נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה פינת רביצה עם מקומות אחסון?

פינות הרביצה הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. שכן, אנשים רבים גילו שפינות אלו מאפשרות ליהנות משיבה ושכיבה במקסימום נוחות בתור התחלה. אם לא די בכך, יש לא מעט פינות שיכולות לשמש גם כפתרון אחסון. העובדות הללו גרמו לנו לבדוק את הפינות המדוברות באופן מעמיק ולברר מה העלות שלהן. הישארו אתנו ותגלו אם מדובר בסכום שמתאים לכיס שלכם.

 

פינת רביצה עם מקומות אחסון – בואו נכיר בה מקרוב

יכול להיות שהגעתם אל המדריך הנוכחי לאחר ששמעתם על פינות אלה מחברים, מכרים או קרובי משפחה ואינכם יודעים בדיוק במה מדובר. אם כך, נציין בפניכם בקצרה כי מדובר בפינה שמחליפה במרבית המקרים את הספות ה"מרובעות" (כלומר, אלה שמאפשרות לכם לשבת ב – 90 מעלות בלבד).

מי שיש ברשותם פינת רביצה יכולים לשכב עליה או לשבת עליה בכל תנוחה שהיא. כעת אתם מבינים כי מדובר ביתרון משמעותי שמאפשר לכם לשבת במקסימום נוחות, אך זה לא הדבר היחידי. שכן, מתחת למושבים יש מקומות אחסון שניתן להכניס אליהם כל מיני פריטים, למשל:

  • צעצועים של הילדים
  • כלי אירוח
  • שמיכות, כריות וכו'

 

כמה תשלמו על פינת רביצה עם מקומות אחסון?

גילינו שהעלות של פינות רביצה מסוג זה משתנה במרבית המקרים בהתאם לסוג הבד הנבחר, העיצוב הסופי וגודל הפינה. שכן, יש מי שבוחרים בפינת רביצה בינונית, בעוד אחרים בוחרים לשלב בין פינה בינונית לגדולה.

הפינה המיוחדת ביותר שראינו היא פינת רביצה עם אחסון בהתאמה אישית ובחרנו להציג את העלות שלה. נכון לרגע כתיבת מילים אלה, פינה זו עולה בסביבות ה – 5,000 ₪. מדובר בעינינו במחיר הגון לחלוטין שמאפשר לכל אחד ליהנות מעיצוב מרהיב ונוחות מקסימלית.

 

מתכננים לקנות פינת רביצה עם מקומות אחסון? כדאי שתיישמו את הטיפ הבא

אם אתם מתכננים לבצע רכישה של פינת רביצה שכזו, עליכם לבצע תחילה מדידות של האזור הנבחר. שמענו על מי שביצעו קנייה אימפולסיבית (בגלל שהם רצו להשיג את פינת הרביצה המרהיבה בהקדם), אך הם שכחו למדוד את המרחב בסלון. בסופו של דבר הם גילו כי הפינה הייתה גדולה מידי, אך הסוף היה טוב. שכן, הם בחרו להעביר אותה לחלל אחר בבית.

 

למי מתאים להזמין פינה שכזו?

הפינה המיוחדת מתאימה לכל אחד ובמיוחד למי שמרגיש שהוא לא מסוגל לשבת ב – 90 מעלות לאורך זמן(ויש לא מעט אנשים כאלה). הרי היום רבים מאתנו צופים בטלוויזיה, סרטים וסדרות בשכיבה. כך שיש צורך בהתאמת המרחבים שמסביבנו, כדי שניתן יהיה ליהנות מכל רגע.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את העלות של פינת רביצה עם מקומות אחסון. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים, כך שנשאר לכם רק לבחור את הפינה המתאימה לכם ביותר וליהנות מנוחות מקסימלית ומקום אחסון נסתר.

שולחן משרדי
כמה עולה שולחן משרדי איכותי?

בסביבת העבודה המהירה והמתפתחת של היום, שולחן עבודה משרדי מעוצב ופונקציונלי הוא חיוני כדי לשפר את הפרודוקטיביות וליצור סביבת