נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל עם IShield והאם זה חובה?

השינויים שחלו לאחרונה בתחום הביטוחים הובילו להתעניינות בעלויות של הפוליסות השונות. עובדה זו ידועה לנו, משום שקיבלנו עשרות פניות מצד גולשים שביקשו לדעת כמה הם יצטרכו לשלם עבור ביטוחים שדרושים להם. החלטנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק והעלינו סדרת מדריכים לרשת שתציג בכל פעם את המידע הרלוונטי שדרוש לכם, הגולשים. הפעם נציג את טווח המחירים שתצטרכו לשלם עבור ביטוח נסיעות לחו"ל ונגלה אם מדובר בביטוח חובה. הישארו כאן ותצאו עם התשובות שחיפשתם.

 

המחיר שתשלמו על ביטוח נסיעות חו"ל אינו קבוע

ביטוח נסיעות לחו"ל הינו רשות, אך מומלץ לרכוש אותו טרם כל נסיעה לחו"ל. שכן, הביטוח יאפשר לכם לטוס בראש שקט. כך תוכלו להגיע ליעד המבוקש בידיעה שיש מי שלוקח אחריות בהקשר לדברים הבאים:

  1. הכבודה – תוכלו לקבל החזר כספי במידה והמזוודות שלכם לא יגיעו ליעדן
  2. הבריאות הנפשית ופיזית – חברת הביטוח תספק לכם החזרים עבור הוצאות רפואיות שונות, לדוגמא: קבלת ייעוץ מרופא, רכישת תרופות ומשחות, אשפוז ועוד

חשוב לציין שיצירת הקשר עם חברת הביטוח תאפשר לכם להוסיף לפוליסה הבסיסית תוספות שונות. כך שתוכלו לבחור בכיסוי עבור כבודה, ספורט אתגרי, צד ג' ועוד. הבחירה בתוספות אלה תייקר את העלות הסופית של הביטוח, כך שאי אפשר לדעת מראש מהו הסכום המדויק שתשלמו.

עלות ביטוח נסיעות

זוהי העלות המשוערת

בדקנו את הנושא וגילינו שיש לנו את היכולת להציג בפניכם את העלות שתשלמו עבור ביטוח פספורט קארד לנסיעות לחו"ל שכולל חבות צד ג' ואיתור והצלה:

  • אנשים בגילאי 0 – 60 יצטרכו לשלם כ – 2.8$ ליום
  • אנשים בגילאי 61 – 65 יצטרכו לשלם כ – 4.2$ ליום
  • אנשים בגילאי 66 – 70 יצטרכו לשלם כ – 5.10$ ליום

ניתן לראות בשלב זה שהמחיר עולה ככל שגיל המבוטח מבוגר יותר. נחסוך במידע לא רלוונטי ונציין שהעלות הגבוהה ביותר תשולם על ידי אנשים שגילם נע בין 80 ל – 84. אלה ישלמו כ – 25.40$ ליום.

ביטוח עם IShield

אי שילד היא סוכנות ביטוח ותיקה ואמינה המתמחה במתן פתרונות ביטוח נסיעות מקיפים לטיולים מסוגים שונים, החל מחופשות קצרות ועד לנסיעות ארוכות. אי שילד מציעה חבילות ביטוח מותאמות למצבים רפואיים שונים כמו ביטוח כבודה, תאונות אישיות, ביטוח טלפונים סלולריים ומחשבים ניידים, וכן כיסויים לתרמילאים, ספורט חורף, ביטולי טיסות, ספורט אתגרי ועוד, כאשר ישנה התמקדות בשירות לקוחות אישי ומקיף. Ishield מספקת מספר דרכים ללקוחות ליצור איתם קשר, כולל טלפון, WhatsApp ודואר אלקטרוני. מטרת החברה היא לפשט את תהליך רכישת ביטוח הנסיעות ולהבטיח שהלקוחות יקבלו את הכיסוי הטוב ביותר במחירים אטרקטיביים, כל זאת תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של שירות.

רוצים לשלם מחיר הוגן? תערכו סקר שוק

מי שרוצים לשלם מחיר שתואם לתנאי השוק, צריך לערוך סקר מקיף. ניתן לעשות זאת תוך יצירת קשר עם נציגי חברות הביטוח המוכרות. נמליץ לשוחח תחילה עם פספורט קארד טלפון מכירות שיציעו לכם את המחיר והשירות הטוב ביותר.

 

כך תבחרו בפוליסה המתאימה לכם

יש היצע רחב של פוליסות ואתם צריכים לבחור את זו המתאימה עבורכם. ההמלצה שלנו היא לשוחח עם נציג מטעם החברה ולציין בפניו את סוג הנסיעה. הוא יוכל למסור לכם את התוספות הדרושות, כדי שתוכלו להיות מבוטחים מכל כיוון אפשרי.

 

לסיום

העלות של ביטוח נסיעות משתנה מנוסע אחד לאחר. כעת ברור לכם שתצטרכו לערוך סקר שוק ולבחור בביטוח שיקנה לכם שקט נפשי. זה הזמן לבחור בהצעה המתאימה ביותר ולעלות על המטוס, בדרך ליעד, בידיעה שיש מי ששומר עליכם.

ביטוח נסיעות

כמה עולה מיגונית
כמה עולה מיגונית?

המצב הבטחוני המתוח גורם לתושבים רבים ברחבי הארץ לבדוק פרטים אחר מיגוניות שישמרו עליהם בטוחים במידה ותופעל אזעקה באזור

2 הצורות לבטח נכס היום
2 הצורות לבטח נכס היום

כיום יש ביטוחים להרבה דברים ותחומים ואת חלקם שווה לעשות וחלק פחות. ביטוח במטרתו העיקרית הוא לתת לכם שקט