נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה ביטוח לדירה לטווח קצר?

בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית במספר הרכישות של ביטוחי דירה קצרי טווח. שכן, בתקופה זו נכנסו לשוק דירות להשכרה למועד קצר (AIR BNB וכו') שהובילו לצורך זה. יצאנו לבדוק את העניין מקרוב, כדי להבין כמה הביטוח צפוי לעלות ומה חשוב לדעת אודותיו. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתצאו עם האינפורמציה הדרושה לכם.

 

בואו נדבר תכל'ס – מה המחיר?

סביר להניח שאתם יודעים שמחירי ביטוח הדירה לטווח קצר משתנים בהתאם לפרמטרים קבועים. חיפוש קצר שערכנו בנושא העלה שהמחיר ההתחלתי של ביטוח שכזה הוא 200 ₪ לתקופה של חודשיים לערך והוא עשוי להשתנות בהתאם לסוג הפוליסה שתבחרו.

ביטוח הבית

התנאים לרכישת הביטוח

לכל חברת ביטוח יש תנאים מסוימים שאתם צריכים לעמוד בהם, רגע לפני שתוכלו לרכוש ביטוח דירה לטווח קצר ודירות Air Bnb. בחרנו להציג בפניכם את התנאים הנפוצים ביותר:

  • ההשכרה של הדירה תתבצע לבני 21 ומעלה בלבד
  • כל מפגע בטיחותי שיתגלה בדירה, צריך לקבל טיפול הולם ומידי
  • המבנה צריך להיות תקין לחלוטין וללא פגמים
  • יש ליידע את חברת הביטוח במידה ויש סכסוך בין השכנים שבבניין
  • עליכם להתחייב שתערכו בדיקה של מערכות החשמל במבנה אחת לשנה
  • תצטרכו למסור רישום מפורט של כל השוכרים בנכס

במקרים מסוימים, חברת הביטוח תדרוש מכם להוכיח שהמבנה ממוגן מפני פריצות. יש חברות שיגדילו ראש ויחייבו אתכם להתקין מערכות מיגון שונות, למשל: סורגים, מצלמות, אזעקה וכו'.

 

מה הביטוח מכסה?

הביטוח הבסיסי שמתאים לדירות לטווח קצר מכסה בדרך כלל את המבנה, התכולה ומעניק כיסוי אחריות כלפי צד שלישי. נסביר בהרחבה שהכיסוי למבנה בא לידי ביטוי בכל נזק שייגרם לו, לדוגמא:

  • שריפה
  • נזקי מים
  • נזקי רעידת אדמה ועוד

כיסוי התכולה נוגע לכל הרכוש שנמצא בתוך המבנה, כולל רהיטים, מוצרי חשמל ועוד. הכיסוי האחרון נוגע לנזק שעשוי להיגרם לאדם ששוכר את הדירה או לרכוש שלו. מדובר בכיסוי חשוב מאוד, משום שזה יקנה לכם שקט נפשי.

 

כך תבחרו בביטוח מומלץ

בירור קצר שתערכו ברחבי הרשת, יגלה בפניכם עולם שלם של ביטוחים לדירות לטווח קצר. אתם צריכים להיות בטוחים בכך שתבחרו את הביטוח הטוב ביותר שיכסה את הנזקים במידת הצורך. כדי שזה יקרה, עליכם לקרוא חוות דעת ולבדוק איזו חברת ביטוח נחשבת למומלצת ביותר בתחום. נמליץ לערוך את הבירור תוך קריאת פוסטים ותגובות שהועלו לפורומים שפונים לבעלי דירות לטווח קצר.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לבחור פוליסה

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את העלויות של ביטוח דירה לטווח קצר. בשלב זה אתם יודעים שהמחירים משתנים ממקרה אחד לאחר, כך שנותר לכם רק לפנות לחברת ביטוח מוכרת ומומלצת שתציג בפניכם את הצעת המחיר המדויקת שתתאים לצורך שלכם.

ביטוח דירה

כמה עולה מיגונית
כמה עולה מיגונית?

המצב הבטחוני המתוח גורם לתושבים רבים ברחבי הארץ לבדוק פרטים אחר מיגוניות שישמרו עליהם בטוחים במידה ותופעל אזעקה באזור

2 הצורות לבטח נכס היום
2 הצורות לבטח נכס היום

כיום יש ביטוחים להרבה דברים ותחומים ואת חלקם שווה לעשות וחלק פחות. ביטוח במטרתו העיקרית הוא לתת לכם שקט