נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולים אביזרי בטיחות לכבישים

תחום הבטיחות בכבישים הוא תחום עצום אך בעיקר חשוב ביותר.

אביזרי בטיחות בכביש מסייעים לנו לשמור על מהירות תקינה באזורים מיושבים ובין עירוניים, לנהל עבודות בכביש בצורה בטיחותית לנוסעים ולעובדים, ועוד.

בתור בעלי עסק או מנהלי עבודות בכביש, חשוב לא להמעיט מהתקציב כשזה מגיע לתחום הבטיחות בכבישים וחשוב לבדוק אילו אביזרים ישרתו אותנו היטב.

אביזרי בטיחות בכביש הם כלים טכנולוגיים נהדרים שעוזרים לנו למגן את השימוש בכביש. יחד עם זאת, למרות הרושם שאולי נקבל, לא מדובר בהשקעה כלכלית בלתי סבירה ובעצם זוהי השקעה חשובה ביותר. לכן, טרם כל רכישה מומלץ לקבל ייעוץ מלא באשר לאביזרים בהם אנו נדרשים בהתאם למטרת השימוש, וכך נדע לקבל החלטה נבונה אבל בעיקר מושכלת ובטוחה.

 

אילו אביזרי בטיחות יש

אביזרי בטיחות בכביש אינם בהכרח מיועדים לשימוש עבור עבודות בכביש או עבור האטה בלבד, אבל את כל אלו ועוד נוכל למצוא אצל ע.ב מהנדסים ציוד לחניונים ואביזרי בטיחות לכבישים, כמו גם ייעוץ מדויק בהתאם למטרה שלנו.

פסי האטה מפלסטיק ניתנים לשימוש למגוון מטרות זמניות או קבועות. נוכל להציבם באזור של בתי ספר, בכניסה ויציאה מחניונים, ליד אזורים מיושבים בעלי תנועה רבה ועוד.

 

מחסומים

מחסומים להצבה בכביש הם שימושיים ביותר בזמן עבודות בכביש, במיוחד היות ונוכל לרכוש כאלו שייראו בבירור בעת לילה. נוכל להתאים מחסומים גם לשם הפרדה בין נתיבים שהם לא מזיקים, גם במקרה של תאונות.

 

עמודים

עמודים הם לא רק אמצעי הפרדה יעיל, אלא גם אביזר בטיחות בכביש. היות וניתן להזמינם עם אורות מחזירים בחושך הם יכולים לאותת לנהג לפעול בזהירות ולא להיצמד יותר מדיי. כמו כן נוכל לעשות שימוש בעמודים לשם סימון של עבודות ומתחמים לאזהרת עובדים ונהגים.

 

מראות

מראות הן אמצעי זהירות ובטיחות אולי הכי מהחשובים ביותר בכביש וגם ברכב עצמו. מראות ענקיות משומשות לשם שיקוף נתיבים שאינם נראים לעין עבור הנהג בעת התמזגות נתיבים ויציאה מחניונים ולכן מונעות התנגשויות.

 

סימנים ומגנים

לבסוף, נוכל למצוא אמצעי זהירות נוספים קטנים יותר כמו שלטי סימון של עבודות בכביש שמביאים למידת תשומת לב גבוהה יותר של הנהג בכביש, כמו גם מגנים שונים שמוצבים בפינות ובאזורים מסוכנים במיוחד שיכולים למנוע אסון גם אם כבר התרחשה תאונה.

 

כמה יעלו אביזרי בטיחות

נמצא כי אביזרי בטיחות מכל הסוגים שציינו אינם עולים מעל לעשרות שקלים בודדים וזאת בהתאם לכמות ולסוג שאותם אנו צריכים. לכן, נוכל לרכוש את המגוון הממוקד והנדרש עבורנו בתקציב יחסית נמוך, אך באיכות גבוהה.

 

לסיכום

במידה ואנו נזקקים לאביזרי בטיחות בכביש, חשוב לא להתפשר על איכותם ועל רכישתם במידה לא מספקת. מדובר באביזרים שיכולים להציל חיי רבים ומחירם בשוק הוא אך ורק עשרות עד מאות שקלים בודדים.