נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בניית אתרים לעסקים – כמה זה עולה?

בעולם הדיגיטלי בו אנו חיים כיום, עסק ללא נוכחות באינטרנט – כאילו לא קיים.

לכן, עסקים קטנים וגדולים כאחד פועלים בכדי להגביר את נוכחותם הדיגיטלית ובונים סוגי אתרים שונים בכדי למשוך לקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את היקפי המכירות שלהם.

עם זאת, ישנם סוגים שונים של אתרים המתאימים לסוגים שונים של עסקים, כשהתמחור של בניית סוגי האתרים השונים משתנים.

בשביל לעשות לכם את החיים קלים, סיכמנו עבורכם את סוגי האתרים הנפוצים ביותר עבור עסקים וכמה בנייה שלהם תעלה לכם.

 

מה חשוב לדעת לפני שבונים אתר לעסק?

לפני שאתם בכלל ניגשים לחברת בניית אתרים או לפרילנסר כלשהו, ישנם כמה דברים שחשוב לדעת. ראשית, נסו לחשוב עם עצמכם מה הם הצרכים שלכם מהאתר העסקי שלכם – האם הוא נועד בשביל למשוך לקוחות חדשים שיגיעו לחנות הפיזית, האם הוא נועד לביצוע מכירות באינטרנט או שבכלל נועד להציג את תיק העבודות שלכם? תהליך זה הוא חלק מתהליך האפיון, אשר לו חשיבות אדירה על הצלחת האתר ואסטרטגיית השיווק האינטרנטית של העסק שלכם.

כמו כן, מומלץ לאפיין את קהל היעד שלכם ולבצע מעין מחקר שוק על אתרים דומים לאתר שאתם רוצים לבנות. נסו לראות מה עובד, מה לא עובד ואילו פיצ'רים אתם מעוניינים שיהיו באתר שלכם.

 

מה הם סוגי האתרים הקיימים?

כפי שציינו למעלה, ישנם כמה סוגים שונים של אתרים עסקיים המתאימים למטרות שונות, כאשר מחירי בנייתם משתנים בהתאם.

  • אתר תדמית: אתרי תדמית הינם למעשה האתרים העסקיים הבסיסיים ביותר, המציגים לרוב מידע אודות העסק, דף יצירת קשר, מבצעים שונים וכן תוכן שיווקי. במרבית המקרים, אתרים מסוג נועדו להגדיל את מכירות העסק על ידי משיכת לקוחות לבית העסק הפיזי, אך לפעמים משלבים גם חנות דיגיטלית באתר התדמית לביצוע מכירות דיגיטליות. בנייה של אתר תדמית אצל חברת בניית אתרים מבוססת תעלה לכם בין 4,000 שקלים עד לכ- 15,000 שקלים, ובין 1,500 שקלים עד לכ- 4,000 שקלים אצל פרילנסר.
  • דף נחיתה: דפי נחיתה הם הסוג הפשוט והזול ביותר של אתרי אינטרנט עסקיים, אם בכלל ניתן לקרוא להם אתר. למעשה, תפקידם של דפי הנחיתה הוא שיווקי בלבד, כשמטרתם העיקרית היא לקדם מבצע ספציפי אותו מציע העסק. דפי נחיתה לרוב מכילים מקום להשארת פרטים ודרכי יצירת קשר עם העסק, ופרטים בסיסיים על המבצע אותו מנסה העסק לפרסם. הקמה של דף נחיתה תעלה לכם בין מאות בודדות של שקלים אצל פרילנסרים ועד לכמה אלפים אצל חברות בניית אתרים גדולות.
  • חנות אינטרנטית: חנויות אינטרנטיות הן למעשה כמו "סניף" נוסף של העסק, שמטרתם העיקרית היא ביצוע מכירות דרך האתר. ניתן להוסיף חנויות אינטרנטיות לכל אתר עסקי באשר הוא, וכן לבנות אתר חנות ייעודי עבור העסק שלכם. אצל פרילנסר, תשלמו עבור בנייה של חנות אינטרנטית בין 3,000 ל- 5,000 שקלים, ואצל חברה גדולה תשלמו בין 7,000 עד לעשרות אלפי שקלים.
סטנדאפיסט
סטנד-אפ בעידן הדיגיטלי

העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים בכל תחומי החיים, כולל בעולם הסטנד-אפ. פלטפורמות דיגיטליות כמו יוטיוב, טיקטוק ופודקאסטים פתחו

כמה עולה קורס דיגיטלי
כמה עולה קורס דיגיטלי?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הנרשמים אל קורסים דיגיטליים מתחומים שונים. אנו סבורים שכעת אתם תוהים מאיפה

כמה עולה בדיקת חדירות
כמה עולה בדיקת חדירות?

פריצת סייבר למערכת המחשב של ארגון היא אחד מהתרחישים הגרועים ביותר שיכולים להתרחש. כל ארגון מחזיק במידע עסקי יקר