נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה הדרכת בטיחות לעובדים

העברת הדרכת בטיחות מקצועית לעובדים היא הדרך הבטוחה מכולן לשיפור ויישום נהלי בטיחות במקום העבודה.

הדרכת הבטיחות גם עונה על המטרה, והיא תדרוך העובדים, וגם מאפשרת ניהול עבודה תקין באופן שוטף.

ההדרכה טובה למי שעובד במפעלים תעשייתיים, מעבדות כימיות, לוגיסטיקה וכו'.

עם השנים חלחלה ההבנה שהדרכת בטיחות לעובדים היא הכרחית, ולכן היא הפכה לתקנה מחייבת בחוק, המחייבת מנהלים להעביר את עובדים הדרכת בטיחות. על החברה לשכור נציג מטעם חברה מקצועית שמעבירה הדרכות, והוא צריך להגיע למקום ולהעביר אותן בפני העובדים. כך מובילים לצמצום תאונות הדרכים, מונעים הפרעות ונזקים במהלך הנסיעה ומייעלים את ההתנהלות הכלכלית. יצאנו לבדוק כמה עולה הדרכת בטיחות לעובדים.

 

רלוונטיות הדרכת בטיחות לעובדים- למי זה מתאים?

הדרכת הבטיחות רלוונטית לעובדים שעבודתם מאופיינת בתנועתיות ודינמיות. במקומות בהם נדרשים לטפס על גבהים, להשתמש בחומרים מסוכנים, לטפל בכבלי חשמל וכו', הדרכת הבטיחות היא מחייבת.

גם אם מקום העבודה שאתם מנהלים לא בהכרח עונה להגדרות המתוארות מעלה, ואתם עדיין חשים שיש דגשי בטיחות שברצונכם להעביר לעובדים שלכם, תעשו זאת. העובדים צריכים לקבל תחושה שהבטיחות היא ערך עליון, ושאכפת לכם מהחיים שלהם כמו מהעבודה עצמה. חברת צמח בטיחות תוכל לעזור לכם עם הדרכה מקצועית או לחילופין ממונה בטיחות שיענה לכם על כל שאלה שיש לכם.

 

מה משפיע על מחיר הדרכת בטיחות לעובדים?

ישנם  מספר פרמטרים אשר קובעים את מחיר ההדרכה לעובדים:

  1. סוג מקום העבודה

המחיר של הדרכת בטיחות לעובדים נגזר מסוג מקום העבודה. ככל שמרבים להתעסק בפעילות רגישה במקום העבודה, המדריך יצטרך להתייחס ליותר נושאים ודגשים בטיחותיים, דבר שייקר את הדרכתו. לשם הדוגמא, הדרכה בחברת הייטק לא תעלה כמו הדרכה שמתבצעת עבור עובדים במפעל כימי גדול, אשר העבודה בו כוללת שימוש בחומרים מסוכנים.

 

  1. הדרכות המיועדות לשעת חירום

מעבר להדרכות הבסיסיות המעוגנות בחוק, ישנן הדרכות ייעודיות לשעת חירום, אשר מייקרות את ההדרכה הבסיסית. בהדרכה הזו מלמדים טיפול בחומרים מסוכנים, מתן עזרה ראשונה ועוד דברים שחשוב להכיר.

 

  1. דרישות מיוחדות של הלקוח

מי שמזמין את ההדרכה יכול לסקור בפני מעביר ההדרכה דרישות מסוימות אודות ההדרכה שהוא עתיד להעביר, ולבצע מולו תיאום של התכנים.

 

מהו טווח המחירים של הדרכת בטיחות לעובדים?

המחיר הממוצע של הדרכות בטיחות לעובדים עומד על כמה אלפי שקלים. כדי לאתר את ההצעה המשתלמת ביותר, מבלי להתפשר על איכות ומקצועיות ההדרכה, מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ לא מחייבת עם נציגי החברות המובילות. במעמד הפגישה תוכלו להבין האם ההדרכה המוצעת מתאימה לשירותים שאתם מספקים כחברה, ולערוך תיאום ציפיות בנושא.

למרות שמדובר בסכום לא מבוטל, אסור להקל ראש בכל הקשור בהדרכות בטיחות. העובדים חייבים שיגדירו להם הגדרות בטיחות שיפעלו על פיהן בעבודה. כדי שהם לא יקלו ראש בנושא וייקחו את זה ברצינות, חשוב שהדרג המנהלי יקפיד, ידבק בזה וישמש דוגמא אישית.