר לתהות לגבי ההשקעה הזו.
שכן, ידוע שמדובר בהשקעה בסיסית שהיא חובה עבור כל בעל אתר מכיוון שהיא משתלמת.
ובכל זאת, החלטנו לצאת ולבדוק כמה עולה קמפיין של קידום ממומן בגוגל כדי לחסוך מכם את ההתלבטות.
רגע, איך בעצם יצאנו לבדוק את העלויות של קמפיין כזה?
כדי שנוכל לתת לכם את המידע המדויק והאמין ביותר, יצאנו לפגוש בעלי אתרים שערכו לאחרונה קמפיין לקידום האתר שלהם בגוגל. בחרנו בבעלי עסקים שעונים על 2 הקריטריונים הבאים:
- עוסקים בתחומים שונים
- ערכו קמפיין לקידום ממומן דרך חברות שונות
היה חשוב לנו לעמוד בקריטריונים אלו כדי שנוכל להיות בטוחים שהמידע שיובא בהמשך יהיה מותאם לכל גולש וגולשת שמתעניינים בתחום. כעת, כשאתם יודעים את הפרטים החשובים הללו, אפשר לגשת לעניין.
אז כמה עולה קמפיין לקידום ממומן בגוגל?
שאלנו את בעלי העסקים שעמם נפגשנו את השאלה המתבקשת: כמה עולה קידום אתרים? וציפינו לקבל תשובה מאוד ברורה שכוללת איזושהי משוואה. התברר לנו שהתשובה לשאלה הזו מורכבת מכל מיני פרמטרים שאתם צריכים לקחת בחשבון, למשל:
- שעות העבודה שמקדם האתרים ישקיע עבור ההליך
- הניסיון של מקדם האתרים
- התשתית ועוד
כך שבעצם, ברגע שתחליטו לקדם את האתר שלכם, אתם תצטרכו לשלם בהתאם לצורך שלכם.
הפרמטרים שנכללים בתמחור של קידום אתרים
ביררנו עבורכם מה חשוב לדעת על הפרמטרים הללו וחזרנו עם התשובות הבאות:
-
שעות העבודה
אם אתם מתכננים לערוך קידום מינימלי, אתם צפויים לשלם פחות מאשר לקוח שיבחר לערוך קידום אינטנסיבי שידרוש ממקדם האתרים לעבוד שעות נוספות. ההמלצה שלנו היא לקבוע מראש את שעות העבודה המקסימליות, כדי שתוכלו לדעת כמה אתם צפויים לשלם פחות או יותר בסוף החודש.
-
ניסיון
כמו כל בחירה של בעל מקצוע, חשוב מאוד שתבחרו במקדם אתרים שיש לו ניסיון רב בתחום. שימו לב שאתם צפויים לשלם לו מעט יותר, אבל אתם יכולים להיות בטוחים שהוא יערוך עבורכם את התהליך על הצד הטוב ביותר כשהוא מקצר תהליכים ועושה שימוש בתוכנות הנכונות.
-
התשתית
מקדם האתרים הנבחר צריך להשיג לכם קישורים איכותיים ורלוונטיים, זה מה שצפוי לתרום לא מעט לקמפיין הקידום. מקדם אתרים שיש לו גישה למספר רב של אתרים שונים צפוי לשלם לא מעט על התשתית, על רישום הדומיין, האחסון, הפיתוח, התוכן ועוד הרבה דברים אחרים. לכן, פרט זה צפוי להיכלל בתמחור הקמפיין.
סיכום
העלות של קמפיין קידום ממומן בגוגל משתנה בהתאם לצורך שלכם. אם תרצו לדעת בדיוק כמה אתם צפויים לשלם, עליכם ליצור קשר עם מקדם אתרים מנוסה. בהצלחה!