נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ההשפעות של איכות מערכת היחסים על בריאות הנפש כגון דיכאון וחרדה

אומרים שאהבה הינה התרופה להכל, ואכן, להיות מאוהבים משפר פלאים את מצב הרוח שלנו ועשוי להפחית מצבים של דיכאון וחרדה.

מערכת יחסים בריאה ויציבה יכולה להוות עבורנו חומת הגנה מפני רגשות שליליים וקשים והתמיכה והעידוד שאנו מקבלים מבן או בת הזוג יכולים להוות חבל הצלה עבורנו פעם אחר פעם כשהמצב נהיה קשה.במרכז מבינים זוגיות תוכלו לקבל כלים משמעותיים למציאת זוגיות בריאה ומחזקת שמתאימה לכם בדיוק.

 

מרכז מבינים זוגיות לזוגיות חזקה ובריאה

מרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור מעניק כלים בריאים למציאת הזוגיות היציבה והנכונה שכולנו מחפשים.במרכז תוכלו למצוא קהילה תומכת של רווקים כמוכם המחפשים קשר אמיתי לחיים, סדנאות וליווי אישי למציאת קשרים אישיים ארוכי טווח ורציניים אשר יספקו לנו את התמיכה והבית החם שעליו אנו חולמים.

מערכת זוגית חזקה ויציבה יכולה לשמש לנו בסיס איתן לחיים ולסייע במקרים של דיכאון וחרדה בהתמודדות היומיומית ובמניעת משברים נפשיים. לפרטים נוספים הכנסו לאתר Lior gur.

מרכז מבינים זוגיות לזוגיות חזקה ובריאה 

ההשפעות של איכות מערכת היחסים על בריאות הנפש כגון דיכאון וחרדה

מערכת יחסים יציבה וחזקה יכולה לסייע רבות במקרים של דכאון וחרדה. תמיכה, הבנה, עידוד ואמפטיה למצבם של בן או בת הזוג הינם הבסיס שעליו עומדת מערכת היחסים.

כשאנו מקבלים גב חזק מבן הזוג שלנו אנחנו מקבלים כוחות להתמודד עם כל דבר, גם עם תחושות קשות של דיכאון וחרדה. הזוגיות החזקה והיציבה תשמור עליכם ממשברים נפשיים קשים.

ההשפעות של איכות מערכת היחסים על בריאות הנפש כגון דיכאון וחרדה 

איך מוצאים זוגיות חזקה ויציבה?

במרכז מבינים זוגיות בנהלתו של ליאור גור תוכלו למצוא את הכלים הנכונים למצוא זוגיות טובה אשר מתאימה לכם. רבים מאיתנו נושאים איתם דפוסים הרסניים שמונעים מאיתנו להגיע לזוגיות נכונה ונוטים להכנס למערכות יחסים רעילות אשר מחמירות את מצבם הנפשי.

כדי למנוע זאת ולמצוא מערכת זוגית שתחזק ותייצב אתכם ותהיה שם בשבילכם בכל מצב, צריך להבין איך למצוא ואיך לבנות אותה ולאחר מכן גם לשמר אותה.

 

הכלים הנכונים בזמן הנכון

על מנת להגיע למערכת זוגית נכונה ובריאה שתסייע לנו להתמודד עם דיכאון וחרדה רצוי לקבל את הכלים הבאים:

  • הכרה בשגיאות שאנו עושים המובילים אותנו לחפש ולמצוא בני זוג לא מתאימים.
  • הבנה של הצרכים שלנו וחיפוש פעיל של בן או בת זוג תומכים ומבינים.
  • קהילה תומכת של אנשים בדיוק כמוכם שמחפשים יציבות וקביעות וקשר רציני.
  • ייעוץ, הכוונה, הדרכה וליווי אישי לאורך כל התהליך.

 

מרכז מבינים זוגיות – כלים לזוגיות בריאה ונכונה

במרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור תוכלו גם אתם לקבל כלים לזוגיות בריאה ונכונה באמצעות סדנאות, קהילה תומכת וליווי אישי בדרך למציאת אהבה תומכת ומחזקת שתסייע לכם להתמודד עם עם מצבים של דכאון וחרדה.

ההשפעות של איכות מערכת היחסים על בריאות הנפש כגון דיכאון וחרדה