נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בלי בירוקרטיה שלא נגמרת: כך מוציאים פטור ממס הכנסה בקלות!

מסתבר שיש לא מעט תושבים במדינת ישראל שנמנעים מהוצאת פטור ממס הכנסה. שכן, הם סבורים שמדובר בהליך שמצריך בירוקרטיה ארוכה ומעייפת. מדריך זה עולה לרשת, כדי להוכיח שיש דרך קלה שתאפשר לכל זכאי לקבל את הפטור שלו במינימום זמן ומאמץ. הישארו אתנו ותכירו בהליך הפשוט שתצטרכו ליישם.

 

תחילה – תבדקו שאתם זכאים לקבלת הפטור

קודם כל, עליכם לברר שיש לכם את הזכאות לקבלת הפטור ממס הכנסה. נסביר שהזכאות מגיעה למי שנכחו בוועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי וקיבלו כ – 90% נכות ויותר במסגרתה. אחוזי הנכות נקבעים בהתאם לבירור מעמיק שנערך לאחר קבלת מסמכים רפואיים שהוגשו לוועדה מראש.

מסמכים אלו צריכים להציג את המחלה או המחלות שמהן התובע סובל, לדוגמא: סוכרת, סרטן, מחלות לב ועוד. רגע לפני שנעבור לפסקה הבאה, נדגיש שיש מחלות מסוימות שמקנות את הזכאות באופן מידי ואוטומטי, הכוונה למחלות סופניות או עיוורון.

ועדה רפואית

פנו לחברה מקצועית שעוסקת במימוש זכויות רפואיות

אתם לא צריכים להדפיס טפסים שונים ולמלא אותם בכובד ראש. שכן, תוכלו לקבל פטור ממס הכנסה עקב מחלה באופן קל ומהיר. עליכם פשוט ליצור קשר עם חברה מוסמכת שיש לה ניסיון רב בכל הנוגע להגשת בקשות לפטור ממס הכנסה. נציגי החברה מבצעים את ההליכים הללו על בסיס יום יומי, כך שהם יוכלו להגיש את הבקשה עבורכם ולמנוע מכם את כל ההתנהלות הבירוקרטית המעיקה.

 

אלה השלבים שתצטרכו לעבור מול החברה

קבלת הפטור הסופי תצריך מכם תחילה פנייה טלפונית למשרדי החברה. זו תמסור לכם כתובת מייל, אליה ניתן לשלוח את כל המסמכים שיש בידיכם. מדובר בדרך כלל באישורים רפואיים שניתנו לכם על ידי מרפאות ובתי חולים. מלבד זאת, תצטרכו להעביר גם את הסיכומים שנרשמו בסיום כל וועדה רפואית שעברתם. לאחר שאלה יתקבלו, אתם תוזמנו לפגישה, במהלכה יסבירו לכם אודות ההליך שאתם צפויים לעבור.

חֶברָה

היתרונות בסיוע מצד חברה מוסמכת

פנייה לחברה מקצועית ומומלצת בתחום, תפחית את הסיכויים להגשת ערעור שעשוי להיות מורכב וממושך. שכן, החברה צפויה להגיש את הבקשה וללוות את החולה מתחילת ההליך ועד סופו באופן מסודר. נדגיש שמי שיבחרו לבצע את ההליך באופן עצמאי, עשויים לגלות שהם ישכחו להעלות מסמכים חשובים שיובילו לדחיית התביעה. מצב זה יצריך מהם הגשה מחודשת תוך מסירת מסמך שיסביר את הגשת הערעור.

 

השורה התחתונה – אתם לא צריכים להתמודד עם הפטור בעצמכם

עכשיו אתם שלא יודעים שתצטרכו להתמודד עם בירוקרטיה שלא נגמרת, כדי לקבל את הפטור שמגיע לכם ממס הכנסה. אם יש לכם מעל ל – 90% נכות, עליכם פשוט לפנות לחברה מוסמכת בתחום שתלך אתכם יד ביד ותגיש עבורכם את המסמכים, כדי שתוכלו לקבל את הזכאות לפטור בהקדם האפשרי ובמינימום התעסקות.

מס הכנסה

כמה עולה מיגונית
כמה עולה מיגונית?

המצב הבטחוני המתוח גורם לתושבים רבים ברחבי הארץ לבדוק פרטים אחר מיגוניות שישמרו עליהם בטוחים במידה ותופעל אזעקה באזור

2 הצורות לבטח נכס היום
2 הצורות לבטח נכס היום

כיום יש ביטוחים להרבה דברים ותחומים ואת חלקם שווה לעשות וחלק פחות. ביטוח במטרתו העיקרית הוא לתת לכם שקט